eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Słupsk: Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2013
Numer ogłoszenia: 530728 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Lubuczewo 29A, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 846 26 30, faks 0-59 849 19 68.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy różnych artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie na rok 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KECZUP 480g szt. 240 2. ZIELE ANGIELSKIE 20g szt. 220 3. ŻUR BIAŁY 500ml szt. 200 4. WODA MINERALNA 0,5l szt. 340 5. OLIWKI ZIELONE 900g szt. 10 6. BUDYŃ 40g szt. 280 7. SYROP OWOCOWY 5l szt. 140 8. ŻELATYNA 50g szt. 30 9. SÓL kg 550 10. MĄKA ZIEMNIACZANA kg 80 11. ĆWIKŁA 300g szt. 20 12. GROSZEK KONSERWOWY 400g szt. 110 13. KOPER SUSZONY 10g szt. 140 14. SOK 1l szt. 200 15. FASOLKA KONSERWOWA 400g szt. 60 16. MAKARON NITKI 400g szt. 120 17. PRZYPRAWA UNIWERSALNA DO POTRAW 200g szt. 800 18. PAPRYKA KONSERWOWA 900g szt. 200 19. KASZA GRYCZANA kg 120 20. KASZA MANNA kg 110 21. MAJONEZ 700ml szt. 460 22. ŚLIWKI SUSZONE 100g szt. 60 23. PIEPRZ CZARNY 20g szt. 800 24. HERBATA OWOCOWA 20 SASZ. szt. 550 25. MĄKA PSZENNA kg 400 26. ROSOŁKI DROBIOWE KOSTKA 60g szt. 350 27. TYMIANEK 10g szt. 90 28. BAZYLIA 10g szt. 30 29. KWASEK CYTRYNOWY 20g szt. 270 30. CHRZAN 190g szt. 100 31. ZIOŁA PROWANSALSKIE 10g szt. 130 32. SÓL PEKLOWANA 40g szt. 30 33. KAWA zbożowa 150g szt. 250 34. GROCH CAŁY kg 60 35. HERBATA OWOCOWA GRANULOWANA 300g szt. 70 36. MIESZANKA WARZYWNA 3-SKŁ. 460g szt. 220 37. SOS SŁODKO-KWAŚNY 300g szt. 30 38. SZCZAW KONSERWOWY 900g szt. 50 39. OGÓRKI KONSERWOWE 900g szt. 420 40. RYŻ kg 400 41. OREGANO 10g szt. 90 42. FASOLA BIAŁA kg 110 43. HERBATA MIĘTOWA 20 SASZ. szt. 550 44. CYNAMON 20g szt. 80 45. GROCH ŁUSKANY kg 90 46. KMINEK 20g szt. 160 47. KASZA JĘCZMIENNA kg 150 48. ANANASY KONSERWOWE 565g szt. 60 49. HERBATA GRANULOWANA CZARNA 100g szt. 630 50. KAKAO 150g szt. 52 51. WODA MINERALNA 1.5l szt. 1600 52. KONCENTRAT POMIDOROWY 900g 30% szt. 250 53. GRZYBY SUSZONE 2,5dkg szt. 20 54. DŻEM 280g szt. 2000 55. MAJONEZ 400g szt. 45 56. OCET 500ml szt. 110 57. PAPRYKA MIELONA 20g szt. 300 58. OLEJ ROŚLINNY 1l szt. 820 59. MUSZTARDA 1kg szt. 110 60. MAJERANEK 20g szt. 220 61. KUKURYDZA KONSERWOWA 400g szt. 55 62. PŁATKI KUKURYDZIANE kg 200 63. RODZYNKI 100g szt. 30 64. NATKA PIETRUSZKI SUSZONA 10g szt. 400 65. BARSZCZ BIAŁY 66g szt. 130 66. PRZYPRAWA W PŁYNIE DO ZUP 1l szt. 140 67. LIŚĆ LAUROWY 12g szt. 140 68. ĆWIKŁA Z CHRZANEM 270g szt. 55 69. MAKARON ŚWIDEREK 500g szt. 350 70. NAPÓJ GAZOWANY 2l szt. 500 71. MAKARON GNIAZDA 400g szt. 200 72. GALARETKA OWOCOWA 75g szt. 450 73. CUKIER kg 1000 74. MAKARON ŚWIDEREK 500g szt 1000 75. CUKIER WANILIOWY 20 GR szt 250.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpslubuczewo.mojbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie Lubuczewo 29A 76-200 Słupsk sekretariat pok. 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.