eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Przebudowa drogi powiatowej Nr 1725R Jarosław-Pawłosiów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Jarosław: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1725R Jarosław-Pawłosiów
Numer ogłoszenia: 53022 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu , ul. Jana Pawła II 17, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.jaroslaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1725R Jarosław-Pawłosiów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych -roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych ( drogi) trasa w dróg w terenie równinnym 2) Usuniecie drzew lub krzaków - karczowanie pni o śred. 36-45 cm koparką podsiębierną wraz z utylizacją i transportem, 3) Zdjęcie warstwy humusu lub darniny- usunięcie warstwy darniny o grub. 10 cm za pomocą spycharek, usunięcie darniny o grub. 10 cm za pomocą spycharek 4) Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów- rozebranie podbudowy z kruszywa grub. 15 cm mechanicznie, rozebranie nawierzchni z kruszywa grub. 10 cm mechanicznie, rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych grub. 8 cm mechanicznie, mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej grub. 10 cm, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej, rozebranie obrzeży 8x30 na podsypce piaskowej, rozebranie przepustów rurowych- rury betonowe o śred. 40, 50 i 60 cm, rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. 15cm, rozebranie barier drogowych stalowych, 5) Wykonanie wykopów w gruntach nieskalistych- wykopy oraz przekopy wyk. na odkład koparkami przedsiębiernymi, plantowanie ( obrabianie na czysto) skarp wykopów wykonywanych mechanicznie, 6) Wykonanie nasypów- roboty ziemne wykonywane mechanicznie z transp. urobku sam. samowył, ręczne formowanie nasypów z gr. kat. I-II dostarczonego sam. samowył.(przyjęto 20%), mechaniczne formowanie nasypów w gr. kat. I-II ( przyjęto 80%), zagęszczanie nasypów z gruntu sypkiego kat. I-II ubijakami mechanicznymi, plantowanie ( obrabianie na czysto) skarp i nasypów wykonywanych mechanicznie gr. kat. I, ułożenie geowłókniny separacyjnej, 7) Przepusty z rur polietylenowych HDPE spiralnie karbowanych- przepusty rurowe fundamentowe żwirowe grub. 25 cm, części przelotowe prefabrykowanych przepustów drogowych HDPE jednootworowych z rur o śred. 60 cm, podłoża i osypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, wykonanie bruku z kostki na koronach budowli o pow. płaskich z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 15cm, 8) Rowy kryte- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w terenie równinnym, wykopy oraz przekopy o głęb. Do 3,0m wyk. koparkami podsiębiernymi w gr. kat. III, ażurowe umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi ( wypraskami), podłoża i osypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych punktowych, rowów, wykopów obiektowych z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami grub. zagęszczonej w-wy w stanie luźnym 25cm grunt kat. III-IV, roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, kanały z rur HDPE łączonych na wcisk o śred. zew. 160, 315, 400i 500 mm, próba szczelności kanałów rurowych o śred. nom. 160, 315, 400 i 500 mm, budowle o obj. 1,01-10,0m3 elementy z betonu C16/20, studzienki kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych HDPE o śred. 600 i 800mm z włazem żeliwnym na ławie z betonu C12/15 grub. 20 cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, studzienka ściekowa uliczna z tworzyw sztucznych HDPE o śred. 500mm z osadnikiem bez syfonu z kratą żeliwną na ławie z betonu C12/15 grub. 20cm wraz z wykonaniem wykopu i zasypaniem, wykonanie bruku z kostki na koronach budowli o pow. płaskich z kostki brukowej bet. Grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 15 cm, budowle o obj. Do 1,00m3 elementy z betonu C16/20, budowle o obj. Do 1,0m3 elementy żelbetowe z betonu C20/25, podłoża i osypki z kruszyw naturalnych dowiezionych grub. 30 cm, w-wa z mieszanki betonowej B-10, pielęgnacja piaskiem i wodą grub. w-wy 10 cm, w-wy z pospółki i zagęszczane mechanicznie o grub. 50cm, wykonanie bruku o grub. 20cm z kamienia łamanego na skarpach o pow. płaskich, wykonanie palisady z kołków lub słupków o sred. 7-9 cm wbitych na głęb. 1,50 m w gr. kat. I-III, 9) Profilowanie i zagęszczanie podłoża- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wyk. mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego, 10) Warstwa mrozoodporna- w-wy mrozoodporne wyk. i zagęszcz. Mechanicznie o grub. 20 cm z mieszanki niezwiązanej, 11) Podbudowa z miesznki niezwiązanej- podbudowa z mieszanki niezwiązanej grub. w-wy po zagęszczeniu 20cm, 12) Nawierzchnia z betonu asfaltowego- w-wa wyrównawcza pod geosiatkę z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy po zagęszczeniu 3 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy po zagęszczeniu 8cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. w-wy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, 13) Frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na zimno przy średniej grub. frezowania 4 cm, 14) Wzmocnienie warstw asfaltowych geosiatką- ułożenie geosiatki na warstwach asfaltowych 15) Umocnienie skarp rowów i ścieków- humusowanie skarp z obsianiem przy grub. w-wy humusu 5 cm, prefabrykowana betonowa ściana oporowa typu L, h=1,05m, długość stopy 0,65, grubość ścianki 0,12m, klasa obciążeń I na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, prefabrykowana betonowa ściana oporowa typu L, h=1,30m, długość stopy 0,80, grubość ścianki 0,12m, klasa obciążeń I na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm, podbudowy betonowe grub. w-wy po zagęszczeniu 15 cm z betonu C16/20, wykonanie i zagęszczanie mechaniczne w-wy piasku grub. po zagęszczeniu 30 cm, czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna skarp grub. namułu 20 cm, układanie rur ochronnych Arota A 110 PS w wykopie, 16) Oznakowanie poziome- oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową- linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych malowane ręcznie, 17) Oznakowanie pionowe- słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śred. 70 mm, pionowe znaki drogowe nakazu, zakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0,3m2, 18) Urządzenia zabezpieczające ruch pieszy- poręcz ochronna sztywna ze szczeblami pionowymi, 19) Ustawienie krawężników betonowych- krawężniki betonowe stojące o wym. 15x30 cm , ława betonowa C12/15 o wym. 35x25 cm , podsypka cementowo-piaskowa, 20) Chodnik z brukowej kostki betonowej- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne chodnika wyk. mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego, podbudowa z mieszanki niezwiązanej, grub. w-wy po zagęszczeniu 15 cm, chodniki z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoi piaskiem, 21) Obrzeża betonowe- obrzeża betonowe o wym. 30x8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spin zaprawą cementową, ławy betonowe 20x20 cm z oporem pod obrzeża z betonu B-15, 22) Zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne- profilowanie i zagęszczanie podłoża pod w-wy konstrukcyjne zjazdów, wyk. mech. Przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego, w-wy mrozoodporne wykonane i zagęszczane mechanicznie o grub. 10 i 15 cm , podbudowa z mieszanki niezwiązanej grub. w-wy po zagęszczeniu 20 cm, w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W grub. w-wy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropieniem, w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub.w-wy po zagęszczeniu 4 cm wraz z oczyszczeniem i skropienie, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm kolorowej układane na podsypce cementowo-piaskowej, nawierzchnia betonowa z dylatacją grub. w-wy po zagęszczeniu 12 cm, nawierzchnia z tłucznia kamiennego grub. w-wy po uwałowaniu 15 cm, przełożenie nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grub. 8cm kolorowej układanej na podsypce cementowo-piaskowej 2. Szczegółowy zakres robót zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ na Formularzu nr 1 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zawarte w Rozdziale IV SIWZ oraz dokumentacja projektowa zawarta w Rozdziale V SIWZ 3. Zaleca się dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej na terenie będącym przedmiotem niniejszego zamówienia , w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego oraz pozyskania wszelkich informacji, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie : dwanaście tysięcy złoty ). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 2.Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Kredyt Bank S.A. Przemyśl-filia Jarosław nr 10 1500 1634 1216 3002 9301 0000, z dopiskiem wadium w postępowaniu na przebudowa drogi powiatowej Nr 1702R Wólka Pełkińska- Kostków (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, ze udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dwa zadania polegające na budowie , przebudowie, remoncie chodników lub dróg o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł( brutto) ,( słownie: pięćset tysięcy złoty) , w tym wykonanie w ramach każdego zadania nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz kanalizacji deszczowej. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. wymagania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która będzie uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymująca się doświad?czeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie jej powierzona . Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osobę, do pełnienia funkcji Kierownika robót , która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz doświadczenie na stanowisku Kierownika budowy / robót przy realizacji min. 3 robót budowlanych polegających na budowie , przebudowie lub remoncie dróg. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione wymagania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN.( słownie: pięćset tysięcy złoty) Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu z Biuletynie Zamówień Publicznych. Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu z Biuletynie Zamówień Publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany w umowie wymagają zgody obu Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana Umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Pzp, w tym art. 144. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana w przypadku zmian nieistotnych w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a w szczególności: 1) zmiana kierownika robót pod warunkiem zgodności z postanowieniami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2)zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego , 3) zaistnienia po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: a) o charakterze niezależnym od Stron, b) którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, c) którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, d) której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron, 5) zmian zakresu przedmiotu umowy oraz sposób wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, np. zmiana dokumentacji projektowej, zaistnienie warunków faktycznych na terenie budowy, kolizje z sieciami infrastruktury , 6) wystąpiły zamówienia dodatkowe niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.jaroslaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać ze strony internetowej www.pzd.jaroslaw.pl. , nabyć w siedzibie zamawiającego pok. 311 lub za zaliczeniem pocztowym- cena 12,20 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jarosławiu, ul. Jana Pawła II 17, pok. nr 313( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.