To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-01-15
Gryfice: Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap
Numer ogłoszenia: 5315 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347956 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Niechorska 27, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3842127, faks 091 3842127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.2. Usługa, będąca przedmiotem zamówienia polega w szczególności na: 1) utrzymaniu Systemu w ciągłej sprawności; 2) aktualizacji baz danych; 3) instalacji uaktualnionych zabezpieczeń baz danych; 4) update i upgrade Systemu; 5) monitorowaniu pracy serwera pracującego pod kontrolą systemu operacyjnego LINUX; 6) uaktualnieniu systemu operacyjnego serwera; 7) wsparciu technicznym w administrowaniu serwerem Zamawiającego; 8) usuwaniu bieżących usterek w działaniu Systemu; 9) zdalny monitoring Systemu, serwerów i pamięci masowej z wykorzystaniem szyfrowanych łącz teleinformatycznych (VPN) pod warunkiem zapewnienia łącza teleinformatycznego przez Zamawiającego; 10) wsparciu technicznym przy administrowaniu Systemem; 11) dostępność specjalisty pod telefonem stacjonarnym, celem udzielenia konsultacji Zamawiającemu, dotyczących eksploatacji Systemu; 12) usuwaniu awarii Systemu, przy czym usunięcie awarii będzie każdorazowo potwierdzane protokołem wykonania usługi przygotowanym przez WYKONAWCĘ, a potwierdzonym przez przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO; naprawy wykonane zdalnie będą potwierdzane mailowo na adres e-mail podany przez ZAMAWIĄJCEGO; nie podpisanie protokołu/brak potwierdzenia przyjęcia e-mail lub nie zgłoszenie uwag w terminie max 3 dni roboczych uznaje się za odbiór usługi; 13) możliwość zgłaszania wszystkich usterek i awarii elektronicznym systemem zgłoszeń; 14) helpdesk telefoniczny (Hotline); w godzinach od 8-16 w dni robocze, w przypadku braku możliwości przesłania zgłoszenia usterki i awarii elektronicznie; 15) wykaz zgłoszeń które są krytyczne (dotyczących wszystkich stacji pracujących w systemie Alteris): a) Po uruchomieniu Systemu nie pojawia się ekran logowania. b) Nie można zarejestrować pacjenta w systemie RIS Alteris. c) Nie można zarejestrować badania w systemie RIS Alteris. d) Nie można wykonać/zapisać opisu badania w systemie RIS Alteris. e) Nie można przesłać obrazów do systemu PACS Alteris. f) Nie można pobrać obrazów badania z systemu PACS Alteris na stację diagnostyczną (konfiguracja stacji diagnostycznej nie wchodzi w zakres usuwania Awarii Krytycznej). g) Nie działa istniejąca integracja systemu Alteris z systemem szpitalnym (HL7). h) Nie można wysłać badania do teleradiologii Alteris. i) Nie można odczytać opisu badania teleradiologicznego. j) Po awaryjnym wyłączeniu serwera (np. brak zasilania) nie wszystkie usługi działają. k) System nie odpowiada na operacje wykonywane przez użytkownika. 17) reagowaniu na zgłoszenie usterki lub awarii: I. awaria krytyczna - czas reakcji 8 h, czas naprawy - 48 godzin; II. awaria - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 7 dni roboczych; III. usterka - czas reakcji 24 h, czas naprawy - 30 dni roboczych; 18) w przypadku braku możliwości rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii w wyznaczonym wyżej terminie, Wykonawca powiadomi Zamawiającego o proponowanym rozwiązaniu zastępczym oraz uzgodni nowy termin rozwiązania zgłoszonej usterki lub awarii; 19) wizyta Inżyniera Serwisowego na żądanie Zamawiającego - 1 raz w roku; 20) wprowadzanie do Systemu zmian wynikających z wejścia w życie nowych aktów prawnych lub aktów prawnych zmieniających obowiązujący stan prawny, opublikowanych w postaci ustaw lub rozporządzeń. Prace nad zmianami w Systemie związane ze zmianą przepisów zakończone z datą rozpoczęcia obowiązywania przepisów. 21) wprowadzaniu do Systemu zmian wymaganych przez wyszczególnione poniżej organizacje w stosunku do których ZAMAWIAJACY ma obowiązek prowadzenia sprawozdawczości: I. Ministerstwa Zdrowia, II. NFZ, III. Centrów Zdrowia Publicznego, w terminie jak wyżej. 24) gotowość do odpłatnego wykonania na zlecenie Zamawiającego zaproponowanych przez niego modyfikacji Systemu; 25) utrzymanie w sprawności interfejsu zamawiającego łączącego system RIS Alteris z systemem HIS Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alteris S.A., ul. Ceglana 35, Katowice, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126840,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156000,00
Oferta z najniższą ceną: 156000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 156000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę i modernizację Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego".
- "Dostawa napojów, soków oraz wody mineralnej do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa klatek międzytrzonowych typu ACIF i PLIF dla SPZZOZ w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Świadczenie usług dostarczenia i administracji usługą chmurową
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.