To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-28
Ogłoszenie nr 53139 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.
Nisko: Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 26868-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, krajowy numer identyfikacyjny
54413100000, ul.
Plac Wolności
14,
37400
Nisko, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
15 8415643, 15 8415638, faks
158 415 630, e-mail
przetargi@nisko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje następujące czynności: 1)przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 2)oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 3)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 4)pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami), 5)prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, 6)wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, 7)naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli, 8)naprawa zerwanych przewodów, 9)wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów (wymiana nastąpi przy zgłoszeniu co najmniej 5 szt.), 10)wymiana uszkodzonych słupów, 11)zakup i wymiana 10szt. opraw LED o mocy min 60 W parametry opraw -obudowa z odlewu aluminiowego , zakres temperatury barwowej źródeł światła - 4000 K , Klasa ochronności II, Minimalny strumień świetlny min. 5000 lm, Stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne - IK09, Ochrona przed przepięciami - 10kV, Znamionowe napięcie pracy - 230V/50Hz, Szczelność komory optycznej - IP66, Szczelność komory elektrycznej - IP66, Montaż na wysięgniku o średnicy O42-60mm lub słupie o średnicy O60 lub O76mm, montaż na wysięgniku o średnicy O32mm przy zastosowaniu dodatkowej nakładki, Oprawa przy montażu na wysięgniku umożliwia zmianę kąta nachylenia w zakresie od -10° do +5° lub przy montażu bezpośrednio na słupie od 0° do +10° 12)demontaż i ponowny montaż 3szt. opraw sodowych, zakup i montaż 3szt. wysięgników , 13)wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni, 14)malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych 15)wzmocnienie skorodowanych odcinków słupów oświetleniowych w przyziemiu wraz z malowaniem i izolacją. 16)zabezpieczenie urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, 17)prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia 18)utrzymanie w czystości kloszy lamp, 19)roczny przegląd i konserwacja stacji transformatorowej (Wysypisko śmieci) ,protokół z przeglądu i konserwacji. 20)wiosenną i jesienną kontrolę/przegląd stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego - termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub drogą elektroniczną (wiadomość email). W dniu zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych konserwacją wynosi 291 sztuk. Wszelkie prace polegające na konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą "Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów". Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy. Załączenie oświetlenia w ciągu dnia może nastąpić po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego tylko w przypadku przeglądu lub naprawy sieci oświetleniowej, na czas niezbędny do wykonania tych czynności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego ograniczenia liczby czynnych źródeł światła. Wykonawca ma obowiązek pisemnego uzgadniania z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola wyłączania sieci zasilania w zakresie terminu i zakresu wyłączenia. W sytuacjach wymagających ingerencji w układy zasilające, pomiarowe i sterujące oświetleniem, Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z właścicielem w/w urządzeń - PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola i ponosić związane z tym koszty. Wprowadzenie lub likwidację ograniczenia liczby świecących źródeł światła Zamawiający będzie zgłaszał z 2-tygodniowym wyprzedzeniem. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach. W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy będzie jedynie zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50232100-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24444 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 25666,20 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego w miejscowościach: Kończyce, Wólka, Półsierków, Krzywdy, Nisko, Kustrawa
- Winda osobowa 3-przystankowa z szybem samonośnym panoramicznym dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych przy budynku Zespołu Szkół w Jeżowem
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.