eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn.Budowa magazynu czasowego przechowywania odpadów niebezpiecznych (Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) w Opolu - II etap.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Opole: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn.: Budowa magazynu czasowego przechowywania odpadów niebezpiecznych (Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) w Opolu - II etap.
Numer ogłoszenia: 532072 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Komunalny , ul. Podmiejska 69, 45-574 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4562569 w. 25, faks 0-77 4563258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklad-komunalny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem kapitału JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją zadania pn.: Budowa magazynu czasowego przechowywania odpadów niebezpiecznych (Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) w Opolu - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu nad realizacją robót budowlanych dotyczących inwestycji pod nazwą Budowa magazynu czasowego przechowywania odpadów niebezpiecznych (Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) w Opolu - II etap. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. Budowa magazynu czasowego przechowywania odpadów niebezpiecznych (Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) w Opolu - II etap, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - oś priorytetowa 4 Ochrona środowiska, działanie 4.1 Infrastruktura wodno-ściekowa i gospodarka odpadami. Inwestycja zlokalizowana jest w Opolu przy ul. Podmiejskiej 69 na terenie Miejskiego Składowiska Odpadów Komunalnych. 1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia będzie pełnił funkcję Inżyniera kontraktu inwestorskiego łącznie z funkcją Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego,zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) w ramach której do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru należy: a). reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b).sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c). sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d).potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy przy pełnej współpracy z projektantem pełniącym nadzór autorski; e).rozliczanie projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 zgodnie z Umową o dofinansowanie nr RPOP.04.01.00-16-003/12-00 z dnia 22 czerwca 2012 r. oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578 ze zm.), innymi obowiązującymi przepisami, a także projektem umowy. 2. Pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu oznacza zapewnienie ciągłej kontroli realizacji robót budowlanych we wszystkich wymaganych specjalnościach,branżach. 3. Inżynier kontraktu zapozna się z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót dotyczącymi przedmiotowego Zadania, pozwoleniami i uzgodnieniami oraz zweryfikuje dokumentacji pod względem zgodności rozwiązań z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz przedstawienie na piśmie ewentualnych uwag i propozycji zmian. 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zostanie wyznaczony do pełnienia funkcji Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego w pozostałych specjalnościach wymaganych przy realizacji ww. zadania, zwanego dalej Koordynatorem nadzoru inwestorskiego. 5. Zamawiający wymaga, aby pobyty Wykonawcy na budowie odbywały się nie rzadziej niż: a). dwa razy w tygodniu - koordynator nadzoru inwestorskiego, b). jeden raz w tygodniu - pozostali inspektorzy (kontrola budowy winna odbywać się przez inspektora branży odpowiedniej do prowadzonego na budowie zakresu robót), c). dwa razy w miesiącu - udział wszystkich inspektorów nadzoru w Radzie Budowy. d). Ponadto Koordynator nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do przyjazdu na teren prowadzonej inwestycji na telefoniczne wezwanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od momentu wezwania. Czas ten może ulec wydłużeniu jedynie w przypadkach zaistnienia sytuacji nieprzewidzianych, niezależnych od Koordynatora nadzoru inwestorskiego, pod warunkiem ich udokumentowania. 6. Inżynier kontraktu winien posiadać wiedzę i zdolności służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczania projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013, a w szczególności: - harmonogramów rzeczowo - finansowych postępu prac w układzie zgodnym z wnioskiem o dofinansowanie stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie; - wniosków o zmiany w Projekcie; - wniosków o płatność. 7. Inżynier kontraktu zobowiązany jest do zapoznania się z obowiązującym stanem prawnym dotyczącym prawa krajowego i wspólnotowego w zakresie zawierającym unormowania dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz treścią umowy o dofinansowanie. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia pomocy zamawiającemu przed i na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy robót budowlanych w zakresie posiadanej wiedzy branżowej. 9. Wykonawca na żądanie zamawiającego będzie brał udział w pracach komisji przetargowej celem przedstawienia opinii w zakresie oceny branżowej złożonych ofert dotyczących robót budowlanych. 10. Pozostałe obowiązki Inżyniera kontraktu zawarte są w druku nr 8 - wzór umowy. Zakres robót budowlanych, których dotyczy przedmiot zamówienia: 11. Nadzór Inżyniera kontraktu będzie obejmował zakresem roboty budowlane związane przede wszystkim z wybudowaniem magazynu odpadów niebezpiecznych wraz z kompletnym wyposażeniem magazynu, zgodnie z podanym zakresem dokumentacji technicznej dotyczącej robót budowlanych. 12. Szczegółowy zakres robót budowlanych, które nadzorował będzie Inżynier kontraktu jest określony w projekcie budowlanym stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ. UWAGA Przedmiotu zamówienia nie obejmuje zakresu robót budowlanych wyszczególnionych w dokumentacji technicznej, jako prace wykonane w I etapie budowy MAGAZYNU CZASOWEGO PRZECHOWYWANIA ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH, tj.: a). przyłącze wody; b).przyłącze elektryczne; c). fundamenty wraz z izolacją przeciwwodną i cieplną; d). fundamenty pod zadaszenie wiaty; e). zbiornik bezodpływowy z podłączeniem wewnętrznej kanalizacji z rozprowadzeniem w płycie w obrębie fundamentów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie budowy magazynu odpadów niebezpiecznych lub budynku magazynowego (budowli magazynowej) wyposażonej w instalacje wod.-kan., instalacje elektryczne oraz wyposażenie technologiczne do przechowywania odpadów, o wartości inwestycji min. 1.000.000,00 zł brutto, zakończonej i odebranej protokołem odbioru końcowego do dnia upływu składania ofert i załączy dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana należycie. W celu potwierdzenia spełnienia wymienionych wyżej warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 6 i 6a SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usługi, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone, a niezbędnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz z osobami, na każdą z wymienionych poniżej funkcji wraz z informacją o zakresie wykonywanych przez nie czynności, doświadczenia i podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniającymi poniższe wymagania: a). kwalifikacje zawodowe: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.) do kierowania i wykonywania nadzoru inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - wymagana co najmniej jedna osoba; doświadczenie: min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu i wykonywaniu nadzoru inwestycyjnego nad robotami budowlanymi od uzyskania uprawnień; nadzorowanie w tym okresie dwóch robót budowlanych, w tym jedną robotą budowlaną przy budowie magazynu odpadów niebezpiecznych lub budynku magazynowego (budowli magazynowej) wyposażonej w instalacje wod.-kan., instalacje elektryczne oraz wyposażenie technologiczne do przechowywania odpadów o wartości inwestycji min. 1.000.000,00 zł brutto; b). kwalifikacje zawodowe: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) do kierowania i wykonywania nadzoru inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sanitarnym, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - wymagana co najmniej jedna osoba; doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi od uzyskania uprawnień; c). kwalifikacje zawodowe: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), do kierowania i wykonywania nadzoru inwestycyjnego nad robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagana co najmniej jedna osoba; doświadczenie: min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu i nadzorowaniu robotami budowlanymi od uzyskania uprawnień; d). wiedzę i zdolność służące do właściwego sporządzania dokumentów niezbędnych do rozliczania projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - wymagana co najmniej jedna osoba; doświadczenie: sporządzenie dokumentów do min. 1 skutecznego Wniosku o płatność przy realizacji projektu zawierającego roboty budowlane, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych. W celu potwierdzenia spełnienia wymienionych wyżej warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 6 i 6a SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niniejszego warunku wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wymienionych wyżej warunków wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt 6 i 6a SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty; 2. Podpisany projekt umowy; 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklad-komunalny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Komunalny Sp. z o.o. , ul. Podmiejska 69 45-574 Opole pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Zakład Komunalny Sp. z o.o. , ul. Podmiejska 69 45-574 Opole sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn. Budowa magazynu czasowego przechowywania odpadów niebezpiecznych (Miejski Punkt Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych) w Opolu - II etap, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 - oś priorytetowa 4 Ochrona środowiska, działanie 4.1 Infrastruktura wodno-ściekowa i gospodarka odpadami. Inwestycja zlokalizowana jest w Opolu przy ul. Podmiejskiej 69 na terenie Miejskiego Składowiska Odpadów Komunalnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.