eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 53139 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Nisko: Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 26868-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, krajowy numer identyfikacyjny 54413100000, ul. Plac Wolności  14, 37400   Nisko, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. 15 8415643, 15 8415638, faks 158 415 630, e-mail przetargi@nisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: 1)przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 2)oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 3)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 4)pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 5)prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, 6)wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, 7)naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli, 8)naprawa zerwanych przewodów, 9)wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów (wymiana nastąpi przy zgłoszeniu co najmniej 5 szt.), 10)wymiana uszkodzonych słupów, 11)zakup i wymiana 10szt. opraw LED o mocy min 60 W parametry opraw -obudowa z odlewu aluminiowego , zakres temperatury barwowej źródeł światła - 4000 K , Klasa ochronności II, Minimalny strumień świetlny min. 5000 lm, Stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK09, Ochrona przed przepięciami - 10kV, Znamionowe napięcie pracy - 230V/50Hz, Szczelność komory optycznej - IP66, Szczelność komory elektrycznej - IP66, Montaż na wysięgniku o średnicy O42-60mm lub słupie o średnicy O60 lub O76mm, montaż na wysięgniku o średnicy O32mm przy zastosowaniu dodatkowej nakładki, Oprawa przy montażu na wysięgniku umożliwia zmianę kąta nachylenia w zakresie od -10° do +5° lub przy montażu bezpośrednio na słupie od 0° do +10° 12)demontaż i ponowny montaż 3szt. opraw sodowych, zakup i montaż 3szt. wysięgników , 13)wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni, 14)malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych 15)wzmocnienie skorodowanych odcinków słupów oświetleniowych w przyziemiu wraz z malowaniem i izolacją. 16)zabezpieczenie urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, 17)prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia 18)utrzymanie w czystości kloszy lamp, 19)roczny przegląd i konserwacja stacji transformatorowej (Wysypisko śmieci) ,protokół z przeglądu i konserwacji. 20)wiosenną i jesienną kontrolę/przegląd stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego - termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub drogą elektroniczną (wiadomość email). W dniu zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych konserwacją wynosi 291 sztuk. Wszelkie prace polegające na konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą "Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów". Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy. Załączenie oświetlenia w ciągu dnia może nastąpić po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego tylko w przypadku przeglądu lub naprawy sieci oświetleniowej, na czas niezbędny do wykonania tych czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego ograniczenia liczby czynnych źródeł światła. Wykonawca ma obowiązek pisemnego uzgadniania z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola wyłączania sieci zasilania w zakresie terminu i zakresu wyłączenia. W sytuacjach wymagających ingerencji w układy zasilające, pomiarowe i sterujące oświetleniem, Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z właścicielem w/w urządzeń - PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola i ponosić związane z tym koszty. Wprowadzenie lub likwidację ograniczenia liczby świecących źródeł światła Zamawiający będzie zgłaszał z 2-tygodniowym wyprzedzeniem. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach. W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy będzie jedynie zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT24444
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MBI Instalacje i Pomiary Elektryczne Mirosław Bielecki,  mbinstal@vp.pl,  ul. Sandomierska 105,  37-400,  Nisko,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25666,20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25666,20
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30066,12
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.