eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Napachanie › Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Przedszkola w Mrowinie z Oddziałami Zamiejscowymi w Napachaniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Napachanie: Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Przedszkola w Mrowinie z Oddziałami Zamiejscowymi w Napachaniu.
Numer ogłoszenia: 532072 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 500248 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Napachaniu, ul. Poznańska 26, 62-090 Napachanie, woj. wielkopolskie, tel. 61 8145 274, faks 61 8145 274.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa - zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do Przedszkola w Mrowinie z Oddziałami Zamiejscowymi w Napachaniu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest catering - przygotowanie i dostawa gotowych 3 posiłków: śniadanie, obiad, podwieczorek dla dzieci przedszkolnych w wieku 3-6 lat uczęszczających do Przedszkola w Mrowinie z Oddziałami Zamiejscowymi w Napachaniu w okresie od 02.01.2014 do 31.12.2014 (z wyjątkiem przerw w pracy przedszkola- miesiąc lipiec 2014), co stanowi 11 miesięcy w roku 2014 tj. 229 dni robocze.Wykonawcę zobowiązuje się do: a) dostarczania odpowiedniej ilości posiłków zgodnej z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnioną osobę w następujący sposób: - zamówienie śniadań do godz. 8.00, dostawa do 8.15 - korekta ilości posiłków do godz. 10.30 - dostawa obiadów i podwieczorków w godz. 11.00 - 11.30, za wyjątkiem jednego dnia w tygodniu- dwukrotna dostawa w godz. 11.00 - 11.30 oraz 13.00 - 13.30. Zamawiający dopuszcza zmiany dostawy posiłków w przypadkach związanych z organizacją pracy w przedszkolu ( wyjazdy, spektakle itp.) Zamówienia ilości posiłków przez Zamawiającego dokonywać się będzie w sposób mailowy lub telefoniczny - sms. b) Jadłospis będzie układany przez Wykonawcę na okres 10 dni i przedstawiany Zamawiającemu na 4 dni przed planowanym jadłospisem. Wykonawca jest zobowiązany do działania zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 roku w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego ( Dz. U. Z 2007 r. Nr 80, poz. 545). Zamawiający zastrzega prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Wszelkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego i z uwzględnieniem indywidualnych diet żywieniowych. Szacunkowa ilość osobodni wynosi 53.128.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Domowy obiadek.pl Emil Huszaluk, ul. Północna 36, 62-051 Łęczyca, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346807,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328331,04

  • Oferta z najniższą ceną: 328331,04 / Oferta z najwyższą ceną: 451588,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.