eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suszec › Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2013r. - realizacja dwóch zadańI - żywienie dzieci w nowo powstałych oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z projektu POKL pt.Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS; II - żywienie dzieci w dotychczas działających oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Suszec: Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2013r. - realizacja dwóch zadań: I - żywienie dzieci w nowo powstałych oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z projektu POKL pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS; II - żywienie dzieci w dotychczas działających oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki
Numer ogłoszenia: 531990 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 483276 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne w Suszcu, ul. Św. Jana 70, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 2124211, faks 32 2124211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2013r. - realizacja dwóch zadań: I - żywienie dzieci w nowo powstałych oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z projektu POKL pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS; II - żywienie dzieci w dotychczas działających oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Publicznego w Suszcu w 2013r. - realizacja dwóch zadań: I - żywienie dzieci w nowo powstałych oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z projektu POKL pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; II - żywienie dzieci w dotychczas działających oddziałach przedszkolnych - zapotrzebowanie wynikające z bieżących środków własnych placówki Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 4 części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/ne do realizacji części zamówienia: 1. Część I - Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich - zgodnie z zał. A, 2. Część II - Dostawa mięsa, wędlin, konserw i wyrobów mięsnych - zgodnie z zał. B, 3. Część III - Dostawa drobiu - zgodnie z zał. C, 4. Część IV - Dostawa produktów sypkich i różnych produktów spożywczych, warzyw, owoców, mrożonek i ryb - zgodnie z zał. D. Uwaga!:Ilość produktów spożywczych wykazanych dla poszczególnych pozycji w w/w załącznikach została podzielona wg zadań wskazanych w przedmiocie zamówienia, tj. wg: I - zapotrzebowania na żywienie dzieci w nowo powstałych oddziałach przedszkolnych - wynikającego z projektu POKL pt.: Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS II - zapotrzebowania na żywienie dzieci w dotychczas działających oddziałach przedszkolnych - wynikającego z bieżących środków własnych placówki. Zamawiający będzie składał u wykonawcy zapotrzebowanie na produkty spożywcze w rozbiciu na poszczególne wyżej wymienione zadania. Wykonawca będzie zobowiązany do rozliczania zamawianych produktów spożywczych odrębnie dla zadania I i II - zgodnie z określonym zapotrzebowaniem. Powyższe oznacza, że wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę np. na część 1 zamówienia, tj. na dostawę pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich, będzie zobowiązany do dostarczania i rozliczania każdego z wymienionych dla tej części produktów, wg złożonego zapotrzebowania, np. chleba: w ilości 10 szt. - wg zapotrzebowania określonego dla zadania I + 20 szt. wg zapotrzebowania określonego dla zadania II..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 10.10.00.00 - 10.10.00.00 15.11.20.00 - Drób 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Nowe oddziały przedszkola w Suszcu, realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (dotyczy zadania I)..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emilia Kristof - Firma Rodzinna Sp. z o.o., ul. Czwartaków 8, 44-253 Rybnik, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17809,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23295,37

  • Oferta z najniższą ceną: 23295,37 / Oferta z najwyższą ceną: 30451,77

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa mięsa, wędlin, konserw i wyrobów mięsnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AG Łakota Sp.j., ul. Moniuszki 7, 44-240 Żory, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19128,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30228,04

  • Oferta z najniższą ceną: 30228,04 / Oferta z najwyższą ceną: 30228,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa drobiu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Przetwórstwa Drobiu MARICA Sp. J. J.M.E.K. Wróbel, ul. Straconki 20, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7915,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16740,47

  • Oferta z najniższą ceną: 16740,47 / Oferta z najwyższą ceną: 16740,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Dostawa produktów sypkich i różnych produktów spożywczych, warzyw, owoców, mrożonek i ryb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Andersen Poland Sp. z o.o., ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77149,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 105725,84

  • Oferta z najniższą ceną: 105725,84 / Oferta z najwyższą ceną: 105725,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.