eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY OBIEKTU PL WAT SPZOZ I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH DO BANKU W OKRESIE 3 LAT.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Warszawa: USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY OBIEKTU PL WAT SPZOZ I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH DO BANKU W OKRESIE 3 LAT.
Numer ogłoszenia: 530118 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 469482 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przychodnia Lekarska Wojskowej Akademii Technicznej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6838281, 6838283, faks 022 6838224.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI CAŁODOBOWEJ OCHRONY OBIEKTU PL WAT SPZOZ I TRANSPORT WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH DO BANKU W OKRESIE 3 LAT..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia, który będzie realizowany w okresie 3 lat został podzielony na 2 zadania: Zadanie I: Całodobowa ochrona obiektu PL WAT SPZOZ; Zadanie II: Transport wartości pieniężnych do banku. 2. Oferty można było składać na całość zamówienia lub wybrane zadanie. ZADANIE I: Całodobowa ochrona obiektu PL WAT SPZOZ: 1. Całodobowa ochrona obiektu PL WAT będzie obejmowała świadczenie usług ochrony polegających na: a. stałej bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia, b. realizowaniu innych obowiązków, wymienionych w ust. 2 i ust. 3. Przedmiot umowy Wykonawca wykona zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Dodatkowy zakres obowiązków pracownika ochrony, powinien być wliczony w wycenę oferty; do dodatkowego zakresu obowiązków należy: 1. skuteczne reagowanie w przypadku powstania: pożaru, zalania i innych zdarzeń losowych, mogących narazić Zamawiającego na straty materialne; 2. w przypadku powstania zdarzeń wymienionych w pkt. 1, pracownik ochrony ma postępować zgodnie z instrukcją bezpieczeństwa ppoż. lub procedurą działania w przypadku zalania i innych zdarzeń losowych, opracowanych dla obiektu Zamawiającego; 3. interweniowanie w przypadku parkowania samochodów w miejscach do tego niedozwolonych na terenie okalającym siedzibę Przychodni; 4. prowadzenie Książki ochrony obiektu, zawierającej terminy dyżurów wraz z opisem przebiegu ochrony; w przypadku powstania zdarzeń, wymienionych w pkt. 1, 2 i 3, pracownik ochrony zobowiązany jest do niezwłocznego powiadamiania wyznaczonego pracownika Zamawiającego; 5. udzielanie odpowiedzi na pytania oraz niezbędnej informacji pracownikom PL WAT i pacjentom w zakresie nienaruszającym bezpieczeństwa obiektu; 6. natychmiastowe reagowanie oraz powiadamianie Zamawiającego o wszelkich spostrzeżeniach wpływających na bezpieczeństwo chronionego obiektu wraz z propozycjami rozwiązania problemów; 7. wydawanie, przyjmowanie kluczy do pomieszczeń PL WAT SP ZOZ, uprawnionym osobom, zgodnym z wykazem sporządzonym i aktualizowanym przez Zamawiającego oraz nadzorowanie książki wydawania kluczy osobom pobierającym klucze. 3. Zamawiający dopuszcza posiłkowanie się przez Wykonawcę w ochronie mienia systemami zabezpieczenia antywłamaniowego i przeciwpożarowego zainstalowanymi w budynku Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ. 4. Od Wykonawcy będzie wymagana koncesja MSWiA na usługi ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej: Stałej lub doraźnej, Polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 5. Wykonawca zagwarantuje: świadczenie usług przez wyszkolonych pracowników z licencją oraz bez licencji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia, nazwanej dalej Ustawą oraz innymi przepisami prawa, obowiązującymi w tym zakresie, a w tym: 1. umundurowanie i właściwe wyposażenie pracowników, w tym w bezprzewodowe środki łączności; 2. poprzedzenie przejęcia obiektu Przychodni Lekarskiej WAT do ochrony, oględzinami uwzględniającymi jego specyfikę, w celu zabezpieczenia właściwej organizacji pracy swoich pracowników i wzmocnienia ich bezpieczeństwa,w sytuacjach wyjątkowych, tego wymagających; 3. zainstalowanie na własny koszt i wdrożenie do użytkowania systemu dozoru obchodów na zewnątrz budynku Przychodni w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym; 4. przedkładanie 1 raz w miesiącu pełnego wykazu z poprzedniego miesiąca, dokonanych obchodów patrolowych obiektu Przychodni Lekarskiej WAT w formie elektronicznej; 6. Usługi ochrony mają być świadczone przez cała dobę, we wszystkie dni w roku, zarówno w dni pracy Przychodni, jak i w dni wolne od pracy dla ogółu pracowników Przychodni. 7. Zamawiający dla celów przetargowych, po zapoznaniu się z kalendarzami na lata 2013-2015 dla ułatwienia obliczenia ceny oferty dla 36 miesięcy; przyjął następujące dane: Całkowita ilość roboczogodzi w ciągu 3 lat wynosi 30 045, w tym 9 036 dla pracowników z licencją i 21 009 dla pracowników bez licencji. 8. Wykonawca w ofercie został zobowiązany do podania jednostkowej ceny wynagrodzenia netto i brutto za 1 roboczogodzinę dla pracownika z licencją i bez licencji i do obliczenia na tej podstawie ceny oferty, mnożąc przez przeliczoną przez Zamawiającego ilość roboczogodzin w okresie umowy. 9. Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy, w porozumieniu z Wykonawcą zastrzega sobie prawo dokonywania zmian rozkładu godzin pełnienia służby przez pracowników ochrony, z licencją i bez licencji, łącznie z możliwością zwiększenia wymaganego czasu pełnienia służby przez pracowników ochrony, z zastrzeżeniem, że nie wpłynie to na podaną w ofercie wycenę 1 roboczogodziny dla pracownika z licencją i bez licencji, a rozliczenie nastąpi zgodnie z faktyczną ilością godzin pełnionych dyżurów. 10. Zamawiający zastrzega, że podane w ofercie stawki wynagrodzenia za świadczone usługi ochrony w różnych godzinach doby w dni pracy i w dni ustawowo wolne od pracy, pozostaną niezmienne przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy. 11. Po upływie wymienionych 12 miesięcy Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany stawek wynagrodzenia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 12. Podstawę zmiany stawek wynagrodzenia, po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy, stanowić mogą tylko następujące okoliczności: a. wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany przez GUS za okres poprzedniego roku; b. wzrost minimalnego wynagrodzenia w stosunku do poprzedniego roku kalendarzowego, licząc okresy pełnych lat od dnia zawarcia umowy; c. zmiana stawki podatku VAT; 13. Kolejna zmiana wynagrodzenia może być przedmiotem negocjacji po następnym 12-miesięcznym okresie. 14. Zamawiający na czas realizacji umowy przekaże protokólarnie pomieszczenia z przeznaczeniem na dyżurkę dla pracowników ochrony. 15. Zamawiający zaprosił wszystkich zainteresowanych udziałem w postępowaniu w zakresie Zadania 1, w okresie od daty publikacji ogłoszenia do 3 dni przed terminem złożenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, do zapoznania się z obiektem PL WAT SP ZOZ, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty: tel. 22 683-82-22; p. T. Lusawa. 16. Warunki współpracy i zobowiązania Stron szczegółowo opisane są w projekcie umowy - Zał. Nr 6 do SIWZ. ZADANIE II: Transport wartości pieniężnych do banku: 1. Wartości pieniężne transportowane z kasy Przychodni Lekarskiej WAT SP ZOZ nie będą przekraczały 0,2 jednostki obliczeniowej. 2. Wartości pieniężne będące przedmiotem transportu powinny być opakowane w bezpieczną kopertę lub inny przedmiot o podobnym zastosowaniu, zapewniający należytą ochronę przed zniszczeniem. 3. Wykonawca powinien umożliwić zamawiającemu zakup właściwego opakowania do przewożonych pieniędzy. 4. Wykonywanie usługi transportu INKASA środkiem transportu Wykonawcy, opakowanych środków pieniężnych będzie odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r., zmienionym dnia 12 listopada 2012 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne; Dz. U. z 2010 r., Nr 166, poz. 1128; oraz zmiana Dz. U. 2012 r. poz. 1262. 5. INKASO będzie wykonywane tylko w dni powszednie na trasie pomiędzy: Przychodnią Lekarską WAT 01-480 Warszawa, ul. Kartezjusza 2 a wrzutnią bankową Banku PKO SA Warszawa, ul. Górczewska 137. 6. Przedmiot INKASA zostanie zdeponowany poprzez wpłatę do banku lub depozyt do trezora. 7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za zgodność deklarowanych, na bezpiecznych kopertach kwot z dokumentami kasowymi i bankowymi. 8. Od momentu przyjęcia bezpiecznej koperty Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność na zasadzie winy za jej zniszczenie, utratę lub zagarnięcie do momentu wpływu środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego. 9. Ilość konwojów w ciągu miesiąca określa Zamawiający. Średnia ilość konwojów przewidywana przez Zamawiającego wynosi 6 razy w miesiącu, co stanowi w okresie 3-letniej umowy łącznie 216 razy. 10. Wykonawca w ofercie zostanie zobowiązany do podania jednostkowej ceny wynagrodzenia netto i brutto za 1 transport wartości pieniężnych, a obliczenie wartości oferty będzie wynikało z przemnożenia ceny jednostkowej przez 216 razy. 11. Potrzebę wykonania transportu pieniędzy lub zmianę jego terminu Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem drogą elektroniczną na podany adres e-mail. 12. Podstawę zmiany stawek wynagrodzenia, po upływie każdych kolejnych 12 miesięcy obowiązywania umowy, stanowić mogą tylko następujące okoliczności: 1) wskaźnik wzrostu cen towarów i usług, ogłaszany przez GUS za okres poprzedniego roku; 2) wzrost minimalnego wynagrodzenia w stosunku do poprzedniego roku kalendarzowego, licząc okresy pełnych lat od dnia zawarcia umowy; 3) zmiana stawki podatku VAT; 13. Zmiana wynagrodzenia będzie przedmiotem negocjacji, na umotywowany wniosek Wykonawcy, przedłożony Zamawiającemu na 30 dni przed planowaną zmianą wysokości stawek wynagrodzenia. 14. Zamawiający zaprosił wszystkich zainteresowanych udziałem w postępowaniu w zakresie Zadania 2 w terminie do 3 dni przed terminem złożenia oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, do zapoznania się z miejscem odbioru pieniędzy w PL WAT SP ZOZ, w celu uzyskania niezbędnych informacji do przygotowania oferty: tel. 22 683-82-22; p. T. Lusawa. 15. Warunki współpracy i zobowiązania Stron szczegółowo opisane są w projekcie umowy - Zał. Nr 7 do SIWZ. 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Całodobowa ochrona obiektu PL WAT SPZOZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony ARGUS Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 16 B/5, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306549,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 207005,31

  • Oferta z najniższą ceną: 207005,31 / Oferta z najwyższą ceną: 254291,55

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Transport wartości pieniężnych do banku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowa Spółdzielnia Uniwersum, ul. Kasprzaka 24, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6773,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11955,60

  • Oferta z najniższą ceną: 11955,60 / Oferta z najwyższą ceną: 26568,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.