eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa preparatów do dezynfekcji z podzialem na 16 pakietów dla Wojewodzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M.Pirogowa w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Łódź: Dostawa preparatów do dezynfekcji z podzialem na 16 pakietów dla Wojewodzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M.Pirogowa w Łodzi
Numer ogłoszenia: 5330 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, ul. Wólczańska 191, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, fax 042 6371322.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów do dezynfekcji z podzialem na 16 pakietów dla Wojewodzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M.Pirogowa w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę z podziałem na 16 pakietów - szczegółowy opis wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załączniki do SIWZ nr 2 w którym podano każdy pakiet osobno. Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Preparat do dezynfekcji endoskopów, bronchoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego. II Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych miejsc ,powierzchni wyposażenia medycznego. III Środek do dezynfekcji powierzchni zmywalnych również obciążonych substancjami organicznymi, oraz posiadający możliwość zastosowania do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością. IV Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, narzędzi chirurgicznych, sprzętu termolabilnego. V Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń w placówkach opieki zdrowotnej VI Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych czystych, jak również zanieczyszczonych organicznie, szczególnie na bloku operacyjnym, oddziałach zabiegowych, septycznych, transplantologii. VII Preparat z aktywatorem do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego a także powierzchni nie zanieczyszczonych organicznie VIII Środek do mycia i dezynfekcji ogólnej, powierzchni, pomieszczeń, urządzeń sanitarnych oraz sprzęt pomocniczego IX Środek przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych, urządzeń i aparatury medycznej. X Środek myjący o działaniu bakteriobójczym z możliwością zastosowania w placówkach zbiorowego żywienia. XI Preparat chlorowy do mycia i dezynfekcji powierzchni wolnych od zanieczyszczeń organicznych jak i powierzchni zanieczyszczonych organicznie, pomieszczeń, dezynfekcji plam krwi, wydzielin. XII Preparat do szybkiej dezynfekcji narzędzi i instrumentów medycznych termolabilnych oraz sprzętu endoskopowego. XIII Preparaty do dezynfekcji skóry, mycia rąk i ciała. XIV Preparat myjący do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk . XV Antyseptyczny preparat do mycia ciała. XVI Antybakteryjna emulsja myjąca

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.43.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.63.16.00 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. b) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na dostawie środków dezynfekcyjnych o wartości co najmniej 20.000,00 złotych brutto każde z nich. d) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 20.000, 00 zł. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia, oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w podrozdziale II niniejszego Rozdziału, według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego/ Stosownie do treści art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 z 2004r., poz. 177 z póżn. zm.) zgodnie ze wzorem będącym załącznikiem do SIWZ . 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw, zawierający co najmniej dwa zadania polegające na dostawie środków dezynfekujących o wartości co najmniej 20. 000,00 złotych brutto każde z nich. Wykaz winien zawierać: nazwy i adresy inwestora, opis wykonanego przedmiotu, jego wartość oraz daty wykonania zamówienia. W odniesieniu do wskazanych w wykazie zamówień należy dołączyć dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych nie mniej niż 20.000 zł., lub zdolność kredytową Wykonawcy nie mniej niż 20.000 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia: 1. Kserokopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego w ofercie asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami. - W przypadku wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896), Zmawiający żąda ważnych i aktualnych na dzień otwarcia ofert dokumentów wskazujących na dopuszczenie do obrotu w postaci Deklaracji Zgodności oraz Certyfikatu CE. - Dla wyrobu leczniczego zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001r. prawo farmaceutyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2004r Nr 53, poz. 533 z późn,. zmian.) wymagane jest pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego wydane przez Ministra Zdrowia. - W przypadku produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13.09.2002r. o produktach biobójczych ( tekst jedn. Dz. U.z 2007r Nr 39, poz. 252) Zamawiający żąda ważnego i aktualnego przez czas trwania umowy dokumentu wskazującego na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terytorium RP oferowanego produktu biobójczego. - W przypadku kosmetyków zgodnie z ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U. Nr 42, poz. 473 z późn. zm.) Zamawiający żąda dokumentu potwierdzającego zgłoszenie do krajowego systemu informowania o kosmetykach. 2. Ulotki w języku polskim, etykiety informacyjne zawierające dane o właściwościach oferowanych produktów, informacje dotyczące ich stosowania. Etykieta informacyjna powinna wskazywać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź ul. Wólczańska 191/195.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Łódż ul. Wolczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat do dezynfekcji endoskopów, bronchoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji endoskopów, bronchoskopów i termolabilnego sprzętu medycznego. określone w zał. nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.31.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych miejsc ,powierzchni wyposażenia medycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek alkoholowy do szybkiej dezynfekcji powierzchni małych i trudnodostępnych miejsc ,powierzchni wyposażenia medycznego.określone w załącznku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środek do dezynfekcji powierzchni zmywalnych również obciążonych substancjami organicznymi, oraz posiadający możliwość zastosowania do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do dezynfekcji powierzchni zmywalnych również obciążonych substancjami organicznymi, oraz posiadający możliwość zastosowania do dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, narzędzi chirurgicznych, sprzętu termolabilnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji wyrobów medycznych, narzędzi chirurgicznych, sprzętu termolabilnego.okreslone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń w placówkach opieki zdrowotnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych, wyrobów medycznych i wyposażenia pomieszczeń w placówkach opieki zdrowotnej okreslone w zalaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych czystych, jak również zanieczyszczonych organicznie, szczególnie na bloku operacyjnym, oddziałach zabiegowych, septycznych, transplantologii..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych czystych, jak również zanieczyszczonych organicznie, szczególnie na bloku operacyjnym, oddziałach zabiegowych, septycznych, transplantologii. określone w zalacznku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat z aktywatorem do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego a także powierzchni nie zanieczyszczonych organicznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat z aktywatorem do mycia i dezynfekcji narzędzi lekarskich, sprzętu anestezjologicznego a także powierzchni nie zanieczyszczonych organicznie okreslone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środek do mycia i dezynfekcji ogólnej, powierzchni, pomieszczeń, urządzeń sanitarnych oraz sprzęt pomocniczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia i dezynfekcji ogólnej, powierzchni, pomieszczeń, urządzeń sanitarnych oraz sprzęt pomocniczego określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środek przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych, urządzeń i aparatury medycznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych, urządzeń i aparatury medycznej.określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środek myjący o działaniu bakteriobójczym z możliwością zastosowania w placówkach zbiorowego żywienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek myjący o działaniu bakteriobójczym z możliwością zastosowania w placówkach zbiorowego żywienia.określone w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Preparat chlorowy do mycia i dezynfekcji powierzchni wolnych od zanieczyszczeń organicznych jak i powierzchni zanieczyszczonych organicznie, pomieszczeń, dezynfekcji plam krwi, wydzielin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy do mycia i dezynfekcji powierzchni wolnych od zanieczyszczeń organicznych jak i powierzchni zanieczyszczonych organicznie, pomieszczeń, dezynfekcji plam krwi, wydzielin. określone w zalaczku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparat do szybkiej dezynfekcji narzędzi i instrumentów medycznych termolabilnych oraz sprzętu endoskopowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do szybkiej dezynfekcji narzędzi i instrumentów medycznych termolabilnych oraz sprzętu endoskopowego. określone w zalaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Preparaty do dezynfekcji skóry, mycia rąk i ciała..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji skóry, mycia rąk i ciała. okreslone w zalacznkiu nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Preparat myjący do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat myjący do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk okreslone w załaczniku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Antyseptyczny preparat do mycia ciała..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antyseptyczny preparat do mycia ciała. określone w zalacznkiu nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Antybakteryjna emulsja myjąca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antybakteryjna emulsja myjąca okreslona w załacznku nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.