eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Międzyrzecz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Międzyrzecz: Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Międzyrzecz
Numer ogłoszenia: 53156 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7412846, fax 095 7420228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzecz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.miedzyrzecz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie Gminy Międzyrzecz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - profilowanie mechaniczne i wałowanie w okresie wiosennym ok. 40 000 m2 dróg gruntowych, żużlowych i tłuczniowych na terenie miasta Międzyrzecz oraz ok. 300 000 m2 na terenie Sołectwa: Bobowicko, Bukowiec, Gorzyca, Kalsko, Kaława, Kęszyca Leśna, Kuligowo, Kursko, Kuźnik, Nietoperek, Pieski, Pniewo, Szumiąca, Św. Wojciech, Wysoka, Wyszanowo, Żółwin wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem, Zadanie nr 2 - w okresie jesiennym około 80 000 m2 dróg zgłoszonych pisemnie Wykonawcy do profilowania i wałowania przez Zamawiającego wraz z zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem, Zadanie nr 3 - powierzchniowe odwodnienie wskazanych przez Zamawiającego miejsc nawierzchni drogi polegające na zdjęciu nadmiaru ziemi, uformowaniu w poboczu drogi koryta umożliwiającego naturalny spływ wody opadowej z powierzchni jezdni do istniejącego rowu lub na przyległy teren wraz zabezpieczeniem miejsca prowadzenia robót i właściwym jego oznakowaniem. Zadanie nr 4 - ścinanie (frezarką mechaniczną) około 12 000 m2 poboczy (darniny lub gruntu) z wyrównaniem i nadaniem wymaganego spadku oraz załadowanie nadmiaru ścinki na środek transport z odwiezieniem do miejsca składowania wraz zabezpieczeniem placu robót i właściwym jego oznakowaniem. Prace w/w mają być wykonywane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa i zgodnie z obowiązującymi przepisami. Za ewentualne zdarzenia na terenie, którym będą wykonywane prace odpowiedzialność ponosi wykonawca.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 1 000,00 (słownie złotych: jeden tysiąc) w terminie do 31 marca 2008 r. do godz. 11.00. Wadium może być wniesione w pieniądzu na konto zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Międzyrzeczu Nr 06 2030 0045 1110 0000 0131 3280. Forma wniesienia wadium zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć wykonawcy spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przy wyborze ofert zamawiający kierować się będzie ceną (najniższymi cenami jednostkowymi) - 100%, za jaką oferent zobowiązuje się zrealizować zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik. 2. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, bądź odpisów tych dokumentów oraz odpis decyzji o nadaniu nr NIP lub zaświadczenia o otrzymaniu nr REGON. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy, doświadczenia, potencjału ekonomicznego i technicznego niezbędnego do wykonania zadania oraz, że w ostatnich dwóch latach przed złożeniem tej oferty oferent terminowo wykonywał prace podobne do prac objętych niniejszym postępowaniem. 5. Wykaz sprzętu, urządzeń, maszyn potrzebnych do wykonania zamówienia, a którym dysponuje oferent. 6. Wykaz pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także imię i nazwisko osoby odpowiedzialnej za wykonanie zadania. 7. Wykaz robót o charakterze jak w ogłoszeniu, a zrealizowanych w okresie dwóch ostatnich lat wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 8. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i nie wnosi zastrzeżeń. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium (kserokopia). 10. Oświadczenie, że oferent spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Oświadczenie oferenta, że jest świadomy, że gdyby z jego winy nie doszło do zawarcia umowy, wniesione przez niego wadium podlega przepadkowi. 12. Oświadczenie oferenta, że oferent, którego oferta została wybrana zobowiązuje się do zawarcia umowy w ciągu 7 dni od daty jej otrzymania od zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0
  • 2. Stawka za profilowanie i wałowanie 1 m2 drogi gruntowej w okresie wiosennym - 25
  • 3. Stawka za profilowanie i wałowanie 1 m2 drogi tłuczniowej w okresie wiosennym. - 25
  • 4. Stawka za profilowanie i wałowanie 1 m2 drogi gruntowej w okresie jesiennym - 15
  • 5. Stawka za profilowanie i wałowanie 1 m2 drogi tłuczniowa w okresie jesiennym - 15
  • 6. Stawka za ścinkę 1 m2 pobocza drogi - 10
  • 7. Stawka za wykonanie 1 m2 powierzchni odwodnienia nawierzchni drogi - 5
  • 8. Stawka za transport 1 m3 ścinki (darniny lub gruntu) - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzyrzecz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Rynek 7, pok. nr 205, 66-300 Międzyrzecz.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: brak

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: brak

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie (pokój nr 201) Urzędu Miejskiego przy ul. Rynek 1 w Międzyrzeczu..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.