eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Adaptacja parteru na pomieszczenia biurowe w Zameczku przy Al. Św. Barbary 6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Czerwionka-Leszczyny: Adaptacja parteru na pomieszczenia biurowe w Zameczku przy Al. Św. Barbary 6
Numer ogłoszenia: 530388 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461832 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4295911, 4318105, faks 032 4311760, 4318105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja parteru na pomieszczenia biurowe w Zameczku przy Al. Św. Barbary 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części budynku Zameczek przy Al. Św. Barbary 6 w Czerwionce-Leszczynach, z przeznaczeniem części parteru na pomieszczenia biurowe dla tutejszego Urzędu. 2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1., składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący m.in.: 1) wydzielenie i aranżację pomieszczeń biurowych z salki operacyjnej po byłym oddziale banku na potrzeby biurowe dla pracowników tutejszego Urzędu wraz z remontem sufitu podwieszonego i posadzki, 2) wykucie otworu drzwi w ścianie wewnętrznej dla przeprowadzenia komunikacji z korytarzem na parterze budynku, 3) dostosowanie pomieszczenia sanitariatu i magazynku na pomieszczenia sanitariatu i przedsionka dla osób niepełnosprawnych wraz z wymianą instalacji wod-kan i elektrycznej oraz wykonaniem sufitu podwieszonego w tym pomieszczeniu , 4) odnowienie powłok malarskich w pomieszczeniach objętych opracowaniem oraz na ścianach zewnętrznych w obrębie wejścia do budynku, 5) remont posadzki na korytarzu, 6) remont okładzin schodów zewnętrznych i okładzin podjazdu dla niepełnosprawnych, 7) montaż i wymianę części stolarki, 8) dostosowanie instalacji elektrycznej nowych pomieszczeń biurowych, 9) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, 10) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i natężenia oświetlenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDREM, ul. Katowicka Nr 18, 41-710 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100904,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113001,70

  • Oferta z najniższą ceną: 113001,70 / Oferta z najwyższą ceną: 175813,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.