eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulanów › Przebudowa domu ludowego w Gliniance

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-28

Ulanów: Przebudowa domu ludowego w Gliniance
Numer ogłoszenia: 529954 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Ulanów , ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów, woj. podkarpackie, tel. 015 8763041 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa domu ludowego w Gliniance.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane 1. Wymiana stolarki okiennej na okna PCV koloru białego i drzwiowej zewnętrznych na drzwi z profili aluminiowych typu ciepłego -Okna PCV U=l.l Wm2/K z parapetami wewnętrznymi aglomarmur, zewnętrzne blacha powlekana 2. Rozbiórka ścian wewnętrznych działowych z cegły ceramicznej pełnej 3. Zamurowania otworów w ścianach - cegłą pełna ściana gr 1 cegły na zaprawie cem-wapiennej 3MPa 4. Wykucie otworów w ścianach gr 25 cm pod drzwi wewnętrzne . 5. Wstawienie nadproży prefabrykowanych dla drzwi ściany gr 25 cm szt. 4, gr 40 cm szt. 2, gr 12 cm szt 6 3. Wykonanie ścianek działowych gr 12cm z cegły pełnej na zaprawie cem-wapiennej marki 5MPa 3. Wykonanie ścianek działowych gr 6.5 cm z cegły pełnej na zaprawie jak wyżej 4. Wykonanie i uzupełnienie tynków wewnętrznych cem-wapiennych 5. Obłożenie ścian od środka styropianem w pomieszczeniach /w chłodniach / styropian ekstradowany pod okładziny z płytek 5. Układanie płytek ceramicznych 20x25 cm na ścianach na zaprawie klejowej 6. Oczyszczenie istniejącej posadzki z lastrico a następnie po zagruntowaniu preparatem Ceresit CT17 lub równoważnym pod płytki posadzkowe układane na kleju elastycznym / Płytki gressowe 30x30 cm antypoślizgowe / 7. Ułożenie cokolików wys. min 8 cm na ścianach z płytek jak wyżej. 8. Wstawienie drzwi wewnętrznych płycinowych na ościeżnicach stalowych z uszczelką / drzwi płycinowe okleinowane okleinami o podwyższonej wytrzymałości na zarysowania wraz z okuciami w kolorystyce ustalonej z inwestorem. / szt. 12/ 8a- Wstawienie drzwi z profili aluminiowych typu zimnego ze szkleniem % bezpiecznym szt. 3 9. Wstawienie okienek podawczych PCV lub aluminium o wym 100x75 szt2 10. Wstawienie 3 deflektorów z blachy A150 obudowane płytami gkf na profilach stalowych z wyprowadzeniem ponad dach. 11. Montaż kratek wentylacyjnych 9. Zerwanie istniejącej boazerii ze ścian a następnie /wykonanie okładzin ścian tynkiem mozaikowym do wys. 1.5 m 10. Wykonanie robót malarskich farbami emulsyjnymi starych tynków polegające na oczyszczeniu , zagruntowaniu i jednokrotnym szpachlowaniu sufitów i ścian. Instalacje sanitarne 11. Wykonanie instalacji kanalizacyjnej pod posadzkowej z rur PCV Dn 160, Dn11O, Dn 75, Dn 50 z uwzględnieniem wycięcia posadzki lastrico 12. Wykonanie podejść pod umywalki, muszle w zabudowie, zlewozmywaki - montaż umywalek szt. 4 - montaż umywalki dla osób niepełnosprawnych szt.1 - montaż zlewozmywaka jednokomorowego z ociekaczem szt .1 - montaż zlewozmywaka gospodarczego szt. 1 - montaż muszli obudowanych ściennych szt. 3 - montaż pisuaru -szt 1 13. Włączenie do istniejącej zewnętrznej kanalizacji śr 150 w wykopie o długości 15 m 14. Wykonanie instalacji wody zimnej wewnętrznej z rur PP Dn 25, Dn 20, Dn 15 na ścianach - montaż zestawu wodomierzowego szt. 1 - montaż hydrotermy - montaż baterii zlewozmywakowej szt. 2 - montaż baterii umywalkowej szt. 5 -montaż zaworu pisuaru -szt.1 - montaż podejścia wody do pisuaru, WC, zaworu ze złączka - szt. 5 14a. Wykonanie podejścia do hydrantu wewnętrznego z rur stalowych 32 mm na ścianach wraz z montażem skrzynki hydrantowej z hydrantem śr 25 mm. 14. Wykonanie instalacji wody ciepłej wewnętrznej z rur PP Dn 25, Dn 20, Dn 15 na ścianach 15. Wykonanie instalacji gazowej jako rozbudowa istniejącej instalacji gazowej 13. Montaż wyposażenia Szafa przelotowa nierdzewna 1000x700x1800 szt. 2 Basen do mycia jednokomorowy stal nierdzewna 800x600x850/400 szt.1 Zlew dwukomorowy stal nierdzewna 1400x600x850 szt.1 Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 900x600x850 - szt.2 Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 1700x600x850 -szt.2 Stół szkieletowy stal nierdzewna SC02 1500x600x850 -szt.2 Okap SC 090C stal nierdzewna 3000x1000x500 -szt.1 Taboret gazowy 2 palnikowy moc 18 KW Hydroterma ze stali nierdzewnej 150 l Nagrzewnica gazowa ROBUR M202v 20.6/14.4 kw szt.1 Baterie zlewozmywakowe stojące z wylewką i prysznicem szt.2 Roboty zewnętrzne: 1. Oczyszczenie i pomalowanie dachu z blachy farbami poliwinylowymi 2. Rozbiórka starych rynien i rur spustowych i montaż nowych stalowych powlekanych 2. Oczyszczenie, zagruntowanie i pomalowanie tynków zewnętrznych gładkich / szpachlowanie rys i pęknięć, gruntowanie i 2 x farba fasadowa / 3. Ułożenie płytki odbojowej szer. 0.7 m z kostki betonowej gr 6 cm z ułożeniem obrzeży betonowych 30x 8 cm 4. Wykonanie podejść i podjazdów z kostki betonowej gr 6 cm z ułożeniem obrzeży betonowych 30x 8 cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8000,00, słownie: osiem tysięcy złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specyjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykazać co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty budowlane polegające np. na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji budynków) i o wartości robót co najmniej 200.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie wyznacza szczegóowewgo warunku w tym zakrsie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowanie przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej odnośnie potencjału technicznego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Referencje do przedstawionych robót budowlanych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 ,37-410 Ulanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 , 37-410 Ulanów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wdrażanie Lokalnych Strategi Rozwoju dla oprecji które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.