Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Ulanów: Przebudowa domu ludowego w Gliniance
Numer ogłoszenia: 529954 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Ulanów , ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8763041 w. 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa domu ludowego w Gliniance.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane 1. Wymiana stolarki okiennej na okna PCV koloru białego i drzwiowej zewnętrznych na drzwi z profili aluminiowych typu ciepłego -Okna PCV U=l.l Wm2/K z parapetami wewnętrznymi aglomarmur, zewnętrzne blacha powlekana 2. Rozbiórka ścian wewnętrznych działowych z cegły ceramicznej pełnej 3. Zamurowania otworów w ścianach - cegłą pełna ściana gr 1 cegły na zaprawie cem-wapiennej 3MPa 4. Wykucie otworów w ścianach gr 25 cm pod drzwi wewnętrzne . 5. Wstawienie nadproży prefabrykowanych dla drzwi ściany gr 25 cm szt. 4, gr 40 cm szt. 2, gr 12 cm szt 6 3. Wykonanie ścianek działowych gr 12cm z cegły pełnej na zaprawie cem-wapiennej marki 5MPa 3. Wykonanie ścianek działowych gr 6.5 cm z cegły pełnej na zaprawie jak wyżej 4. Wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych cem-wapiennych 5. Obłożenie ścian od środka styropianem w pomieszczeniach /w chłodniach / styropian ekstradowany pod okładziny z płytek 5. Układanie płytek ceramicznych 20x25 cm na ścianach na zaprawie klejowej 6. Oczyszczenie istniejącej posadzki z lastrico a następnie po zagruntowaniu preparatem Ceresit CT17 lub równoważnym pod płytki posadzkowe układane na kleju elastycznym / Płytki gressowe 30x30 cm antypoślizgowe / 7. Ułożenie cokolików wys. min 8 cm na ścianach z płytek jak wyżej. 8. Wstawienie drzwi wewnętrznych płycinowych na ościeżnicach stalowych z uszczelką / drzwi płycinowe okleinowane okleinami o podwyższonej wytrzymałości na zarysowania wraz z okuciami w kolorystyce ustalonej z inwestorem. / szt. 12/ 8a- Wstawienie drzwi z profili aluminiowych typu zimnego ze szkleniem % bezpiecznym szt. 3 9. Wstawienie okienek podawczych PCV lub aluminium o wym 100x75 szt2 10. Wstawienie 3 deflektorów z blachy A150 obudowane płytami gkf na profilach stalowych z wyprowadzeniem ponad dach. 11. Montaż kratek wentylacyjnych 9. Zerwanie istniejącej boazerii ze ścian a następnie /wykonanie okładzin ścian tynkiem mozaikowym do wys. 1.5 m 10. Wykonanie robót malarskich farbami emulsyjnymi starych tynków polegające na oczyszczeniu , zagruntowaniu i jednokrotnym szpachlowaniu sufitów i ścian. Instalacje sanitarne 11. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej pod posadzkowej z rur PCV Dn 160, Dn11O, Dn 75, Dn 50 z uwzględnieniem wycięcia posadzki lastrico 12. Wykonanie podejść pod umywalki, muszle w zabudowie, zlewozmywaki - montaż umywalek szt. 4 - montaż umywalki dla osób niepełnosprawnych szt.1 - montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem szt .1 - montaż zlewozmywaka gospodarczego szt. 1 - montaż muszli obudowanych ściennych szt. 3 - montaż pisuaru -szt 1 13. Włączenie do istniejącej zewnętrznej kanalizacji śr 150 w wykopie o długości 15 m 14. Wykonanie instalacji wody zimnej wewnętrznej z rur PP Dn 25, Dn 20, Dn 15 na ścianach - montaż zestawu wodomierzowego szt. 1 - montaż hydrotermy - montaż baterii zlewozmywakowej szt. 2 - montaż baterii umywalkowej szt. 5 -montaż zaworu pisuaru -szt.1 - montaż podejścia wody do pisuaru, WC, zaworu ze złączka - szt. 5 14a. Wykonanie podejścia do hydrantu wewnętrznego z rur stalowych 32 mm na ścianach wraz z montażem skrzynki hydrantowej z hydrantem śr 25 mm. 14. Wykonanie instalacji wody ciepłej wewnętrznej z rur PP Dn 25, Dn 20, Dn 15 na ścianach 15. Wykonanie instalacji gazowej jako rozbudowa istniejącej instalacji gazowej 13. Montaż wyposażenia Szafa przelotowa nierdzewna 1000x700x1800 szt. 2 Basen do mycia jednokomorowy stal nierdzewna 800x600x850/400 szt.1 Zlew dwukomorowy stal nierdzewna 1400x600x850 szt.1 Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 900x600x850 - szt.2 Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 1700x600x850 -szt.2 Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 1500x600x850 -szt.2 Okap SC 090C stal nierdzewna 3000x1000x500 -szt.1 Taboret gazowy 2 palnikowy moc 18 KW Hydroterma ze stali nierdzewnej 150 l Nagrzewnica gazowa ROBUR M202v 20.6/14.4 kw szt.1 Baterie zlewozmywakowe stojące z wylewką i prysznicem szt.2 Roboty zewnętrzne: 1. Oczyszczenie i pomalowanie dachu z blachy farbami poliwinylowymi 2. Rozbiórka starych rynien i rur spustowych i montaż nowych stalowych powlekanych 2. Oczyszczenie, zagruntowanie i pomalowanie tynków zewnętrznych gładkich / szpachlowanie rys i pęknięć, gruntowanie i 2 x farba fasadowa / 3. Ułożenie płytki odbojowej szer. 0.7 m z kostki betonowej gr 6 cm z ułożeniem obrzeży betonowych 30x 8 cm 4. Wykonanie podejść i podjazdów z kostki betonowej gr 6 cm z ułożeniem obrzeży betonowych 30x 8 cm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8000,00, słownie: osiem tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specyjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykazać co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty budowlane polegające np. na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji budynków) i o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie wyznacza szczegóowewgo warunku w tym zakrsie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowanie przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odnośnie potencjału technicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Referencje do przedstawionych robót budowlanych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Ulanów
ul. Rynek 5 ,37-410 Ulanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 , 37-410 Ulanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wdrażanie Lokalnych Strategi Rozwoju dla oprecji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ULANÓW
więcej: przetargi ULANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.