eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 wraz z dostawą regałów jezdnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum oraz dostawą i instalacją urządzeń grzewczych w kotłowni gazowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 53018

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Cieszyn: wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 wraz z dostawą regałów jezdnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum oraz dostawą i instalacją urządzeń grzewczych w kotłowni gazowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Skarbowy w Cieszynie, do kontaktów: Mirosław Bezuch, Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8512100, fax 033 8510700, e-mail: us2407@inset.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Skarbowego w Cieszynie przy ul. Kraszewskiego 4 wraz z dostawą regałów jezdnych i stacjonarnych do pomieszczeń archiwum oraz dostawą i instalacją urządzeń grzewczych w kotłowni gazowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Urząd Skarbowy w Cieszynie, obiekt przy ul. Kraszewskiego 4 w Cieszynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Osuszanie piwnic budynku A metodą iniekcji krystalicznej oraz naprawa tynków w piwnicach budynku A; Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych oraz roboty budowlane polegające na przystosowaniu pomieszczeń na potrzeby archiwum; Przebudowa kotłowni gazowej wraz z z dostawą i instalacją urządzeń grzewczych; zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową posiadaną przez Zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Osuszanie piwnic budynku A metodą iniekcji krystalicznej oraz naprawa tynków w piwnicach budynku A; Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych oraz roboty budowlane polegające na przystosowaniu pomieszczeń na potrzeby archiwum; Przebudowa kotłowni gazowej wraz z dostawą i instalacją urządzeń grzewczych; zgodnie z dokumentacją projektowo-kosztorysową posiadaną przez Zamawiającego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 22.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla części I - 500 zł. dla części II - 3.000 zł. dla części III - 2.700 zł. Do wniesienia wadium zostaną zobowiązani Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu : ( dla każdej części zamówienia ) O udział w postępowaniu mogą ubiegać się tylko ci wykonawcy, którzy złożą w wymaganym terminie stosowny \Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu\ wraz z wymaganymi dokumentami. Załączone do wniosku dokumenty sporządzone w języku innym niż polski muszą być zaopatrzone w tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego, pod rygorem uznania dokumentów jako niewiarygodnych i nieważnych. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - posiadają prawo do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub wykonają zamówienie przy udziale podwykonawców posiadających w/w prawo. - posiadają ( Wykonawca lub jego pracownicy ) certyfikaty i uprawnienia na wykonanie przedmiotu zamówienia - dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 500.000 PLN, Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych będzie dokonywana, oddzielnie dla każdej części zamówienia, na podstawie dokumentów wymaganych przy składaniu \Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu\ metodą : spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych dokumentach i oświadczeniach. Warunek różnicujący, dla każdej części zamówienia, będzie oceniany pod kątem łącznej wartości ( w złotych ) zrealizowanych należycie w latach 2004 - 2006, zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia i zrealizowanych w obiektach administracji publicznej. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli chociaż jeden z warunków uczestnictwa w postępowaniu nie zostanie spełniony. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 500.000 PLN, - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót (podobnych/porównywalnych do przedmiotu zamówienia ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru ) potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, - dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę inżynierów budownictwa z aktualnym terminem ważności, ( w szczególności dla części II - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz dla części III - uprawnienia do prowadzenia robót w zakresie instalacji sieci gazowych ) - oświadczenie o częściach przedmiotu zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub o samodzielnym wykonaniu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, - wykaz niezbędnych do realizacji poszczególnych części zamówienia uprawnień i certyfikatów posiadanych przez Wykonawcę, wraz z rodzajem i numerami uprawnień lub certyfikatów, - wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z rodzajem i numerami uprawnień lub certyfikatów, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. nr 87, poz. 605) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą złożyć dodatkowo następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składają oddzielnie oświadczenia, że: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione przez pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2006 godzina 08:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Osuszanie piwnic budynku A metodą iniekcji krystalicznej oraz naprawa tynków w piwnicach budynku A. 1) Krótki opis: Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji krystalicznej, odgrzybianie ścian, wykonanie warstwy szczepnej, wykonanie tynków odpornych na działanie substancji szkodliwych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00, 45.45.00.00, 45.41.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Osuszanie piwnic budynku A metodą iniekcji krystalicznej oraz naprawa tynków w piwnicach budynku A. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 22.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych oraz roboty budowlane polegające na przystosowaniu pomieszczeń na potrzeby archiwum. 1) Krótki opis: Dostawa regałów jezdnych o konstrukcji stalowej, z przekładnią dwustopniową,napędem korbowym i zamkiem patentowym, wyposażonych w siedem półek o wymiarach : 60/208 cm - 3 sztuki 60/140 cm - 2 sztuki 60/104 cm - 2 sztuki oraz 1 kompletu regałów stacjonarnych o wymiarach 1980x940x500 stalowych,pięciopółkowych, o max. obciążeniu półki 160 kg. Roboty budowlane polegające na wykuciu 4 szt. otworów drzwiowych do pomieszczeń przewidzianych na archiwum, wraz z montażem drzwi i przystosowaniem pomieszczeń do zamontowania regałów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00, 36.13.12.00. 3) Wielkość lub zakres: Dostawa i montaż 7 szt. regałów jezdnych i 1 kompletu regałów stacjonarnych oraz roboty budowlane polegające na przystosowaniu pomieszczeń na potrzeby archiwum. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 22.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Przebudowa kotłowni gazowej wraz z dostawą i instalacją urządzeń grzewczych. 1) Krótki opis: Roboty demontażowe, montaż nowej instalacji, montaż urządzeń i armatury kotłowni, wykonanie przewodów spalinowych dla potrzeb kotłowni gazowej. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10, 45.45.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Przebudowa kotłowni gazowej wraz z dostawą i instalacją urządzeń grzewczych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 22.12.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.