eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowo › Dostawa żwiru drogowego na bieżące potrzeby utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Żednia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-11

Michałowo: Dostawa żwiru drogowego na bieżące potrzeby utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Żednia
Numer ogłoszenia: 53286 - 2015; data zamieszczenia: 11.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Żednia , Żednia 5, 16-050 Michałowo, woj. podlaskie, tel. 085 7175251, 7175252, faks 085 7175252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/zednia

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żwiru drogowego na bieżące potrzeby utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Żednia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa żwiru drogowego na bieżące potrzeby utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Żednia. Żednia 5, 16-050 Michałowo. Nadleśnictwo przewiduje dostawę 5500,00 ton materiału z możliwością redukcji zamówienia o 30% tj. do 3850,00 ton bez podania przyczyny. Zamawiający precyzuje rodzaj zamawianego kruszywa określając je jako: a) kruszywo naturalne o rozpiętości frakcji uziarnienia 0/63mm spełniające wymagania wobec mieszanek niezwiązanych do podbudowy pomocniczej określonych w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r, Mieszanki Niezwiązane do Dróg Krajowych, Wytyczne Techniczne WT-4. Ilość: 4400,00 ton z możliwością redukcji zamówienia o 30%. b) kruszywo naturalne o rozpiętości frakcji uziarnienia 0/31,5mm spełniające wymagania wobec mieszanek niezwiązanych do nawierzchni z kruszywa niezwiązanego określonych w załączniku nr 3 do zarządzenia nr 102 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 19 listopada 2010r, Mieszanki Niezwiązane do Dróg Krajowych, Wytyczne Techniczne WT-4. Ilość: 1100,00 ton z możliwością redukcji zamówienia o 30 %. Dostawy będą realizowane, na drogach leśnych, na terenie całego Nadleśnictwa autami samowyładowczymi trzy i cztero-osiowymi. Terminy sukcesywnych dostaw kruszywa będą realizowane poprzez zamówienie telefoniczne, fax-em lub drogą elektroniczną w terminie do 48 godzin. Dostawy będą realizowane do 15 grudnia 2015 roku. Osobami uprawnionymi do telefonicznego wykonywania zamówień będą: Grzegorz Niepłoch - Sekretarz Nadleśnictwa Żednia Bartosz Zalewski - Specjalista ds. budowlanych w Nadleśnictwie Żednia Zamawiający przewiduje maksymalną dzienną ilość zamawianego kruszywa wnoszącą 180,00 ton. Miejsce dostawy wskaże właściwy dla danego leśnictwa Leśniczy, Sekretarz Nadleśnictwa lub Specjalista ds. budowlanych. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostaw załączał do każdej partii przywiezionego kruszywa: dokumenty wagowe podpisane przez wymienione wyżej osoby, własnoręcznie podpisaną deklarację, świadczącą o tym, że dowieziony materiał pochodzi z koncesjonowanego źródła oraz własnoręcznie podpisaną deklarację, ze dowieziona partia kruszywa spełnia kryteria ujęte w WT-4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykonania badań labolatoryjnych losowo wybranej partii dostarczonego kruszywa. W przypadku kiedy badania potwierdzą niezgodność przedmiotu dostawy ze specyfikacją Wykonawca zostanie obciążony ich kosztem oraz kosztem wymiany danej partii kruszywa. 2. Nazwy i kody CPV dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 141210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa 6. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy. c) Forma i warunki płatności: jak we wzorze umowy - załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. d) Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. Zamawiający zastrzega prawo unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.10.00 - 14.12.10.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferowane kruszywo musi pochodzić ze koncesjonowanego złoża, co należy udokumentować kserokopią dokumentu uprawniającego do poboru kruszywa i spełniającego normy techniczne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględniane są również nadal wykonywane), co najmniej dwie dostawy kruszyw wraz rozwozem o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, oświadczy że spełnia w/w warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -wypełnionego i podpisanego Formularza oferty i formularza cenowego, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załączniki do SIWZ, - pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółek cywilna),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Wszelkie postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia . 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany warunków umowy w przypadkach, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_zednia/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Żednia, Żednia 5, 16-050 Michałowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2015 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Nadleśnictwa Żednia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.