eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-09

Bieruń: Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających
Numer ogłoszenia: 53018 - 2016; data zamieszczenia: 09.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9181 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące nawierzchni dróg, chodników i placów oraz urządzeń odwadniających.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty bieżące dróg na terenie Gminy Bieruń o nawierzchniach asfaltowych oraz dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe (z kostki lub płyt betonowych, tłuczniowe, z frezu asfaltowego, gruntowe) oraz urządzeń odwadniających (kratki ściekowe, korytka ściekowe, odwodnienie liniowe). W zakresie remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych rozumie się wykonywanie bieżących napraw nawierzchni metodą tradycyjną i przy pomocy recyklera, wykonanie nakładek nawierzchni asfaltowych wraz z towarzyszącymi robotami rozbiórkowymi i wywozem gruzu. A. Zakres robót został określony w przedmiarze robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) i obejmuje: 1. rozebranie chodników z płyt betonowych - 60m2 ; 2. roboty rozbiórkowe obrzeży - 100 m; 3. roboty rozbiórkowe krawężników - 100 m; 4. remonty cząstkowe chodników z płyt i kostki brukowej betonowej - 190 m2 ; 5. montaż słupków aluminiowych/żeliwnych w nawierzchni z kostki brukowej (materiał inwestora) -10 szt.; 6. wywóz gruzu na odległość do 5 km - 50 m3 wraz z jego utylizacją i ziemi - 50 m3 ; 7. korytowanie ręczne na głębokość 20 cm - 300 m2; 8. koryta wykonywane mechanicznie na głębokość 20 cm - 400 m2; 9. mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża przy użyciu walca - 400 m2; 10. ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża - 300 m2; 11. wyrównanie dróg frezem asfaltowym (materiał inwestora z dowozem ze składowiska do 12 km) - 200 m3, (materiał Wykonawcy)- 150 m3 , oraz tłuczniem - 150 m3 ; 12. wykonanie podbudowy tłuczniowej grub. 20 cm- 400 m2 , 10 cm - 400 m2; 13. wykonanie nowej nawierzchni chodników z kostki betonowej 8 cm na podsypce cem.-piask., kostka szara - 400 m2 , kostka kolor - 100 m2; 14. zabudowę krawężników betonowych na ławie - 150m i obrzeży - 400 m; 15. mechaniczne ścinanie poboczy - 350 m2 ; 16. humusowanie skarp z obsianiem trawą - 100 m2; 17. regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych - 75 szt; 18. remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z mechanicznym obcinaniem krawędzi i transportem masy - 25 t; 19. nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm wraz z transportem masy - 500 m2 ; 20. j.w. lecz za następny 1 cm grubości warstwy - 300 m2 ; 21. nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm wraz z transportem masy - 500 m2 ; 22. j.w. lecz za następny 1 cm grubości warstwy - 300 m2 ; 23. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych metodą recyklingu - 4,5 t; 24. frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 500 m2; 25. mechaniczną rozbiórkę nawierzchni bitumicznej grub. 3 cm - 500 m2 ; 26. j.w. lecz za następny 1 cm grubości warstwy - 300 m2 ; 27. ręczną rozbiórkę nawierzchni bitumicznej grub. 3 cm - 150 m2 ; 28. j.w. lecz za następny 1 cm grubości warstwy - 100 m2 ; 29. mechaniczne czyszczenie oraz skropienie nawierzchni drogowej asfaltem - 500 m2; 30. uszczelnianie spękań nawierzchni bitumicznej - 500 m2; 31. montaż pierścienia odciążającego dla urządzeń podziemnych - 4 szt; 32. wykonanie wodościeku z prefabrykatów betonowych o grub. 15 cm - 55 m; 33. wykonanie kompletnej prefabrykowanej studni ściekowej wraz z demontażem istniejącej wraz z przyłączem z rury dł. do 3 m - 2 szt.; 34. umocnienie skarp i dna kanałów płytami prefabrykowanymi - 10 m2; 35. wykonanie odwodnienia liniowego ACO DRAIN szer. 15 cm - kanał z rusztem ze stali ocynkowanej - wraz z robotami towarzyszącymi - 50m. B. Zakres zamówienia obejmuje również: 1. Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie uzgodnień i zatwierdzeń w/w projektu (1 egz. zatwierdzonego projektu należy przekazać zamawiającemu przed odbiorem oznakowania). W kosztorysie ofertowym w kosztach pośrednich należy uwzględnić koszty oznakowania prowadzonych robót drogowych wraz z dostawą znaków, wynikających z organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 2. Prawidłowe oznakowanie miejsca robót wg w/w projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa na drogach w trakcie wykonywania robót. 3. Zabezpieczenie ubytków oznaczonych w zgłoszeniu jako stwarzające zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, należy wykonać poprzez odpowiednie tymczasowe oznakowanie w terminie do 5 godz. od chwili zgłoszenia przez zamawiającego bądź Straż Miejską w Bieruniu (faksem lub drogą elektroniczną) konieczności wykonania takiego zabezpieczenia. 4. Utrzymanie w należytej czystości dróg z których będzie korzystał wykonawca w czasie realizacji zadania. Bieżące sprzątanie ewentualnego gruzu w dniu realizacji zleceń cząstkowych. 4. Naprawę szkód wyrządzonych osobom trzecim w toku realizacji robót. 5. Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do robót związanych z remontami maksymalnie do 3 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia (faksem, drogą elektroniczną lub telefoniczną) przez zamawiającego konieczności wykonania tych robót. W przypadku, jeżeli ostatni dzień upływu terminu przypada w niedzielę lub dzień świąteczny, to upływ terminu przypada następnego dnia po tym dniu. 6. W ramach prawidłowego utrzymania stanu technicznego dróg gminnych i wewnętrznych (łączna długość około 90 km) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia raz w miesiącu objazdu dróg, sporządzenia notatki z przeglądu i przedłożenia jej inspektorowi nadzoru. C. Warunki i wymagania: 1. Jeżeli w STWiORB lub w SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w STWiORB. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem spełnienia min. tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. W świetle zapisów Prawa zamówień publicznych (art.30) należy stosować wyroby budowlane spełniające wymagania Polskich Norm przenoszących Normy Europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy uwzględnia się w kolejności: 1) europejskie aprobaty techniczne; 2) wspólne specyfikacje techniczne; 3) normy międzynarodowe; 4) inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz aprobat, specyfikacji, norm i systemów, o których mowa w art. 30 ust. 2 ustawy pzp, uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne. 2. Zgodnie z art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności ( tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1645 z późn. zm.) zabrania się wprowadzania do obrotu lub oddawania do użytku wyrobu nieposiadającego oznakowania zgodności, jeżeli wyrób ten podlega takiemu oznakowaniu. W związku z powyższym zamawiający będzie wymagał od wykonawcy stosownego oświadczenia w stosunku do wyrobów, które podlegają takiemu oznakowaniu. 3. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest do zlokalizowania wszystkich urządzeń obcych występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. Wszystkie roboty prowadzone w pobliżu tych urządzeń należy prowadzić przy użyciu lekkiego sprzętu, aby nie doprowadzić do ich uszkodzenia. Należy zlecić nadzory specjalistyczne właścicielom lub gestorom urządzeń uzbrojenia terenu, w pobliżu których będą prowadzone roboty. W przypadku uszkodzenia urządzeń - Wykonawca pokrywa koszty usunięcia awarii oraz koszty poniesionych strat eksploatacyjnych oraz naprawi wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w toku realizacji robót. 4. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy. 5. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji jakości w odniesieniu do całego przedmiotu umowy wynosi min. 24 miesiące, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. 6. Uzupełnieni opisu przedmiotu zamówienia zawiera również projekt umowy, stanowiący załącznik do SIWZ. D. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający nie przewiduje: zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy Pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 3. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień jak zamówienie podstawowe stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego, w przypadku posiadania przez zamawiającego dodatkowych środków finansowania zamówienia. 5. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Firm: Lider-Elektrownia Chorzów S.A. Partner-Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. 40-321 Katowice, ul. Miedziana 5, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, 41-503 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328847,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183432,03

  • Oferta z najniższą ceną: 183432,03 / Oferta z najwyższą ceną: 358463,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.