eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › dostawa (sprzedaż wraz z transportem)I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, II. progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem na terenie miasta Sosnowca, III. stalowych barier ochronnych drogowych, IV. oczek aktywnych kocie oczka LED, V. ogrodzeń dla pieszych VI. urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Sosnowiec: dostawa (sprzedaż wraz z transportem): I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, II. progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem na terenie miasta Sosnowca, III. stalowych barier ochronnych drogowych, IV. oczek aktywnych kocie oczka LED, V. ogrodzeń dla pieszych VI. urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów
Numer ogłoszenia: 531544 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Ulic i Mostów , ul. Plonów 22/I, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, faks 032 2917960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (sprzedaż wraz z transportem): I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, II. progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem na terenie miasta Sosnowca, III. stalowych barier ochronnych drogowych, IV. oczek aktywnych kocie oczka LED, V. ogrodzeń dla pieszych VI. urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa (sprzedaż wraz z transportem): I. elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego do 70 000,00 zł netto, II. progów zwalniających podrzutowych U16d wraz z montażem na terenie miasta Sosnowca do 10 000,00 zł netto, III. stalowych barier ochronnych drogowych do 10 000,00 zł netto, IV. oczek aktywnych kocie oczka LED do 10 000,00 zł netto, V. ogrodzeń dla pieszych do 10 000,00 zł netto VI. urządzeń zabezpieczających ruch pieszych i rowerzystów do 10 000,00 zł netto..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3, 34.99.60.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia -nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach , które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, pokój nr 15, I piętro lub w korespondencji elektronicznej biuro@mzuim.sosnowiec.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2013 godzina 12:45, miejsce: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I, pokój nr 23 - sekretariat, I piętro lub w korespondencji pocztowej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzedaż wraz z transportem ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z transportem ELEMENTÓW BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO o wartości do 70 000,00 zł netto. Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 50% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu zgodnie z załącznikiem nr 1 - 4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach poz. 2181 Dziennik Ustaw nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 r: z późn. zm: Urządzenia bezpieczeństwa ruchu typu U-3, U-4, U-5, U-9, U-20 oraz ich odmiany powinny być wykonane z blachy stalowej grubości 1,5mm ocynkowanej i malowanej proszkowo pokryte folią odblaskową 2.typu. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu z konstrukcją wsporczą powinny posiadać słupki O 60mm, odpowiedniej długości (zgodne z rozporządzeniem j.w.), uchwyty do zamocowania tarcz na tych słupkach oraz podstawy o masie 25 kg do każdego ze słupków by zapewnić stabilność konstrukcji wsporczej: 1. LUSTRO DROGOWE (tłukące i nietłukące) U-18, wykonane z polimeru, akrylu odpowiednio O 900 mm 800x1000 mm przystosowane do montażu (z uchwytem) na słupkach : o przekroju O 50 - 60 mm o przekroju kwadratowym 80 x 40 mm 2. PACHOŁKI DROGOWE U-23 wykonane z materiału elastycznego - GUMY*, pokryte materiałem odblaskowym - biało - czerwone, o wymiarach : - wysokość 50 cm U-23c wraz z napisem MZUK Sosnowiec *dopuszcza się inny niż guma materiał elastyczny (np. poliuretan). 3. TAŚMA: 3.1. OSTRZEGAWCZA U-22 biało-czerwona 3.2. TAŚMA UNIEWAŻNIAJĄCA TREŚĆ ZNAKU - szer. 65,00 mm 4. TABLICA 4.1. PROWADZĄCA POJEDYNCZA lub CIĄGŁA U-3 (a lub b i c lub d) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: (z konstrukcją wsporczą) 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1500 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm: - długość 180 cm - długość 240 cm 4.2. TABLICA ROZDZIELAJĄCA U-4 (a lub b) z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań (bez konstrukcji wsporczej) - U-4b 500x750 mm 4.3. TABLICA KIERUJĄCA U-21 (a lub b), 1-stronna lub 2-stronna z tworzyw sztucznych pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: podstawa gumowa o masie 25-30 kg + komplet obejm. 5. ZAPORA DROGOWA wraz z konstrukcją wsporczą: 5.1. U-20a z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 19 kg każda + komplet obejm: - długość 225 cm 5.2. U-20b z blachy ocynkowanej gr 1,5 mm, pokryta folią odblaskową II typu z kompletem mocowań: 2 słupki ocynkowane o 60 mm, wys. 1000 mm + 2 podstawy gumowe - 28 kg każda + komplet obejm: - długość 225 cm 6. 6.1. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5a zespolony, z tworzyw sztucznych, bez konstrukcji wsporczej; minimalna średnica przy wierzchołku 25 cm 6.2. SŁUPEK PRZESZKODOWY U-5 a i b zespolony, z tworzyw sztucznych, dwustronny, ze znakami o średnicy O400 mm odblaskowy typu 2 6.3. SŁUPEK BLOKUJĄCY U-12c o120mm, oklejony folią odblaskową typu 2 7. Elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego powinny posiadać odpowiednie atesty. Zamawiający zastrzega sobie zamawianie w przypadkach uzasadnionych innych elementów ruchu drogowego w ramach niniejszego postępowania, które będą rozliczane na podstawie cen jednostkowych Dostawcy. 8. Dostawca jest zobowiązany do posiadania aprobaty technicznej zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiących Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie j.w. (Dz. U. nr 220/2003, poz.2181, pkt 1.3. z późn. zmianami)na niektóre elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego, z wyłączeniem: - pachołków drogowych - taśmy ostrzegawczej; Aktualną na czas realizacji zamówienia APROBATĘ należy zamieścić w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROGI ZWALNIAJĄCE PODRZUTOWE U16d WRAZ Z MONTAŻEM NA TERENIE MIASTA SOSNOWCA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROGI ZWALNIAJĄCE PODRZUTOWE U16d WRAZ Z MONTAŻEM NA TERENIE MIASTA SOSNOWCA o wartości do 10 000,00 zł netto: Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 30% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. Progi zwalniające powinny: 1. posiadać aprobatę techniczną IBDiM, 2. powinny być wykonane z utwardzonego kauczuku lub tworzyw sztucznych (trwałych termoplastycznych lub chemoutwardzalnych materiałów) cechujących się dużą twardością i wysokimi własnościami elastycznymi oraz dużą odpornością mechaniczną 3. wykonane w kolorystyce żółto-czarnej z wbudowanymi elementami odblaskowymi III generacji 4. montowane za pomocą elementów montażowych bezpośrednio do nawierzchni jezdni (śruby, kołki rozporowe, wzmocnienie profilem stalowym na całej długości itp.) 5. odporne na działanie warunków atmosferycznych zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowych warunkach technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunkach ich umieszczania na drogach, stanowiących Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie j.w. (Dz. U. nr 220/2003, poz.2181, pkt 1.3. z późn. zmianami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzedaż wraz z transportem stalowych barier ochronnych drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z transportem stalowych barier ochronnych drogowych o wartości do10 000,00 zł netto. Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 30% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. PODSTAWOWE WŁAŚCIWOŚCI: a) stalowa bariera ochronna drogowa skrajna i dzieląca typu SP oraz bariera mostowa i mostowa z barieroporęczą (komplet : bariera + słupki + śruby mocujące); b) bariera typu SP o profilu B i o rozstawie słupków co 4 m - SP - 09 i SP-10 oraz SP-06 i SP-06 z barieroporęczą o rozstawie słupków co 2 m (rysunek w załączeniu) z prowadnicą z profilowanej taśmy stalowej; c) wszystkie elementy bariery powinny posiadać APROBATĘ TECHNICZNĄ IBDM..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzedaż wraz z transportem OCZKA AKTYWNE KOCIE OCZKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z transportem OCZKA AKTYWNE KOCIE OCZKA o wartości do 10 000,00 zł netto. Przedmiotem tej części zamówienia jest zakup wraz z transportem punktowych elementów odblaskowych, oczek aktywnych LED, jako elementów aktywnego oznakowania dróg na terenie miasta Sosnowca. Wymagania ogólne co do przedmiotu zamówienia: - zasilanie solarne ( z wbudowaną baterią słoneczną ), - kolor świecenia biały, - średnica 140 - 160 mm, - czas ładowania od 3 do 8 h, - pulsacyjny tryb pracy, - temperatura pracy od -40°c do +70°C, - czas świecenia min 24 h, - załączenie 100-350 lux, - montowany równo z powierzchnią drogi. Wykonawca na dostawę powyżej opisanych elementów udzieli 36 miesięcy gwarancji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzedaż wraz z transportem OGRODZEń DLA PIESZYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z transportem OGRODZEń DLA PIESZYCH o wartości do 10 000,00 zł netto. Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 40% podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa (sprzedaż wraz z dostawą do bazy Zamawiającego) ogrodzeń dla pieszych, należących do grupy urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego U-12 segmentowych, ustawianych w celu: - ochrony pieszych i innych uczestników ruchu przed nieprawidłowymi zachowaniami oraz przed wodą i błotem rozpryskiwanym przez koła pojazdów, - kanalizowania ruchu pieszych na niektórych ciągach komunikacyjnych, spełniających niżej wskazane wymagania. Ogrodzenia - pojedynczy moduł składa się z: 1. panelu o wym. 105 cm x 200 cm z prętów stalowych walcowanych, spełniających wymagania: -normy PN-EN 10017:2006 i PN-EN 10025-1:2007 ze stali S235 JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 poziomych drutów O7 mm - rozstaw co 243 mm i pionowych O5 mm - rozstaw co 50mm zgrzewanych pod kątem prostym, połączonych ze słupkami i przykrytych od góry podchwytem z ceownika stalowego giętego na zimno spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 2. słupka pionowego: dł. 1500 mm, wykonanego z zamkniętego kształtownika stalowego 50 x 50 x 2 mm o przekroju kwadratowym; spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10219-1 i 2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2 w górnej części wyposażone są w przyspawany wieszak, na którym zawieszany jest panel ogrodzenia; słupek mocowany jest w fundamencie betonowym, w przypadku montowania kołkami stalowymi do podłoża betonowego/bitumicznego słupek powinien być wyposażony w dospawaną podstawę z płyty stalowej o wym. 140x140x4mm lub kotwę o dł. 150 mm. 3. maskownicy wykonanej z ceownika stalowego o wym. 30x50x2 mm, giętego na zimno spełniającego wymagania: -normy PN-EN 10162:2005 i PN-EN 10025-2:2007 ze stali S235JR, S235JRH lub - normy PN-EN 10027-1:1994 ze stali S235JRG2, mocowanej pionowo za pomocą śrub do słupka, mającej za zadanie ukrycie elementów połączeń, usztywnienie wszystkich elementów, uniemożliwienie odkształcenia pojedynczych przęseł, umożliwienie szybkiego demontażu bariery 4. łączników śrubowych wykonanych ze śrub zamkowych M8x45, M8x70 i M8x90, spełniających wymagania normy PN-M-82406:1987. Wymagania ogólne: - Cała konstrukcja ogrodzenia powinna być ocynkowana ogniowo. Zabezpieczenie antykorozyjne wszystkich elementów poprzez cynkowanie ogniowo (gwarancja min 10 lat od daty odbioru). Grubość powłoki cynkowej powinna spełniać wymagania normy PN-EN ISO 1461:2000; - połączenia spawane powinny być wykonane poprzez spawanie elektryczne w osłonie gazowej spoiną pachwinową lub doczołową o grubości spoiny 3mm, spełniającą wymagania normy PN-EN 970:1999. - Ogrodzenie powinno być oznakowane znakiem budowlanym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz 2041)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: sprzedaż wraz z transportem URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH RUCH PIESZYCH I ROWERZYSTÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż wraz z transportem URZĄDZEŃ ZABEZPIECZAJĄCYCH RUCH PIESZYCH I ROWERZYSTÓW o wartości do 10 000, 00 zł netto Zgodnie z prawem opcji, Zamawiający gwarantuje zakup 40% oszacowanej i podanej wyżej maksymalnej wartości elementów. Dostawa ponad gwarantowany próg zależna będzie od potrzeb Zamawiającego oraz dysponowania przez niego stosownymi środkami na podstawie budżetu miasta, przy czym nie zakupione przez Zamawiającego elementy ponad gwarantowaną ilość nie stanowią podstaw do żadnych roszczeń Wykonawcy. Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez powiadomienie Wykonawcy o rozszerzeniu zamówienia w okresie trwania umowy i nie wymaga zmiany umowy zawartej w drodze przedmiotowego postępowania. BARIERY ŁUKOWATE KOMPLETNE (BARIERA +SŁUPEK Z KOTWAMI I ZE ŚRUBAMI) jak na rys. niżej. 1 Bariery powinny być wykonane z rurek stalowych bezszwowych. 2. Bariery i słupki montażowe powinny być ocynkowane ogniowo zgodnie z DIN EN ISO 1461. 3. Minimalna grubość powłoki cynku (dla materiałów gr. 3-6 mm) 70 mikrom, dopuszczalna odchyłka - 10 mikrom. Przygotowanie powierzchni elementów cynkowanych należy wykonać w oparciu o PrPN EN ISO 12944 cz.4 4. Elementy montażowe (śruby, nakrętki, podkładki) ocynkowane ogniowo. WYMAGANIA W ZAKRESIE MALOWANIA SŁUPKÓW MONTAŻOWYCH I BARIER OCHRONNYCH : kolor bariery - zgodnie z rysunkiem: ŻÓŁTY I CZERWONY RAL 7043 (z elementami odblaskowymi z folii II typu - WYSOKOŚĆ ELEMENTU ODBLASKOWEGO 20 CM) Przy opracowaniu technologii malowania należy uwzględnić miejsce użytkowania barier - atmosfera miejska. elementy lakierowane : gruntowanie : dwuskładnikowy podkład akrylowo-poliuretanowy z utwardzaczem do wyrobów poliuretanowych - 2 powłoki malarskie***; powłoka nawierzchniowa : z emalii dwuskładnikowej poliuretanowej z utwardzaczem - 2 powłoki malarskie*** *** dopuszcza się zastosowanie farby proszkowej poliestrowej (farbami piecowymi) zamiast technologii na mokro farbami poliuretanowymi. 5. Wymagana gwarancja to 5 lat (nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych). A. Bariera łukowata długości 1600 mm (dla długości 2000 mm pozostałe wymiary bez zmian) CZERWONO-ŻÓŁTA: B. Bariera łukowata długości 1600 mm (dla długości 2000 mm pozostałe wymiary bez zmian) RAL 7043.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.99.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.