eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Rozbudowa ul. Marcinkowskiego w Rawiczu wraz z budową kanalizacji deszczowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-20

Rawicz: Rozbudowa ul. Marcinkowskiego w Rawiczu wraz z budową kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 529938 - 2013; data zamieszczenia: 20.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481048 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Rawicz działający w imieniu Gminy Rawicz, ul. Piłsudskiego 21, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5465400, faks 065 5464167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa ul. Marcinkowskiego w Rawiczu wraz z budową kanalizacji deszczowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie z przebudową ul. Marcinkowskiego w Rawiczu, od skrzyżowania z ul. Sukienniczą do ul. Wały Powstańców Wielkopolskich wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej: Rozbudowa ul. Marcinkowskiego. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na rozbudowie z przebudową ul. Marcinkowskiego w Rawiczu na odcinku 204 mb, w tym szczególności: 1) rozbiórkę istniejących nawierzchni (skrzyżowanie z ul. Sukienniczą) oraz rozbiórkę budynku gospodarczego usytuowanego na działce nr 2857/1, 2) wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego na powierzchni około 1200 m2, 3) wykonanie chodników wraz ze zjazdami o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na powierzchni około 400 m2, 4) wykonanie miejsc postojowych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na powierzchni około 700 m2, 5) budowę kanalizacji deszczowej z rur PVC na długości około 80 mb z przykanalikami oraz ze studniami rewizyjnymi i wpustami, 6) regulację wysokościową zaworów i studni wodociągowych i kanalizacyjnych zlokalizowanych w istniejącym pasie drogowym, 7) wycinkę drzew kolidujących z projektowanym układem drogowym - przewidziano 13 sztuk drzew. 8) wykonanie trawników. 3. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym opracowanym w oparciu o dokumentacje projektowe 2) projektu budowlanego branży drogowej i sanitarnej 3) projektu docelowej organizacji ruchu 4) szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumentacje są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.rawicz.pl (zakładka: zamówienia publiczne). Materiały te można również pobrać za opłatą w siedzibie Zamawiającego pok. 111. 4. Mogące występować w dokumentacjach projektowych i dokumentacji kosztorysowej nazwy własne producentów lub wyrobów, wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Wskazaniu takiemu należy przyjąć, że towarzyszą wyrazy lub równoważny. 5. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie również do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zm.); 2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z wydanymi decyzjami, warunkami, opiniami, zatwierdzonymi projektami oraz obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 3) podczas prac ziemnych przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu delegatura w Lesznie, nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający, 4) opracowania i zatwierdzenia projektów zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz odpowiedniego oznakowania na czas prowadzenia oraz po zakończeniu robót; podczas wykonywania prac miejsce powinno być oznakowane zgodnie z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 117, poz. 1729); 5) inspekcja całego odcinka wykonanej kanalizacji deszczowej za pomocą kamery i przekazanie zapisu na płycie CD - ROM lub innym twardym nośniku elektronicznym wraz z opisem ustalenia jakości wykonanych robót. Powyższe należy złożyć przed odbiorem końcowym celem umożliwienia sprawdzenia wykonania robót; 6) obsługi geodezyjnej podczas realizacji całej inwestycji oraz sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej osobno dla poszczególnych branż - po 3 egz. (do zdania Zamawiającemu) i zgłoszenia jej w ośrodku geodezyjnym. 7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 8) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 9) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierowników robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej posiadających odpowiednie uprawnienia do pełnienia tych funkcji oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 10) utrzymania palcu budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itp.), 11) po zakończeniu robót demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacją robót, 12) udzielenia 36 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonane roboty oraz wbudowane materiały i urządzenia. 6. Wszelkie formalności i opłaty związane ze zgłoszeniem poszczególnych robót w jednostkach, które wydały uzgodnienia - leżą po stronie wybranego Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 7. Wykonawca zobowiązany jest w razie konieczności przeprowadzić badania archeologiczne, ze względu na lokalizację niniejszej inwestycji na terenie zespołu budowlanego i założenia urbanistycznego miasta Rawicza wpisanego do rejestru zabytków decyzją 120/548A z dnia 07.03.1956 roku, objętego ochroną konserwatorką. W związku z powyższym, należy przestrzegać uwag zawartych w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony zabytków w Poznaniu Delegatura w Lesznie z dnia 13.09.2013 roku Nr Le.WA.5142.1778.4.2013. Koszt nadzoru archeologicznego ponosi Zamawiający. 8. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Nr IT.2710.24.2013 wraz z załącznikami, 3) kosztorysach ofertowych, 4) Polskich Normach 9. Wymienione w dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 10. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie w terminie podanym przez Zamawiającego, do przedłożenia harmonogramu - zestawienia niniejszego zamówienia opracowanego w oparciu o sporządzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Harmonogram powinien określać zakres rzeczowy, terminy wykonania robót, wartości robót w ujęciu miesięcznym oraz terminy fakturowania tych robót. Harmonogram ten będzie podstawą do wystawienia faktur częściowych przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 03.44.10.00 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Żurek Zakład Usług Ogólnobudowlanych MAŻUR, ul. Gajowa 1, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 514867,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397100,44

  • Oferta z najniższą ceną: 397100,44 / Oferta z najwyższą ceną: 554735,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.