Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Gliwice: Modernizacja dźwigów osobowych w Domach Studenckich Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/25/OB/08.
Numer ogłoszenia: 53013 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dźwigów osobowych w Domach Studenckich Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/25/OB/08..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z modernizacją dźwigów w budynkach Politechniki Śląskiej w podziale na dwa zadania obejmujące: a) demontaż istniejących dźwigów i drzwi na poszczególnych kondygnacjach b) montaż, instalacja oraz przetestowanie kompletnych dźwigów c) roboty budowlane: wykończeniowe w szybie i maszynowni poszczególnych dźwigów tj. domurowanie ścian frontowych po zdemontowanych starych drzwiach niezbędne przekucia i przebicia, uzupełnienia tynków, gipsowanie, malowanie ścian szybu i maszynowni oraz ściany przed drzwiami szybowymi, uzupełnienie posadzek przed drzwiami na wszystkich kondygnacjach, wymianę lub montaż elementów stalowych kanałów i przekryć w maszynowni dźwigów d) roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej i oświetleniowej w szybie i maszynowni oraz montaż lamp oświetleniowych przed drzwiami szybowymi na każdej kondygnacji, tak aby zapewnić natężenie światła zgodne z obowiązującymi przepisami, umożliwiającymi odbiór dźwigów przez UDT. e) układ sterowania dźwigów - szybkobieżny i zapewniający płynne i łagodne ruszanie i zatrzymywanie dźwigu na każdym przystanku. f) integralną częścią zamówienia jest uzyskanie Decyzji UDT zawalającej na eksploatację windy g) przeprowadzenie wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania i użytkowania prób i odbiorów (w tym przez UDT j.w.). h) zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez autoryzowany serwis. (Stawka VAT 7%, CPV Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Instalowanie wind) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających wykonawcy, który będzie realizował zamówienie podstawowe, przy czym wartość ww. zamówień będzie stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium : 8.000,00 zł, w tym: ZADANIE 1 - 4.000,00 zł ZADANIE 2 - 4.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy 2.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących m.in. modernizację lub montaż dźwigów osobowych w tym wartość co najmniej 1 roboty musi wynosić minimum brutto ok. 150.000 zł 4.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowanie przez Wykonawcę osobami posiadającymi: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpisanymi do Izby Inżynierów Budownictwa; b) kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji (E) o napięciu do 1 kV (wystawione przez SEP lub inną uprawnioną jednostkę); c) uprawnienia do wykonywania robót dźwigowych dotyczących dźwigów osobowych, bądź osobowo-towarowych tj. uprawnienia do wykonywania robót dźwigowych dotyczących dźwigów osobowych, bądź osobowo-towarowych np. ISO 9001/2001 na montaż dźwigów osobowych, lub uprawnienia na modernizację dźwigów osobowych (UDT). 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie warunków udziału. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art.24 ust.2 pkt.3 ustawy (z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Oświadczenie 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 3.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania 3.2. Dokument potwierdzający należyte wykonanie - robót (minimum 3) wymienionych w powyższym wykazie 4.1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.2. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych: 4.3. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok.510, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, pok.510, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Modernizacja dźwigu osobowego w DS. Babilon.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dźwigu osobowego. Miejsce realizacji: DS. Babilon, 40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 25a (stawka VAT 7%, CPV 45.31.31.00-5 Instalowanie wind).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Modernizacja dźwigu osobowego w DS. Solaris.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja dźwigu osobowego. Miejsce realizacji: DS. Solaris, 44-100 Gliwice, ul. Kochanowskiego 37 (stawka VAT 7%, CPV 45.31.31.00-5 Instalowanie wind).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego.
- Remont dwóch wejść do budynku Laboratorium Budownictwa. Znak sprawy: IA1.284.13.2024.MW
- Roboty remontowe w budynku OSiR Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.11.2024.AL
- Usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Remont łazienek znajdujących się w budynku Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach przy ul. Derkacza 10
- ZP/G/34/24Dostawa wibracyjnego przesiewacza do trudnych technologicznie metalicznych materiałów proszkowych wraz ze szkoleniem pracowników.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - I Etap
- Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Szczutowie w zakresie budowy szybu windowego i montażu windy zewnętrznej oraz remont łazienek dla potrzeb niepełnosprawnych mieszkańców
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku biurowo-administracyjnym przy ul. Bieszczadzkiej 5 w Krośnie
- "ROZBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU SPAWALNI WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ W RAMACH PROGRAMU "UTWORZENIE I WSPARCIE FUNKCJONOWANIA BCU W DZIEDZINIE SPAWALNICTWA."
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.