eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rytel › DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ODDZIAŁU ZAMIEJSCOWEGO W GUTOWCU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RYTLU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Rytel: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ODDZIAŁU ZAMIEJSCOWEGO W GUTOWCU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RYTLU
Numer ogłoszenia: 530302 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Rytlu , ul. ks. A. Kowalkowskiego 6, 89-642 Rytel, woj. pomorskie, tel. 52 398 51 98, faks 52 398 51 98.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrytel.edupage.org

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ODDZIAŁU ZAMIEJSCOWEGO W GUTOWCU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RYTLU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę różnych produktów żywnościowych do oddziału zamiejscowego w Gutowcu Szkoły Podstawowej w Rytlu z podziałem na 3 części: część I - Dostawa artykułów ogólnospożywczych - załącznik nr 1a - CPV 15800000-6 część II - Dostawa warzyw i owoców - załącznik nr 1b - CPV 15300000-1 część III - Dostawa pieczywa - załącznik nr 1c - CPV 15810000-9 Każde z części stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 2) Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w specyfikacji asortymentowo-ilościowej na poszczególne części stanowiącą integralną cześć SIWZ ( załączniki nr 1a, 1b, 1c do SIWZ ). 3) Dostawca zobowiązany jest dostarczyć produkty wysokiej jakości ( pierwszego gatunku ze względu na charakter placówki). 4) Dostawa będzie realizowana na podstawie zamówienia składanego telefonicznie, faksem lub e-mailem najpóźniej do godz. 10.00 dnia poprzedzającego dostawę. 5). Dostawa towarów odbywać się będzie własnym transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 11.00. 6). Częstotliwość dostawy: część I - Artykuły ogólnospożywcze - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 8.00 do 11.00, Część II - Warzywa i owoce - dostawa nie częściej niż 1 raz w tygodniu, w godz. 08.00 do 11.00. Część III - Pieczywo - dostawa codziennie od 08.00 do 09.00. 7) Produkty muszą spełniać normy jakościowe oraz muszą być dostarczone w ich początkowym okresie gwarancji. 8) Wykonawca powinien zachować odpowiednie warunki transportu i przechowywania dostarczanego towaru. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w ofercie. 10) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia. 11) Dopuszcza się możliwość zamiany ilości poszczególnego asortymentu. 12) Potwierdzenia odbioru produktów dokonuje pracownik szkoły, a w przypadku stwierdzenia niewłaściwej jakości dostarczonych produktów, upływu terminu przydatności do spożycia, towar podlega bezpośredniemu zwrotowi (wymiana). 13) Dostawca ma obowiązek spełniać warunki systemu HACCP..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SWIZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsrytel.edupage.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Rytlu ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 89-642 Rytel.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Rytlu - sekretariat ul. Ks. A. Kowalkowskiego 6 89-642 Rytel.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.