eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/121/2012 - na dostawę środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji noworodków dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Łódź: ZP/121/2012 - na dostawę środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji noworodków dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 531418 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/121/2012 - na dostawę środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji noworodków dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz środków do pielęgnacji noworodków dla Instytutu CZMP.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2, 39.83.17.00-3, 33.75.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty


    W zakresie produktów zakwalifikowanych do grupy kosmetyków zamawiający wymaga, aby preparaty posiadały dokument potwierdzający zgłoszenie do krajowego systemu informowania o kosmetykach (zgodnie z ustawą z dnia 30.03..2001r. o kosmetykach - Dz.U. NR 42 poz. 473 z późn. zm.) - Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu - DOTYCZY KOSMETYKÓW (Pakiet 1 - pozycja 14; Pakiet 14, Pakiet 16)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1.zmiany nazwy lub numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2.niewykorzystania wskazanych w Formularzu Cenowym ilości asortymentu w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3.jeśli wystąpi brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową;
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
5.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej ;
6.zmiany adresu siedziby firmy oraz siedziby serwisu i zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
7.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Ścierka ostra = 8 000 szt
    2.Gąbka do naczyń rozm. 6 x 10 cm = 2 500 szt
    3.Ściereczka uniwersalna o boku od 30 - 40 cm x 40 do 55 /kolor wg. zamówienia niebieski, różowy, żółty = 12 000 szt
    4.Ścierka do podłogi wiskoza z polipropylenem = 1 000 szt
    5.Szufelki z gumką + zmiotka = 80 kpl
    6.Rękawice gospodarcze z naturalnego lateksu z bawełnianą wyściółką. Rozmiary od S do XL według zamówienia = 1 800 par
    7.Szczotki do mycia zębów - twarde = 40 szt
    8.Maszynka jednorazowa do golenia z 3 ostrzami automatycznie dopasowującymi się do ciała, ostra = 8 000 szt
    9.Wiadra plastikowe 10-12 litrów z pokrywą=50 szt
    10.Zasłony do brodzika 130 cm x 200 cm= 10 szt
    11.Szczotka do WC z pojemnikiem (szczotka umieszczona w pojemniku wisząca na nim z osłoną przymocowaną do uchwytu szczotki) = 50 szt
    12.Uchwyt metalowy na papier toaletowy z pokrywą (na zwykłą rolkę)=50 szt
    13.Wyciskarka plastikowa, prostokątna na wiadro= 15 szt
    14.Krem do golenia w tubie - do 100 g - przeznaczony do skóry wrażliwej, nie wysuszający, hypoalergiczny = 20 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2, 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ,br/> 1.Pad do szorowarki czarny lub brązowy - średn. 43 cm = 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Dozownik naścienny na mydło z pojemnikiem o pojemności 500 ml, zamykany na kluczyk, uruchamiany bez dotykania dłońmi - przycisk łokciowy. Łatwy do mycia i dezynfekcji, łatwa wymiana pompki, szybkie dozowanie, wykonany z trwałego, odpornego plastiku. Dozownik powinien posiadać okienko pozwalające ocenić ilość preparatu w podajniku. Możliwość regulacji dawkowania - 0,5 ml., 1 ml., 1,5 ml. jednorazowo. Wyjmowana część dozująca. Tylna ścianka musi być płaska (nie może mieć wypukłości) tak aby umożliwiała przyklejenie i przykręcenie dozownika do podłoża = 39 szt
    2.Dozownik naścienny na płyn dezynfekcyjny z pojemnikiem o pojemności 500 ml, zamykany na kluczyk, uruchamiany bez dotykania dłońmi - przycisk łokciowy. Łatwy do mycia i dezynfekcji, łatwa wymiana pompki, szybkie dozowanie, wykonany z trwałego, odpornego plastiku, nadaje się do stosowania preparatów alkoholowych. Dozownik powinien posiadać okienko pozwalające ocenić ilość preparatu w podajniku.Możliwość regulacji dawkowania - 0,5 ml., 1 ml., 1,5 ml. jednorazowo. Wyjmowana część dozująca.Tylna ścianka musi być płaska (nie może mieć wypukłości) tak aby umożliwiała przyklejenie i przykręcenie dozownika do podłoża = 39 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Pojemnik na pojedyncze ręczniki jednorazowe w listkach składanych w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm (poj. na min 400 listków. ręczn.) = 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Papier toaletowy w rolce, gramatura 38-40g/m2, gofrowany, perforowany, minimalna długość 30m, szerokość wstęgi 9.5cm -10cm = 54 000 szt
    2. Ręcznik papierowy listki, składany w ZZ, wymiar listka 25cm x 23cm, ( 1 op. = 200 listków), utwardzany w celu podniesienia wytrzymałości w stanie mokrym, gofrowany. Ręcznik zapewnia osuszenie rąk za pomocą 1- 2 listków, w kolorze białym lub szarym= 58 000 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakosci - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Wózek sprzątacza - chromowany (dwa wiadra, wyciskarka, koszyk)= 5 szt.
    2.Stelaż do wózka - 40 cm (na mop z kieszenią)=50 szt
    3.Kij do stelaża=50 szt
    4.Wyciskarka do wózka sprzątacza.Wyciskarka plastikowa o wym.26,5 cm x 19 cm , na wiadro o wymiarach 26 cm x 29 cm =4 szt
    5.Mop (zmywak) - płaski pętelkowo-frędzelkowy, bawełniany z kieszenią 40 cm. Waga mopa minimum 140 g. Temperatura prania 80oC. Kodowane kolorystycznie (kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty)= 800 szt
    6.Mop (zmywak) 50 cm lub 52x17 cm posiadający system mocowania za pomocą trapezowych zakładek oraz system kieszeniowy kodowany kolorystycznie /kolor wg. zamówienia niebieski, czerwony, żółty=20 szt
    7.Mop mały wkręcany= 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena jakości - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stelaż do mycia okien i ścian - 35 cm lub 40 cm =10szt
    2. Kij do stelaża do mycia okien i ścian = 10szt
    3. Wkład zmywaka do okien futerkowy zapinany na rzep - 35 cm przy zaoferowaniu w poz. 1 stelaża 35 cm lub wkład 40 cm przy zaoferowaniu stelaża 40 cm = 25 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szorowarka ręczna (do pracy z kijem) = 10 szt
    2. Kij do szorowarki = 10 szt
    3. Pad prostokątny do szorowarki - 25 x 12 cm czarny lub brązowy=30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ściągaczka z gumą do szyb - 35 cm lub 35,50 cm = 10 szt
    2. Kij do ściągaczki do szyb=10 szt
    3. Guma do ściągaczki=30mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Skrobaczka do szyb z rączką - dł ostrza 10 cm=10 szt
    2.Ostrza do skrobaczki dł 10 cm 30=szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 60cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowanei do badań usg i kardiologicznych - leżanki= 400 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Jednorazowe prześcieradło papierowe w rolce szer. 40cm dł 80 m - dwuwarstwowe, gofrowane na fotel ginekologiczny=100 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Jednorazowy ręcznik papierowy w rolce, dwuwarstwowy, biały, odcinki 25x30 do usuwania żelu po badaniu USG=48 rolek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Emulsja do pielęgnacji wrażliwej, suchej oraz skłonnej do podrażnień skóry rąk personelu medycznego. Doskonale regeneruje i odżywia podrażnioną i zniszczoną skórę rąk, poprawia naturalną wilgotność i elastyczność skóry, o naturalnym dla skóry pH. Po nałożeniu z łatwością się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości skóry, posiada przyjemny, delikatny zapach. Opakowanie 500 ml z pompką dozującą =300 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 39.83.17.00-3, 33.75.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ostrza do strzygarki z ruchomą głowicą, zestaw do strzyżenia owłosienia przed zabiegami chirurgicznymi, ostrza jednorazowego użytku o szerokości 3,8 cm szerokość brzegu tnącego 30 mm, umożliwiające wymianę zgodnie z techniką aseptyczną (bezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry, możliwość usuwania owłosienia z każdej części ciała, możliwość usuwania włosów krótkich i długich, suchych i mokrych, nakręcanie na główkę sytrzygarki pakowane w plastikowe przezroczyste opakowanie zaklejone z wierzchu folią zawierającą opis oraz nr. katalogowy. Pakowane w opakowanie zbiorcze po 50 ostrzy = 1 800szt
    2.Strzygarka z ruchomą głowicą ułatwiającą usuwanie owłosienia z trudno dostępnych okolic ciała, ostrza jednokrotnego użytku o szerokości 3,8 cm: szerokość brzegu tnącego 30 mm umożliwiające wymianę zgodnie z techniką aseptyczną (bezdotykowo) ostrza skonstruowane w sposób wykluczający uszkodzenia skóry możliwość usuwania owłosienia z każdej części ciała, możliwość usuwania włosów krótkich i długich, suchych i mokrych zapewniająca minimum 60 minut pracy po pełnym naładowaniu baterii, bateria typu NIMH kompatybilna ładowarka spełniająca wymogi Dyrektywy 93/42/EEC= 1 szt
    3. Ładowarka do strzygarki , kompatybilne z pozycją 2 =1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Płyn do kąpieli lub mydło w płynie do mycia noworodków i wcześniaków hypoalergiczne, o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażniające skóry, nie zawierające barwników, posiadające dobre właściwości myjące, nawilżające o ph 5,5 - op. 300 - 500 ml. z dozownikiem. Na etykiecie musi być napis: dla dzieci=396 litrów
    2.Szampon dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników, posiada dobre właściwości myjące, - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml =15 litrów
    3.Oliwka dla dzieci - o słabo zaznaczonym zapachu, nie podrażnia skóry, nie zawiera barwników - na etykiecie musi być napis: dla dzieci - op.200-300 ml = 15 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.43.00-1, 33.76.00.00-5, 33.72.12.00-2, 33.77.20.00-2, 39.83.17.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.