eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budynek nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie. Remont budynku. Roboty ogólnobudowlane, dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących standardów i przepisów na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Etap I - postępowanie nr 27/RB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 53207 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Olsztyn: Budynek nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie. Remont budynku. Roboty ogólnobudowlane, dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących standardów i przepisów na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Etap I - postępowanie nr 27/RB
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30158 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, krajowy numer identyfikacyjny 510698342, ul. Saperska  1, 10-073  Olsztyn, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. +48261321600, faks +48261321689, e-mail rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna MON

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budynek nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie. Remont budynku. Roboty ogólnobudowlane, dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących standardów i przepisów na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Etap I - postępowanie nr 27/RB

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

27/RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych o nazwie: budynek nr 12 w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego 41 w Braniewie. Remont budynku. Roboty ogólnobudowlane, dostosowanie budynku do obecnie obowiązujących standardów i przepisów na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Etap I. W ramach zamówienia należy wykonać następujące roboty: wycinka 4 drzew liściastych, nasadzenia zastępcze oraz ich pielęgnacja w okresie gwarancyjnym, gwarancja żywotności na materiał roślinny, zagospodarowanie terenu przy budynku, rozbiórka dobudówki budynku, wymiana pokrycia dachu, wymiana obróbek blacharskich, docieplenie istniejącego stropodachu, odtworzenie izolacji pionowej ścian fundamentowych, odtworzenie opaski obwodowej do odprowadzenia wód deszczowych i pośniegowych, przebudowa i wykonanie nowych placów manewrowych, montaż zewnętrznej drabiny włazowej na elewacji budynku, zamurowanie istniejących otworów bramowych, docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia, wykonanie betonowego podjazdu do garażu, wykonanie żelbetowych odbojników przed bramą wjazdową, wymianę istniejących posadzek na nowe oraz remont wykończenia ścian i sufitów, rozebranie istniejącego i wykonanie nowego żelbetowego kanału przeglądowego, wymianę tynków wewnętrznych budynku na nowe, wykonanie instalacji gniazdowej bezpieczeństwa 24V, demontaż zewnętrznego hydrantu przeciwpożarowego, wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem, demontaż instalacji centralnego ogrzewania, montaż instalacji centralnego ogrzewania wraz z aparatami grzewczo-wentylacyjnymi i automatyką, montaż instalacji wentylacji mechanicznej i osuszania dynamicznego, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach nr 2, 3, 4, 6, 7, 8 do SIWZ; 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: ul. Sikorskiego 41, 14-500 Braniewo, 21 WOG; 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia na okres: ? roboty remontowo-budowlane: minimum 3 - maksimum 5 lat; ? nawierzchnie i podbudowy: minimum 5 - maksimum 10 lat; 4. Okres rękojmi: 5 lat - wg art. 568 § 1 K.C.; 5. Zgodnie z art. 37 ust. 6 Zamawiający nie udostępnia na stronie internetowej projektu zagospodarowania terenu o klauzuli ZASTRZEŻONE, który pozostaje do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim złożeniu przez Wykonawcę wniosku o udostępnienie powyższego dokumentu, wraz z podaniem proponowanej daty (oraz godziny) udostępnienia i załączeniem upoważnień do dostępu do dokumentów o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz aktualnych zaświadczeń o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych osób, które będą dokonywały wglądu do dokumentu

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45233330-1, 45233123-7, 45400000-1, 45110000-1, 45300000-0, 45331000-6, 45311000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45315700-5, 45315600-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT800299.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"APARTAMENT" S.C. Szurpicka-Romanowski,  ,  ul. Morska 30c,  14-500 ,  Braniewo,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem 889251.32
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 977648.17
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.