To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-28
Łódź: Usługi edukacyjne obejmujące
przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej.
Numer ogłoszenia: 529738 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338128 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 im. Karola Wojtyły w Łodzi, ul. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 637 72 78, faks 42 637 72 82.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Usługi edukacyjne - prowadzenie zajęć w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WNDPOKL. 09.02.00-10-049/10. 3. Realizacja przedmiotu umowy jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut 15 minut przerwy. Godziny realizacji zajęć miedzy godz. 7.45 a 18.00 od poniedziałku do soboty. 5. Część Nr 1 Wspieranie kompetencji zawodowych - sztuka wizażu (1 osoba) - łącznie 40 godzin. Warsztaty ze specjalista od wizażu - łącznie 40 godzin w roku szkolnym 2012/2013. W roku szkolnym 2012-2013 dwie grupy do 40 osób. 6. Część Nr 2 Zajęcia z dykcji, fonetyki i emisji głosu (1 osoba) - łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012- 2013 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób. 7. Część Nr 3 Zajęcia - zwalczanie tremy (1 osoba) - łącznie 20 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 10 osób. 8. Część Nr 4 Autoprezentacja - Psycholog (1 osoba) - łącznie 80 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób. 9. Część Nr 5 Autoprezentacja - Pedagog (1 osoba) - łącznie 80 godzin w roku szkolnym 2012-2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 40 osób. 10. Część Nr 6 Język rosyjski (1 osoba) - łącznie 120 godzin w roku szkolnym 2012- 2013. W roku szkolnym 2012-2013 funkcjonuje jedna grupa do 12 osób. 11. Wykonawca w ramach umowy oprócz prowadzenia zajęć zobowiązany jest prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. prowadzenie dzienników zajęć, list obecności, opracować plan i program zajęć, programy autorskie dla zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, testy sprawdzające wiedzę i umiejętności uczniów (na początek i koniec zajęć) oraz sprawozdań z przeprowadzonych testów. 12. Wskazana powyżej liczba godzin stanowi maksymalną ilość godzin lekcyjnych możliwą do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Liczba ta może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację uczestników oraz ze względu na inne zdarzenia losowe, których Zamawiający na etapie tworzenia SIWZ nie mógł przewidzieć. 13. Zamawiający wymaga aby w terminie 3 dni po podpisaniu umowy Wykonawca przedłożył Zamawiającemu autorski projekt na program zajęć z doborem podręczników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Ośrodek Edukacji Kreatywnej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 19 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, nr Konkursu WND-POKL.09.02.00-10-049/10.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część Nr 1 Wspieranie kompetencji zawodowych - sztuka wizażu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dominika Mastalerz, Al. Śmigłego Rydza 32 m 165, 93-281 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3200,00
Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część Nr 2 Zajęcia z dykcji, fonetyki i emisji głosu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Grażyna Suchocka, ,, ul. Piotrkowska 247 m 52, 90-456 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1600,00
Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część Nr 3 Zajęcia warsztatowe - zwalczanie tremy metodą dramy.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Grażyna Suchocka, ul. Piotrkowska 247 m 52, 90-456 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1600,00
Oferta z najniższą ceną: 1600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część Nr 4 Zajęcia - Autoprezentacja psycholog.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marzena Kowalik, ul. Chóralna 14 m 37, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6400,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część Nr 5 Zajęcia - Autoprezentacja pedagog.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Herkt-Chlebicz, ul. Klonowa 32 m 61, 91-039 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6400,00
Oferta z najniższą ceną: 6400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część Nr 6 Zajęcia - język rosyjski.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Halina Białas, ul. Zarzewska 50 m26, 93-129 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie usług kontroli, czyszczenia, regulacji podłączeń przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostkach jej podległych
- Dostawa sprzętu komputerowego - mobilne stacje robocze z akcesoriami i oprogramowaniem do analiz wyników.
- Sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Dostawa sprzętu telefonii IP w ramach I wyposażenia dla CBZC Zarządu w Łodzi
- Budowa tężni solankowej w Parku miejskim przy ul. Leczniczej
- Modernizacja istniejącej estakady prowadzącej do SOR na ul. Pomorskiej 251 w ramach Drugiego Etapu Budowy CKD UM w Łodzi wraz z Akademickim Ośrodkiem Onkologicznym"
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.