eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-14

Warszawa: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 53216 - 2014; data zamieszczenia: 14.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych spełniających wymagania niniejszego załącznika oraz załącznika 2 do SIWZ dla Biura Agencji Mienia Wojskowego (BAMW) oraz Oddziałów Terenowych Agencji Mienia Wojskowego (OT AMW). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji w częściach zamówienia nr 1, 2, 3, 4, 5 i 6. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty)Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wymagania dotyczące parametrów technicznych i jakościowych dla poszczególnych materiałów biurowych zostały określone w załączniku nr 2 do SIWZ formularz Oferty. 5. Zamawiający dopuszcza jedynie dostawę materiałów biurowych, które: 1) będą fabrycznie nowe, 2) będą wyprodukowane nie później niż 10 miesięcy przed datą dostawy, 3) będą znajdowały się w oryginalnym opakowaniu i będą oznaczone etykietami/ opisem umożliwiającym ich identyfikację..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będzie oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.4.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana terminu umowy wynikająca z działania siły wyższej, tj. w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności uniemożliwiających realizację umowy, o okres trwania tych okoliczności; 2) zmiana przepisów prawnych, jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami. 3) Zmiana Odbiorcy lub jego danych; 4) zmiana producenta przedmiotu umowy, z tym że cena jednostkowa brutto wskazana w załączniku nr 2 do umowy nie może ulec podwyższeniu, a właściwości nowego przedmiotu umowy nie mogą być gorsze niż wskazane w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego, ul. Nowowiejska 26A 00-911 Warszawa, kancelaria jawna (parter - pok.022).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biuro Agencji Mienia Wojskowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych będą realizowane według potrzeb Odbiorcy. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty), Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział Terenowy AMW we Wrocławiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych będą realizowane według potrzeb Odbiorcy. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty) Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oddział Terenowy AMW w Gdyni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych będą realizowane według potrzeb Odbiorcy. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty) Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oddział Terenowy AMW w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych będą realizowane według potrzeb Odbiorcy. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty) Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oddział Terenowy AMW w Gorzowie Wlkp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych będą realizowane według potrzeb Odbiorcy. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty) Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oddział Terenowy AMW w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy materiałów biurowych będą realizowane według potrzeb Odbiorcy. W załączniku nr 2 do SIWZ (formularz Oferty) Zamawiający podał minimalną ilość materiałów biurowych, jaka zostanie zrealizowana (zamówiona). Zamówienie dodatkowej ilość materiałów biurowych uzależnione będzie od rzeczywistych potrzeb Odbiorcy, a wartość nie przekroczy kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia stanowiącej maksymalną wartość zobowiązania Zamawiającego, wynikającą z realizacji przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oddział Terenowy AMW w Krakowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowa dostawa materiałów biurowych w ilości podanej w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz oferty).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.