eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Budowa 4 separatorów na kanalizacji deszczowej w Słupsku, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-26

Słupsk: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Budowa 4 separatorów na kanalizacji deszczowej w Słupsku, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 53060 - 2010; data zamieszczenia: 26.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 15260 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, ul. Przemysłowa 73/110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, faks 059 8410093.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu pn. Budowa 4 separatorów na kanalizacji deszczowej w Słupsku, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie, na rzecz Zamawiającego, funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji Projektu pn. Budowa 4 separatorów na kanalizacji deszczowej w Słupsku, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. 2.Przedmiot zamówienia wskazany w pkt 1 obejmuje w szczególności: 1)zarządzanie i nadzór nad realizacją Projektu w celu skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonania robót, kosztów realizacji oraz wykonania zadania w oparciu o dokumentację projektową zgodnie z wydanymi pozwoleniami na budowę, właściwymi przepisami prawnymi i technicznymi, w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót, aby osiągnąć cel, jakiemu przedsięwzięcie ma służyć; 2)pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa (w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy; 3)pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu od uczestnictwa w przygotowywaniu i przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane poprzez realizację robót budowlanych, do kontroli w okresie gwarancji na roboty wynoszącym 3 lata, licząc od dnia zakończenia robót budowlanych (podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego); 4)przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z instytucjami biorącymi udział w realizacji Projektu oraz z Urzędem Marszałkowskim Województwa Pomorskiego; 5)współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji Projektu; 6)wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Projektu. 3.Inżynier Kontraktu ma obowiązek pełnić swoją funkcję z zachowaniem szczególnej staranności o interes Zamawiającego tak, aby całe przedsięwzięcie zrealizowane zostało należycie, zapewniając długotrwałe, efektywne i bezpieczne jego użytkowanie. 4.Projekt realizowany jest w oparciu o Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013. Priorytet: 5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku. Działanie 5.2. Gospodarka wodna. 5.Roboty budowlane związane z realizacją Projektu będą wykonywane w ramach odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie przetargu nieograniczonego. 6.OPIS I CHARAKTERYSTYKA INWESTYCJI 1)Projekt obejmuje budowę 4 separatorów piasku i substancji ropopochodnych dla zlewni obsługiwanych przez kolektory deszczowe nr II, III, IV i XII. Separatory zlokalizowane są w Słupsku na ulicach: Morskiej (kolektor II), Sienkiewicza (kolektor III), Wandy (kolektor IV), Arciszewskiego (kolektor XII). Mapa poglądowa usytuowania separatorów stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Podstawowe parametry urządzeń:-Separator ul. Morska - montaż dwóch separatorów o przepływie nominalnym NS 200 l/s, średnicy 2200 mm, długości 12 m każdy;-Separator ul. Sienkiewicza - montaż separatora o przepływie nominalnym NS 250 l/s, średnicy 2200 mm, długości 13,1 m;-Separator ul. Wandy - montaż separatora o przepływie nominalnym NS 30/300 l/s, średnicy 2200 mm, długości 4,2 m;-Separator ul. Arciszewskiego - montaż dwóch separatorów o przepływie nominalnym NS 200 l/s, średnicy 2200 mm, długości 12 m każdy. 3)Zakres rzeczowy budowy 4 separatorów: - roboty ziemne (wykonanie wykopów, umocnienie ścian, odwodnienie, zasypanie wykopów), - roboty montażowe (układanie rurociągów, montaż studni rewizyjnych i montaż separatora zintegrowanego z osadnikiem), - zagospodarowanie terenu wokół podczyszczalni wraz z utwardzeniem drogi dojazdowej. 4)Zamawiający posiada kompletną dokumentację techniczną dla Projektu. Dokumentacja została wykonana w 2008r. przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze KOMUNALKA Henryk Ragin z/s w Słupsku, ul. Batalionów Chłopskich 6/27. Szczegółowe obowiązki Inżyniera Kontraktu okresla SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt otrzymał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007 - 2013. Priorytet:5. Środowisko i energetyka przyjazna środowisku. Działanie 5.2. Gospodarka wodna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHIN Consulting Spółka z o.o., ul. Częstochowska 63, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89586,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62000,40

  • Oferta z najniższą ceną: 62000,40 / Oferta z najwyższą ceną: 132980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.