Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-26
Wolbórz: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Wolbórz
Numer ogłoszenia: 53222 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolbórz , Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 044 6164251, faks 044 6164241.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolborz.ugm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych Gminy Wolbórz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór banku prowadzącego kompleksową obsługę bankową budżetu Gminy Wolbórz i jej jednostek organizacyjnych. 1. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy obejmuje: 1.1. Bieżącą obsługę bankową: a) nieodpłatne otwieranie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych , w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, b) prowadzenie rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych oraz rachunków funduszy celowych i specjalnych , w tym rachunków związanych z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej, c) nieodpłatną realizację poleceń przelewu wewnątrz banku, d) realizację poleceń przelewu banku do innych banków, e) nieodpłatne przyjmowanie wpłat gotówkowych, f) nieodpłatne dokonywanie wypłat gotówkowych, g) wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi, h) konwojowanie gotówki do i z punktu kasowego Urzędu Gminy znajdującego się przy Pl. Jagiełły 28 ,97-320 Wolbórz. Odbiór i dostawa gotówki będzie miała miejsce w godzinach od 8:00 do 15:30 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamawiający przewiduje konwój gotówki 23 razy w miesiącu. Konwój dostarczy/ odbierze gotówkę po uprzednim zamówieniu przesłanym faksem lub drogą elektroniczną , najpóźniej do godz. 11-tej w dniu roboczym poprzedzającym zasilenie/wypłatę. 1.2 Pozostałe usługi bankowe: a) wydawanie nieodpłatnie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, b) wydawanie nieodpłatnie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń, c) nieodpłatne przechowywanie depozytów 1.3 Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym bankowym a) oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych oparte ma być na stawce WIBID 1 M depozytów międzybankowych z ostatniego dnia roboczego poprzedzającego okres obrachunkowy . Marża banku winna być podana w % i stała w okresie obowiązywania umowy. 1.4 Oprocentowanie środków na rachunku lokat terminowych a) możliwość lokowanie środków na lokatach terminowych ( w tym również typu overnight) obliczone w oparciu o stawkę WIBID 1 M depozytów międzybankowych z ostatniego dniem roboczego poprzedzającego okres obrachunkowy . Marża winna być podana w procentach i stała w okresie obowiązywania umowy. 1.5 Zapewnienie bezpłatnie instalacji i serwisu elektronicznego systemu obsługi bankowej wraz z przeszkoleniem pracowników. 1.6 Uruchamianie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej (na rok 2010 jest to kwota kredytu 700 000,00 zł) a) w każdym roku kalendarzowym obowiązywania umowy postawiony do dyspozycji w ciągu 5 dni od daty obowiązywania umowy na obsługę budżetu do 31 grudnia każdego roku. b) oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym obliczone w oparciu o stawkę WIBOR 1M depozytów międzybankowych, powiększoną o stałą marżę banku Zabezpieczeniem niniejszego kredytu winien być weksel in blanco. c) koszt kredytu nie będzie obciążany dodatkowymi opłatami za wyjątkiem oprocentowania, marży i prowizji. 2. Zamówieniem niniejszym objęte winny być następujące jednostki organizacyjne Gminy Wolbórz: a) Urząd Gminy Wolbórz, b) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolborzu c) Szkoła Podstawowa w Wolborzu d) Szkoła Podstawowa w Goleszach e) Szkoła Podstawowa w Komornikach f) Szkoła Podstawowa w Proszeniu g) Publiczne Gimnazjum w Wolborzu h) Samorządowe Przedszkole w Wolborzu i) Gminna Biblioteka Publiczna w Wolborzu j) Gminny Ośrodek Kultury w Wolborzu k) Pożarnicze Centrum Historyczno- Edukacyjne Ziemi Łódzkiej w Wolborzu 2.1 Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z każdą jednostką organizacyjną Gminy Wolbórz na warunkach określonych w SIWZ i złożonej ofercie. 3. Informacje dodatkowe dla Oferenta : 3.1. Dochody budżetu gminy : - wykonanie za 2008 r. - 18 986 854,03 zł - wykonanie za 2009 r. - 20 052 811,52 zł - plan dochodów budżetu gminy na 2010 r. - 29 401 647,61 zł. 3.3. Liczba prowadzonych rachunków bankowych na dzień 31.12.2009r. - 35 szt. 3.2. Średnie miesięczne saldo na rachunkach Gminy Wolbórz w roku 2009 wyniosło 1 607 516,42 zł. 3.3. Liczba przelewów wychodzących do innych banków w skali roku 2009 wyniosła 8 973 szt.(tj. około 748 szt miesięcznie) , w tym : a) z rachunku Gminy Wolbórz - 110 b) z rachunku Urzędu Gminy Wolbórz - 1 831 c) z rachunku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wolborzu - 2 676 d) z rachunków Szkoły Podstawowej w Wolborzu - 895 e) z rachunków Szkoły Podstawowej w Goleszach - 719 f) z rachunków Szkoły Podstawowej w Komornikach - 469 g) z rachunków Szkoły Podstawowej w Proszeniu - 553 h) z rachunków Publicznego Gimnazjum w Wolborzu - 905 i) z rachunków Samorządowego Przedszkola w Wolborzu - 308 j) z rachunków Gminnej Biblioteki Publicznej w Wolborzu - 132 k) z rachunków Gminnego Ośrodka Kultury w Wolborzu - 257 l) z rachunków Pożarniczego Centrum Historyczno- Edukacyjnego Ziemi Łódzkiej - 118 Uwaga : Zamawiający informuje ,że na stronie internetowej zamawiającego umieszczony jest budżet gminy na rok 2010 oraz sprawozdanie z wykonania budżetu za rok 2008.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę niżej wymienionych dokumentów: 1) Wykonawca winien wykazać, że posiada stosowne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jakie nakładają na niego przepisy prawa. - Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia* - nie spełnia*.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu wykazania wiedzy i doświadczenia winien wykazać ,że w ciagu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie- świadczył minimum 1 usługę przez okres najmniej roku, polegającą na obsłudze jednostki samorządu terytorialnego. - Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg. zasady spełnia* - nie spełnia*.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania określonym potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu art. 22 ust.1 2. Wypełniony i podpisany formularz oferty 3. Wzór umowy sporządzony przez wykonawcę zawierający istotne postanowienia zawarte w SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Oprocentowanie rachunków gminy i jej jednostekorganizacyjnych - 20
- 3 - Oprocentowanie lokat krótkoterminowych - 5
- 4 - Oprocentowanie lokat typu overnight - 5
- 5 - Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym - 7
- 6 - Prowizja bankowa pobierana od kwoty kredytu w rachunku bieżącym - 3
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) Aktualizacji ,wprowadzenia nowych rozwiązań w zakresie prawidłowej technicznej obsługi zamówienia. 2) Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. 3) Rezygnacji z wykonania części zamówienia. 4) Zmiany kluczowego personelu wykonawcy/zamawiającego. 5) Braku lub wady dokumentacji przetargowej. 6) Wystąpienia siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolborz.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wolbórz
Pl. Jagiełły 28
97-320 Wolbórz, pokój nr 18, nieodpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2010 godzina 13:30, miejsce: Urząd Gminy Wolbórz Pl. Jagiełły 28 97-320 Wolbórz, pokój nr 3 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WOLBÓRZ
więcej: przetargi WOLBÓRZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Udzielenie Gminie Suchowola kredytu w wysokości 2 146 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zadań inwestycyjnych.
- Obsługa bankowa Gminy Wieluń oraz jej jednostek organizacyjnych
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Obsługa bankowa Powiatu Lipnowskiego
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.