eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sprzętu nurkowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 52983

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa sprzętu nurkowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Jednostka Wojskowa Nr 2305, do kontaktów: Roman Bociek, Warszawa 106, skr. 13, 04-520 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6893185, fax 022 8126990, e-mail: poczta15@mail.psf.pl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zamowienia2305.xt.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Wojskowa Jednostka Budżetowa; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu nurkowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu nurkowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.00.00 - Pompy i sprężarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.00.00 - Pompy i sprężarki Oryginalny kod CPV: 29.12.34.00 - Sprężarki powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.34.00 - Sprężarki powietrza Oryginalny kod CPV: 31.51.80.00 - Światła sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.80.00 - Światła sygnalizacyjne Oryginalny kod CPV: 33.25.10.00 - Przyrządy pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.00.00 - Przyrządy pomiarowe Oryginalny kod CPV: 17.22.53.00 - Kamizelki ratunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.53.00 - Kamizelki ratunkowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 310 000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 30

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z postanowieniami SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia2305.xt.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.10.2006, godzina 13:00, Siedziba zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.10.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. 1) Krótki opis: Dostawa kamizelek ratunkowych w ilości 150 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.53.00. 3) Wielkość lub zakres: 93 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. 1) Krótki opis: Dostawa nozy nurka w ilości 100 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 17 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. 1) Krótki opis: Dostawa świateł stroboskopowych w ilości 50 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.80.00. 3) Wielkość lub zakres: 17 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie 4. 1) Krótki opis: Dostawa głębokościomierzy w ilości 40 szt. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.25.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 15 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Zadanie 5. 1) Krótki opis: Dostawa przetłaczarek tlenowych w ilości 2 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 113 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Zadanie 6. 1) Krótki opis: Dostawa sprężarki powietrza z napędem elektrycznym w ilości 1 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.34.00. 3) Wielkość lub zakres: 28 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Zadanie 7. 1) Krótki opis: Dostawa sprężarki powietrza z napędem spalinowym w ilości 1 kpl. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.12.34.00. 3) Wielkość lub zakres: 27 000,00 PLN. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 30 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.