eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Elbląg: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu
Numer ogłoszenia: 53214 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 15496 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu przedmiot główny: CPV: 22.90.00.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Różne druki przedmioty dodatkowe: CPV: 22.42.00.00 - 0 Nazewnictwo wg CPV: Papier ze znakiem wodnym CPV: 22.86.30.00 - 7 Nazewnictwo wg CPV: Wizytówki CPV: 22.81.00.00 - 1 Nazewnictwo wg CPV: Rejestry papierowe lub tekturowe CPV: 22.82.00.00 - 4 Nazewnictwo wg CPV: Formularze Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu: I. Wzory własne: 1. Papier firmowy z nadrukiem Prezydent Miasta Elbląg z herbem w trzech kolorach/ czerwony, biały i złoty/, napis pod herbem w kolorze niebieskim, 2. Papier firmowy z nadrukiem Wiceprezydent Miasta Elbląg z herbem w trzech kolorach/ czerwony, biały i złoty/,napis pod herbem w kolorze niebieskim, 3. Roczna karta ewidencji obecności w pracy/druk dwustronny inny układ rubryk, karton lakierowany/, 4. Teczka akt pojazdu, 5. Wniosek o rejestrację pojazdu, 6. Zawiadomienie o zbyciu pojazdu, 7. Podanie o wydanie zaświadczenia, 8. Podanie o dopisanie współmałżonka do dowodu rejestracyjnego, 9. Podanie o wpis do dowodu rejestracyjnego adnotacji HAK, 10. Podanie o wpis do dowodu rejestracyjnego adnotacji GAZ, 11. Spis dokumentów w teczce, 12. Podanie o naniesieniu podatku VAT, 13. Podanie o wymianę dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsc, 14. Skierowanie na dorobienie wtórnika tablic rejestracyjnych, 15. Podanie o dopisanie/ wykreślenie współwłaściciela z dowodu rejestracyjnego, 16. Protokół z przesłuchania strony/świadka, 17. Zawiadomienie o zniszczeniu lub utracie karty pojazdu, 18. Podanie o wydanie zatrzymanego dowodu rejestracyjnego, 19. Podanie o wydanie skierowania na nabicie nr nadwozia, 20. Podanie o wydanie skierowania na wykonanie tabliczki znamionowej, 21. Decyzja o nadaniu cech identyfikacyjnych, 22. Podanie o wydanie wtórnika nalepki kontrolnej, 23. Podanie o naniesieniu zastawu rejestrowego, 24. Podanie o wykreślenie zastawu rejestrowego, 25. Zawiadomienie o zagubieniu/kradzieży tablic rejestracyjnych, 26. Decyzja o skierowaniu na wykonanie tabliczki znamionowej, 27. Zawiadomienie o zniszczeniu/utracie dowodu, 28. Teczka akt ewidencyjnych kierowcy, 29. Informacja dotycząca zgłoszenia urodzenia dziecka /kolorowa na zewnętrznej stronie herb miasta pod herbem napis Urząd Miejski w Elblągu pod napisem zdjęcie Urzędu, 30. Informacja dotycząca zgłoszenia urodzenia dziecka tekst w kolorze zielonym, 31. Wizytówki / z herbem miasta wykonanym w trzech kolorach biały, złoty i czerwony /, 32. Karta wędkarska, 33. Zaświadczenie o rejestracji sprzętu pływającego służącego do połowu ryb, 34. Oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej (A5), 35. Oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej (A4), 36. Oświadczenie o przebywaniu członka rodziny za granicą do świadczeń rodzinnych, 37. Oświadczenie o przebywaniu członka rodziny za granicą do funduszu, 38. Pismo w zakresie dostarczenia dokumentów oraz poprawienia wniosku do świadczeń rodzinnych samokopiujący, 39. Pismo w zakresie dostarczenia dokumentów oraz poprawienia wniosku do funduszu samokopiujący brak wzoru, 40. Prośba o przekazywanie świadczeń na konto bankowe, 41. Przekazywanie korespondencji na kancelarię główną, 42. Druk o wydanie zaświadczenia, 43. Koperta z nadrukiem herb miasta pod herbem napis Prezydent Miasta Elbląg/nadruk w trzech kolorach czerwony, złoty, niebieski/, 44. Wezwanie na komisję w/s leczenia odwykowego, 45. Kwitariusz przychodowy samokopiujący. II. Wzory standardowe: 1. Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma, 2. Kartoteka magazynowa, 3. Magazyn wyda, 4. Spis spraw, 5. Wezwanie, 6. Polecenie wyjazdu służbowego, 7. Pocztowa książka nadawcza, 8. Dziennik budowy DB2, 9. Wniosek o wydanie dowodu osobistego, 10. Meldunek o odnalezieniu dokumentu stwierdzającego tożsamość, 11. Koperta do przechowywania dokumentów osobowych/szara/, 12. Zgłoszenie pobytu stałego, 13. Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego, 14. Zgłoszenie pobytu czasowego trwającego ponad 3 miesiące, 15. Zgłoszenie wymeldowania z pobytu czasowego ponad 3 miesiące, 16. Karta osobowa mieszkańca /karton/, 17. Akt urodzenia podwójny, 18. Akt małżeństwa podwójny, 19. Akt zgonu podwójny, 20. Odpis zupełny aktu małżeństwa znak wodny, 21. Odpis zupełny aktu urodzenia znak wodny 22. Odpis zupełny aktu zgonu znak wodny, 23. Odpis skrócony aktu urodzenia znak wodny, 24. Odpis skrócony aktu małżeństwa znak wodny 25. Odpis skrócony aktu zgonu znak wodny, 26. Zaświadczenie o braku okoliczności wyłączających zawarcie małżeństwa znak wodny, 27. Zaświadczenie o zdolności prawnej znak wodny, 28. Zapewnienie, 29. Zawiadomienie do USC w celu naniesienia przypisku pod aktem sc, 30. Wniosek o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie, 31. Wielojęzyczny odpis skrócony aktu urodzenia, 32. Wielojęzyczny odpis skrócony aktu małżeństwa, 33. Wielojęzyczny odpis skrócony aktu zgonu, 34. Odpis skrócony aktu urodzenia ewidencja, 35. Odpis skrócony aktu małżeństwa ewidencja, 36. Rejestr ewidencji stowarzyszeń zwykłych układ poziomy, twarda oprawa /kolor granatowy/, 37. Rejestr ewidencji oddziałów zarejestrowanych stowarzyszeń, układ poziomy, twarda oprawa/ kolor granatowy/, 38. Dziennik budowy, 39. Wniosek o ustalenie prawa do zasiłku rodzinnego, 40. Wniosek o ustalenie prawa do zasiłku pielęgnacyjnego, 41. Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia pielęgnacyjnego, 42. Wniosek o ustalenie prawa do zaliczki alimentacyjnej, 43. Wniosek o ustalenie prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego/nowy druk brak wzoru/, 44. Wniosek o ustalenie prawa do jednorazowej zapomogi z tytułu urodzenia dziecka, 45. Oświadczenie członka rodziny o wysokości dochodu nie podlegającemu opodatkowaniu, 46. Oświadczenie członków rodziny rozliczających się na podstawie przepisów o zryczałtowanym podatku dochodowym, 47. Polecenie księgowania (A5), 48. Polecenie księgowania (A4), 49. Polecenie przelewu, 50. Dowód wpłaty, 51. Księga kontowa, 52. Nota księgowa, 53. Deklaracja na podatek od środków transportowych, 54. Załącznik do deklaracji, 55. Zwrotne potwierdzenie odbioru pisma nie klejone, 56. Informacja w sprawie podatku od nieruchomości IN 1 + dane o nieruchomościach ZN-1/A /jako całość/, 57. Deklaracje na podatek od nieruchomości, 58. Dane o nieruchomościach ZN-1/A + dane o zwolnieniach podatkowych w podatku od nieruchomości ZN-1/B jako jeden załącznik, 59. Nota korygująca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilość i wymagany format druków zawiera ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ - Wzory własne oraz ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - Wzory standardowe. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, pokój 200. Wzory druków Wzory własne przekazywane są wraz z SIWZ jako ZAŁACZNIK NR 6 do SIWZ. Wzory druków Wzory standardowe przekazywane są wraz z SIWZ jako ZAŁACZNIK NR 7 do SIWZ. Oryginały wszystkich druków wymienionych w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ i ZAŁĄCZNIKU NR 7 do SIWZ znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 125. Druki wymienione w pozycjach od 17 do 35 ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ Wzory standardowe muszą być spójne z obowiązującym komputerowym Systemem Rejestracji Aktów Stanu Cywilnego, którego autorem jest Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowe Technika, ul. Toszecka 2 w Gliwicach. 3. Zamawiający wymaga, aby treść, forma i jakość druków była zgodna z wzorami posiadanych przez Zamawiającego wzorów. 4. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 4. Zamawiający wymaga wykonania zamówienia z podziałem na 5 etapów dostawy: - I etap - wykonanie w terminie 8 tygodni od daty podpisania umowy, - II etap - wykonanie w terminie do dnia 30 kwietnia 2008 roku, - III etap - wykonanie w terminie do dnia 30 maja 2008 roku, - IV etap - wykonanie w terminie do dnia 30 czerwca 2008 roku, - V etap - wykonanie w terminie do dnia 20 grudnia 2008 roku. 5. Zakres zamówienia obejmuje dostawę druków dla Urzędu Miejskiego w Elblągu zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4 do SIWZ Wzory własne i ZAŁĄCZNIKIEM NR 5 do SIWZ Wzory standardowe. Rodzaj i ilość druków wymaganych dla każdego z etapów, tj. dla etapu I, etapu II, etapu III, etapu IV i etapu V dostawy musi być zgodny z wymaganiami podanymi przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 4 i ZAŁACZNIKU NR 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9, 22.42.00.00-0, 22.86.30.00-7, 22.81.00.00-1, 22.82.00.00-4.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 38004,35 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remi - B Krzysztof Boiński i Adam Krokowski Sp. J., ul. Strażacka 35, 43-382 BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 38004.35
  • Oferta z najniższą ceną: 38004.35 / oferta z najwyższą ceną: 38004.35
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.