To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-23
Łódź: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi
Numer ogłoszenia: 532802 - 2013; data zamieszczenia: 23.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 511066 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług medycznych dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na V części /5 pakietów/. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne pakiety /pakiety od nr 1 do nr 5/. Świadczenie opieki lekarskiej podczas dyżurów medycznych w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi. Dyżur medyczny w wymiarze - 17 godzin w godzinach 15.00 - 8.00 - opieka nad pacjentem zatrutym - w dniach od poniedziałku do piątku - 24 godzin w godzinach 8.00 - 8.00 - opieka nad pacjentem zatrutym w soboty, niedziele i święta - 12 godzin w godzinach 8.00 - 20.00 lub 20.00 - 8.00 - w dniach od poniedziałku do piątku oraz w soboty, niedziele i święta. proponowany wymiar czasu pracy jednej osoby:minimum: 1 dyżur medyczny x 12 godzin x 1 miesiąc, maksimum: 3 dyżury medyczne x 12 godzin x 1 miesiąc + 2 dyżury medyczne x 24 godziny x 1 miesiąc = 36 godzin x 1 miesiąc + 48 godzin x 1 miesiąc = 84 godziny x 1 miesiąc. w sytuacjach nagłych /w szczególności: zwolnień lekarskich, urlopów, hospitalizacji większej liczby pacjentów z powodu masowego zatrucia/ możliwość zwiększenia liczby dyżurów - po uzgodnieniu z Kierownikiem Oddziału Toksykologii. Wymagania dla wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia - posiadany dyplom lekarza nauk medycznych, ukończony staż podyplomowy, posiadane specjalizacje:anestezjologia i intensywna terapia /w trakcie odbywania specjalizacji/, kardiologia /specjalizacja zakończona lub w trakcie odbywania specjalizacji/, toksykologia kliniczna /w trakcie odbywania specjalizacji lub specjalizacja zakończona/. Przedmiot zamówienia podzielony został na pięć części: Część I /Pakiet nr 1/ do części I zamówienia mogą przystąpić lekarze odbywający specjalizację z anestezjologii i intensywnej terapii. Część II /Pakiet nr 2/ do części II zamówienia mogą przystąpić lekarze posiadający lub odbywający specjalizację z kardiologii Część III /Pakiet nr 3/ Do części III zamówienia mogą przystąpić lekarze spełniający łącznie dwa warunki:posiadają specjalizację z anestezjologii i intensywnej terapii i posiadają co najmniej 2-letni staż zawodowy w leczeniu pacjentów w oddziałach intensywnej opieki toksykologicznej.Część IV /Pakiet nr 4/ Do części IV zamówienia mogą przystąpić lekarze spełniający łącznie dwa warunki:posiadają specjalizację z anestezjologii i intensywnej terapii i posiadają umiejętność wykonywania zabiegów ciągłych. Część V /Pakiet nr 5/ Do części V zamówienia mogą przystąpić lekarze spełniający łącznie dwa warunki:posiadają specjalizację z toksykologii klinicznej lub są w trakcie jej odbywania posiadają umiejętność dializoterapii. Instytut zatrudni 5 lekarzy do zapewnienia całodobowej opieki lekarskiej w Oddziale Toksykologii Kliniki Chorób Zawodowych i Toksykologii w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi. Zamawiający nie przewiduje waloryzacji stawki wynagrodzenia za wykonaną usługę w okresie obowiązywania umowy. Zaoferowana przez Wykonawcę cena będzie zwierała wszelkie koszty wykonania usługi. Zamawiający zawrze umowy na okres - od 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00 - Ogólne usługi lekarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I (Pakiet nr 1)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA JOANNA WOŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA JOANNA WOŹNIAK
- Michał Wojdak Prywatna Praktyka Lekarska, ul. Adama Próchnika 26, 90-708 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60,00
Oferta z najniższą ceną: 60,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II (Pakiet nr 2)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marcin Ojrzanowski Indywidualna Praktyka Lekarska SANMED, ul. Obywatelska 106A m. 20, 94-104 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60,00
Oferta z najniższą ceną: 60,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część III (Pakiet nr 3)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Bigos Indywidualna Praktyka Lekarska, ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 12 lok. 19, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65,00
Oferta z najniższą ceną: 65,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część IV (Pakiet nr 4)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Katarzyna Falborska, ul. 11-go Listopada 35 lok. 30, 91-371 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70,00
Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część V (Pakiet nr 5)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Szymon Bernas Indywidualna Praktyka Lekarska, ul. Tatrzańska 55/57 lok. 10, 93-219 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70,00
Oferta z najniższą ceną: 70,00 / Oferta z najwyższą ceną: 70,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej należącej do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi w ilości 340 metrów bieżących
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 713 polegająca na budowie punktu kontroli pojazdów ciężarowych na odcinku od km 35+113,75 do km 35+307,53
- SZP.281.38.2024 - Dostawa napędów i narzędzi chirurgicznych dla Instytutu "CZMP"
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO III - DEA OZPA 272.12.2024
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.