eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zator › Usługa doradztwa zawodowego indywidualnego w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Zator: Usługa doradztwa zawodowego indywidualnego w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni
Numer ogłoszenia: 53159 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25607 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Zatorze, ul. Leszka Palimąki 2, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 33 8412217, faks 33 8412217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradztwa zawodowego indywidualnego w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR - Jesteśmy aktywni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: doradztwo zawodowe indywidualne dla 22 osób po 7 godzin zegarowych dla każdego - łącznie 154 godziny. Doradcy zawodowi zobowiązani są do sporządzenia dwóch ankiet porównawczych na początku i końcu zajęć, opinii bądź oceny uczestników oraz wskazania ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników. Ankieta bądź opinia sporządzona przez doradcę zawodowego prowadzącego zajęcia indywidualne powinna odpowiedzieć na pytania. 1. Ile kobiet spośród wszystkich uczestniczących w projekcie odkryło posiadane umiejętności i doświadczenia oraz ilu mężczyzn spośród wszystkich uczestniczących. 2. Ile kobiet i ilu mężczyzn zwiększyło swoją motywację do poszukiwania pracy Kwestie organizacyjne dotyczące doradztwa: a)sala - (miejsce: OPS Zator -bezpłatnie) zapewnia Zamawiający. b) Catering (kawa herbata, ciastka), sprzęt multimedialny oraz przygotowanie i wystawienie dla uczestników szkoleń zaświadczeń (certyfikatów - jeśli występują) o udziale w szkoleniu należą do obowiązków Wykonawcy. c) Sporządzanie list obecności, wszelkich dokumentów, dzienników zajęć spoczywa na Wykonawcy Doradztwa powinny odbywać się w kolejnych dniach roboczych, od poniedziałku do piątku: przypadku doradztwa jednodniowego w przedziale godzin od 8.00 do 15.00; w przypadku doradztwa kilkudniowego w przedziale godzin od 8.00 do 15.00; Wszystkie doradztwa zawodowe odbywać się będą w Ośrodku Pomocy Społecznej w Zatorze, ul. Leszka Palimąki 2, 32-640 Zator, Po otrzymaniu wykazu osób uczestniczących w projekcie Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia dokładnych terminów poszczególnych zajęć dla wszystkich uczestników projektu i przedłożenia ich w Ośrodku Pomocy Społecznej w Zatorze Na Wykonawcy ciąży obowiązek powiadomienia uczestników o terminach doradztwa (Zamawiający przekaże Wykonawcy dane teleadresowe).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,VII Promocja integracji społecznej,7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji,7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy Społecznej Usługi szkoleniowe w ramach projektu CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE ZATOR-Jesteśmy aktywni współfinansowanie:Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85%,środki Budżetu Państwa stanowią 15% środków przeznaczonych na realizację.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lucky Mind, ul. Wrocławska 18/13, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7361,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10010,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.