eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury i małej architektury w Parku Miejskim oraz na Cmentarzu Wojennym przy ul. Kard. Wyszyńskiego i na grobach wojennych znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-03-15



Ogłoszenie nr 531633-N-2018 z dnia 2018-03-15 r.

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry: Pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury i małej architektury w Parku Miejskim oraz na Cmentarzu Wojennym przy ul. Kard. Wyszyńskiego i na grobach wojennych znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, krajowy numer identyfikacyjny 000527210, ul. Rynek  4 , 42-600  Tarnowskie Góry, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3933600, e-mail bzp@um.tgory.pl, faks 32 3933602.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.tarnowskiegory.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.tarnowskiegory.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.tarnowskiegory.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście.
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Urząd Miejski, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry - Biuro Zamówień Publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury i małej architektury w Parku Miejskim oraz na Cmentarzu Wojennym przy ul. Kard. Wyszyńskiego i na grobach wojennych znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry.
Numer referencyjny: BZP.271.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: Część nr 1 - Utrzymanie zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury i małej architektury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach. W/w zamówienie obejmuje utrzymanie Parku Miejskiego, który jest parkiem ogólnodostępnym o charakterze leśnym, o dużym zagęszczeniu drzew i krzewów prawie na całej jego powierzchni 18,47 hektara, na którym znajdują się m.in. duży plac zabaw, korty tenisowe, górka narciarska, muszla koncertowa, pergola, wieżyczka widokowa, deszczochron. Dodatkowo na terenie parku w okresie letnim odbywa się szereg imprez artystycznych, szkolne zawody sportowe itp. Bieżącym utrzymaniem objęta jest stara część parku znajdująca się pod ochroną konserwatorską (nr rejestru A/483/2016) o powierzchni 13,86ha, oraz parking od strony ul. Gliwickiej, zieleń na parkingu od strony Cmentarza Św. Józefa oraz łącznik pomiędzy Cm. Św. Anny i zabudowaniami jednorodzinnymi o łącznej powierzchni 14,726ha. Pozostała część parku o pow. 3,7489ha nie jest objęta bieżącym utrzymanie. Wykonywane prace mają charakter interwencyjny. Powierzchnie objęte utrzymaniem: - trawniki łąkowe i dywanowe - o łącznej pow. 18.800m2 - chwasty/trawy i jednoroczne samosiewy - o łącznej pow. 88.000 m2 -żywopłoty - o łącznej pow. rozwiniętej 280 m2 - skupiny krzewów - pow. 340 m2 - kwietniki ziemne bylinowe - pow. 225 m2 - kwietniki ziemne sezonowe - pow. 25 m2 - pojemniki kwiatowe - 4szt. - o łącznej pow. 4 m2 mała architektura: - ławki parkowe - 45 szt. w tym: - na podstawach stalowych 11 szt. - na podstawach betonowych 34 szt. - siedziska drewniane na podstawach granitowych - 14 szt. - chodniki o nawierzchni z płytek, kostki betonowej - o łącznej pow. 448 m2 - schody - o łącznej pow. 88 m2 - aleje i place asfaltowe (boisko i parking) - pow. 12.648 m2 - plac zabaw z metalowymi urządzeniami zabawowymi siłowniami i urządzeniami do street workout-u o powierzchni 1190 m2 w tym: nawierzchnia poliuretanowa - 514m2, nawierzchnia z kostki betonowej o pow. 80m2, nawierzchnia żwirowa o pow. 150m2. Zakres prac obejmuje miedzy innymi: - wiosenne i jesienne wygrabienie liści i innych nieczystości z trawników, - cięcia odmładzające krzewów - ok. 610 szt., - oczyszczenie terenu z podrostu - ok. 900 szt., - usunięcie odrostów korzeniowych drzew - ok. 40 szt., - pielęgnację trawników parkowych, - skoszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów, - pielęgnację skupin krzewów liściastych, - cięcie i formowanie żywopłotów, - obsadzenie kwietników ziemnych i pojemników kwiatowych II zmianą roślin jednorocznych, - całoroczną pielęgnację kwietników ziemnych, bylinowych i nasadzeń w pojemnikach kwiatowych, - ochronę drzew kasztanowca białego przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem wyłożenie ok. 80 szt. pułapek rocznie, - bieżącą konserwację elementów infrastruktury i całoroczną eksploatację fontanny, - bieżące utrzymanie czystości parku, - bieżące utrzymanie i kontrolę placu zabaw w tym wykonywanie codziennej i funkcjonalnej kontroli placu zabaw, - zamiatanie nawierzchni wraz z wywozem nieczystości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnych w czasie trwania umowy zmian ilościowych zakresu robót w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót sporządzonego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. Zmiany w zakresie wykonywania poszczególnych robót będą wynikały z panujących w sezonie warunków atmosferycznych, długości okresu wegetacji, ilości dokonywanych zniszczeń infrastruktury oraz ewentualnym rozpoczęciem na części parku robót inwestycyjnych związanych z planowaną rewaloryzacją parku. Część nr 2 - Pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury na Cmentarzu Wojennym przy ul. Kard. Wyszyńskiego i grobach znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry. W/w zamówienie obejmuje pielęgnację niskiej zieleni wraz z konserwacją infrastruktury na terenie: 1) Cmentarza Wojennego w Tarnowskich Górach przy ul. Kardynała Wyszyńskiego obiektu wpisanego do rejestr zabytków województwa katowickiego, nr rejestru A/483/2016, o powierzchni 3810m2 , 2) trzech grobów wojennych na terenie Tarnowskich Gór, w tym: a) krzyża przydrożnego przy skrzyżowaniu ul. Gliwickiej i Jaworowej, b) dwóch grobów na cmentarzu katolickim przy ul. Kościelnej. Zakres prac obejmuje: - jesienne wygrabianie liści z nawierzchni trawiastych - 2428,40m2 , - skoszenie trawy - 2428,40m2 , - cięcie i formowanie żywopłotu - 286 m2, - pielęgnację kwietników bylinowych na mogiłach - 586,70m2 , - wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym - 820m2 , - wystrój cmentarza i grobów na 1 listopada - wyłożenie palemek - 63 szt. i zniczy -26 szt. - uporządkowanie cmentarza i grobów wojennych po dniu 1 listopada - 4 obiekty, - mycie tablic nagrobnych - 2-krotne, - bieżące utrzymanie czystości na cmentarzu i na 3 grobach, - zamiatanie nawierzchni na cmentarzu i wokół 2 grobów. Szczegółowy zakres usługi zwiera Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części nr 1 oraz Części nr 2.

II.5) Główny kod CPV: 77313000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77231200-0
77314000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielania zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp w wysokości do 10.850,00 zł (brutto) dla obydwu części łącznie.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Każdą część zamówienia należy zrealizować w terminie: Część nr 1: od dnia podpisania umowy do 31.03.2020 roku, Część nr 2: od dnia podpisania umowy do 15.11.2018 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie: dla części nr 1: co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem: sadzenie i pielęgnację sezonowych roślin ozdobnych, cięcia pielęgnacyjne krzewów - min. 300 szt., koszenie nawierzchni trawiastych (trawniki, łąki, zieleń w pasach drogowych itp.) - min. 5 ha. Powyższe zakresy mogą być zrealizowane (realizowane) w ramach jednego zamówienia lub w oddzielnych. dla części nr 2: co najmniej jedną usługę obejmującą swym zakresem: koszenie nawierzchni trawiastych (trawniki, łąki, zieleń w pasach drogowych itp.) - min. 0,5 ha, pielęgnację kwietników bylinowych - min. 100 m^2, cięcie i formowanie żywopłotów - min. 100 m^2. Powyższe zakresy mogą być zrealizowane (realizowane) w ramach jednego zamówienia lub w oddzielnych. 2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia, a mianowicie: dla części nr 1: a) co najmniej 1 osobą która posiada min. wykształcenia średnie w zakresie kształtowania trenów zielonych lub ogrodnicze - kierownik robót; b) co najmniej 2 osobami, posiadającymi wykształcenie ogrodnicze lub w zakresie kształtowania terenów zielonych - ogrodnicy; dla części nr 2: a) co najmniej 1 osobą która posiada min. wykształcenia średnie w zakresie kształtowania trenów zielonych lub ogrodnicze - kierownik robót. 3) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje zasobem technicznym dostępnym wykonawcy w celu wykonania zamówienia, a w szczególności: dla części nr 1: - samochodem samowyładowczym lub skrzyniowym do 5 ton - min. 1 szt., - ciągnikiem kołowym z przyczepą - min. 1 szt., - piłą spalinową - min. 1 szt., - kosiarką spalinową na wysięgniku - min. 3 szt., - kosiarką spalinową samojezdną - min. 2 szt. dla części nr 2: - samochodem do 3,5 ton - min. 1 szt., - kosiarką samojezdną - min. 1 szt., - nożycami spalinowymi do żywopłotu - min. 1 szt., - kosiarką spalinową na wysięgniku - min. 1 szt.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dla części nr 1 i 2 - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) dla części nr 1 i 2 - wykazu osób skierowanych prze Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) dla części nr 1 i 2 - wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 7 do SIWZ .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz Oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Wypełniony przedmiar robót - kalkulacja ceny - dla każdej części oddzielny (wzór stanowi Załącznik nr 10a i 10b do SIWZ). 4) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6) Dowód wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1) Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: część nr 1: 4.000,00 zł., część nr 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego - ING Bank Śląski S.A. 68 1050 1230 1000 0090 3045 9466 z dopiskiem "Wadium - Pielęgnacja zieleni - Część ......". Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 4) O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena85,00
zwiększenie wysokości kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu robót określonych w danym zleceniu lub poszczególnych etapów robót określonych w danym zleceniu 10,00
ukończenie kursu inspektorów nadzoru w terenach zieleni - kursu zorganizowany przez SITO, NOT, Ogólnopolski Stowarzyszenie Twórców Ogrodów lub równoważnego5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony postanawiają, iż dokonają w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. a. zmiany stawki podatku od towarów i usług, b. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmiany, o której mowa w ust. 1. 3. W wyniku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a. wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6. Za wyjątkiem sytuacji o której mowa w ust. 1 lit. a, wprowadzenie zmian wysokości wynagrodzenia wymaga uprzednio złożenia przez Wykonawcę oświadczenia z wyliczeniem i pisemnym uzasadnieniem wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian o których mowa w ust. 1 lit. b i c. Do oświadczenia Wykonawca winien dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem dokumenty źródłowe na bazie których dokonano wyliczenia dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian o których mowa w ust. 1 litera b i c. 7. Zmiany umowy mogą być dokonywane za obustronną zgodą stron i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych z późn. zmianami, w szczególności z jej art. 144.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Utrzymanie zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury i małej architektury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: Utrzymanie zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury i małej architektury w Parku Miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach. W/w zamówienie obejmuje utrzymanie Parku Miejskiego, który jest parkiem ogólnodostępnym o charakterze leśnym, o dużym zagęszczeniu drzew i krzewów prawie na całej jego powierzchni 18,47 hektara, na którym znajdują się m.in. duży plac zabaw, korty tenisowe, górka narciarska, muszla koncertowa, pergola, wieżyczka widokowa, deszczochron. Dodatkowo na terenie parku w okresie letnim odbywa się szereg imprez artystycznych, szkolne zawody sportowe itp. Bieżącym utrzymaniem objęta jest stara część parku znajdująca się pod ochroną konserwatorską (nr rejestru A/483/2016) o powierzchni 13,86ha, oraz parking od strony ul. Gliwickiej, zieleń na parkingu od strony Cmentarza Św. Józefa oraz łącznik pomiędzy Cm. Św. Anny i zabudowaniami jednorodzinnymi o łącznej powierzchni 14,726ha. Pozostała część parku o pow. 3,7489ha nie jest objęta bieżącym utrzymanie. Wykonywane prace mają charakter interwencyjny. Powierzchnie objęte utrzymaniem: - trawniki łąkowe i dywanowe - o łącznej pow. 18.800m2 - chwasty/trawy i jednoroczne samosiewy - o łącznej pow. 88.000 m2 - żywopłoty - o łącznej pow. rozwiniętej 280 m2 - skupiny krzewów - pow. 340 m2 - kwietniki ziemne bylinowe - pow. 225 m2 - kwietniki ziemne sezonowe - pow. 25 m2 - pojemniki kwiatowe - 4szt. - o łącznej pow. 4 m2., mała architektura: - ławki parkowe - 45 szt. w tym: - na podstawach stalowych 11 szt. - na podstawach betonowych 34 szt. - siedziska drewniane na podstawach granitowych - 14 szt. - chodniki o nawierzchni z płytek, kostki betonowej - o łącznej pow. 448 m2 - schody - o łącznej pow. 88 m2 - aleje i place asfaltowe (boisko i parking) - pow. 12.648 m2 - plac zabaw z metalowymi urządzeniami zabawowymi siłowniami i urządzeniami do street workout-u o powierzchni 1190 m2 w tym: nawierzchnia poliuretanowa - 514m2, nawierzchnia z kostki betonowej o pow. 80m2, nawierzchnia żwirowa o pow. 150m2. Zakres prac obejmuje miedzy innymi: - wiosenne i jesienne wygrabienie liści i innych nieczystości z trawników, - cięcia odmładzające krzewów - ok. 610 szt., - oczyszczenie terenu z podrostu - ok. 900 szt., - usunięcie odrostów korzeniowych drzew - ok. 40 szt., - pielęgnację trawników parkowych, - skoszenie trawy, chwastów i jednorocznych samosiewów, - pielęgnację skupin krzewów liściastych, - cięcie i formowanie żywopłotów, - obsadzenie kwietników ziemnych i pojemników kwiatowych II zmianą roślin jednorocznych, - całoroczną pielęgnację kwietników ziemnych, bylinowych i nasadzeń w pojemnikach kwiatowych, - ochronę drzew kasztanowca białego przed szrotówkiem kasztanowcowiaczkiem wyłożenie ok. 80 szt. pułapek rocznie, - bieżącą konserwację elementów infrastruktury i całoroczną eksploatację fontanny, - bieżące utrzymanie czystości parku, - bieżące utrzymanie i kontrolę placu zabaw w tym wykonywanie codziennej i funkcjonalnej kontroli placu zabaw, - zamiatanie nawierzchni wraz z wywozem nieczystości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnych w czasie trwania umowy zmian ilościowych zakresu robót w poszczególnych pozycjach przedmiaru robót sporządzonego na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. Zmiany w zakresie wykonywania poszczególnych robót będą wynikały z panujących w sezonie warunków atmosferycznych, długości okresu wegetacji, ilości dokonywanych zniszczeń infrastruktury oraz ewentualnym rozpoczęciem na części parku robót inwestycyjnych związanych z planowaną rewaloryzacją parku. Szczegółowy zakres usługi zwiera Załącznik nr 8a do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77313000-7, 77231200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 180103,84
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena85,00
zwiększenie wysokości kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu robót określonych w danym zleceniu lub poszczególnych etapów robót określonych w danym zleceniu 10,00
ukończenie kursu inspektorów nadzoru w terenach zieleni - kursu zorganizowany przez SITO, NOT, Ogólnopolski Stowarzyszenie Twórców Ogrodów lub równoważnego5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury na Cmentarzu Wojennym przy ul. Kard. Wyszyńskiego i grobach znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca Pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury na Cmentarzu Wojennym przy ul. Kard. Wyszyńskiego i grobach znajdujących się na terenie Gminy Tarnowskie Góry. W/w zamówienie obejmuje pielęgnację niskiej zieleni wraz z konserwacją infrastruktury na terenie: 1) Cmentarza Wojennego w Tarnowskich Górach przy ul. Kardynała Wyszyńskiego obiektu wpisanego do rejestr zabytków województwa katowickiego, nr rejestru A/483/2016, o powierzchni 3810m2 , 2) trzech grobów wojennych na terenie Tarnowskich Gór, w tym: a) krzyża przydrożnego przy skrzyżowaniu ul. Gliwickiej i Jaworowej, b) dwóch grobów na cmentarzu katolickim przy ul. Kościelnej. Zakres prac obejmuje: - jesienne wygrabianie liści z nawierzchni trawiastych - 2428,40m2 , - skoszenie trawy - 2428,40m2 , - cięcie i formowanie żywopłotu - 286 m2, - pielęgnację kwietników bylinowych na mogiłach - 586,70m2 , - wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym - 820m2 , - wystrój cmentarza i grobów na 1 listopada - wyłożenie palemek - 63 szt. i zniczy -26 szt. - uporządkowanie cmentarza i grobów wojennych po dniu 1 listopada - 4 obiekty, - mycie tablic nagrobnych - 2-krotne, - bieżące utrzymanie czystości na cmentarzu i na 3 grobach, - zamiatanie nawierzchni na cmentarzu i wokół 2 grobów. Szczegółowy zakres usługi zwiera Załącznik nr 8b do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla Części nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77314000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 9990,87
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena85,00
zwiększenie wysokości kary umownej za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia w wykonaniu robót określonych w danym zleceniu lub poszczególnych etapów robót określonych w danym zleceniu 10,00
ukończenie kursu inspektorów nadzoru w terenach zieleni - kursu zorganizowany przez SITO, NOT, Ogólnopolski Stowarzyszenie Twórców Ogrodów lub równoważnego5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.