eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Przebudowa drogi powiatowej nr 1348 D i odcinka drogi nr 1330D

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Trzebnica: Przebudowa drogi powiatowej nr 1348 D i odcinka drogi nr 1330D
Numer ogłoszenia: 53187 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Św. Jadwigi 25/2, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3873090, faks 071 3873090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1348 D i odcinka drogi nr 1330D.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1348 D i odcinka drogi nr 1330D na łącznej długości 8866 mb. Zakres robót obejmuje: Zakres planowanych robót : 1.1 dla odcinka od ul. Poniatowskiego do ul. Wolności w miejscowości Oborniki Śląskie - długość odcinka 750 mb o przekroju ulicznym . - roboty ziemne - 1140 m3 wykopu ,nasypy 337m3 (2250 m2 koryto) - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej 2670 m2 - podbudowy - 1500 m2 - nawierzchnie bitumiczne - 5650 m2 Prace niezbędne do zrealizowania zadania polegają na : - rozebraniu fragmentów istniejących nawierzchni , - wycince drzew i usunięciu korzeni - wykonaniu robót ziemnych ustawieniu nowych krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej . - wykonaniu podbudowy z mieszanki kamiennej , - wyk. nawierzchni z kostki betonowej . - wykonaniu nawierzchni bitumicznej - wykonaniu oznakowania - wykonaniu trawników W celu realizacji zadania należy wykonać : - roboty ziemne - wykopy z wbudowaniem w nasyp - rozbiórkę istniejących fragmentów nawierzchni , - warstwę odcinająca i podbudowę z mieszanki kamiennej o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 - ustawieniu oporników na ławie betonowej . - wykonaniu nawierzchni bitumicznej , z kostki betonowej i kamiennej - wykonaniu regulacji urządzeń obcych - wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego 1.2dla odcinka drogi 1348D w km 0+00 do km 7+347 i 98 m odcinka drogi powiatowej nr 1330D - roboty przygotowawcze i ziemne - 5 583.75 m3 - krawężniki betonowe 15x30 cm- 1817 m - obrzeża betonowe 30x8 cm - 1817m - podbudowy - 11542 m2 - nawierzchnie bitumiczne - 52 115 m2 - nawierzchnie chodników - 2 271m2 - oczyszczenie rowów z namułu z wyprofilowaniem skarp rowu - 11060 m - ścinanie drzew i karczowanie pni drzew - 50 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 150 000 zł ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium określona przez zamawiającego wynosi 150 000 zł i nie więcej niż 3 % wartości zamówienia. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 95 9591 0004 2001 0000 4776 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważane będzie wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu oryginał dowodu wniesienia wadium złożyć należy w terminie do dnia 10.04.2009 r. do godziny 9:45 w pokoju nr 1 w siedzibie Zamawiającego.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Wykonali w okresie 5 lat a jeżeli okres ich działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 3 800 000,00 PLN brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie - referencje, 7) Posiadają potencjał techniczny, własny, dzierżawny lub z wynajęcia niezbędny do wykonania zadania, 8) Dysponują min.1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonania samodzielnej funkcji kierowonika budowy i robót drogowych mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego oraz przynależnością do RIIB, 9) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia ważności oferty i spełnienia warunków podmiotowych, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Oświadczenie o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór dokumentu - zał. nr 2). 6) Oświadczenie wykonawcy o dokonanej wizji lokalnej w terenie. 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8) Wykaz zrealizowanego co najmniej 1 zadania odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 3 800 000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zadanie opisane w wykazie zostało wykonane należycie - referencje. 9) Dokumenty stwierdzające, że Kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacił składki RIIB, 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy, z ceną brutto i z podatkiem VAT, (wzór - zał. nr 1), 2)Kosztorys ofertowy wraz z przedmiarem robót (zał. nr 5 i zał. nr 6), 3)Zaakceptowany i podpisany wzór umowy ( zał. nr 4)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.drogi.trzebnica.pl/download/siwz-przebud.drog.pow.1348Di1330D.dr.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Św. Jadwigi 25, 55-100 Trzebnica lub bezpłatnie, pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: drogi@powiat.trzebnica.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2009 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1. Otwarcie ofert w dniu 10/04/2009 w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 2, godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.