eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › TG/01/2015 - Dostawy worków papierowych - wentylowych, klejonych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-15

Legnica: TG/01/2015 - Dostawy worków papierowych - wentylowych, klejonych
Numer ogłoszenia: 52957 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TG/01/2015 - Dostawy worków papierowych - wentylowych, klejonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy do Instytutu Metali Nieżelaznych Oddział Legnica - Zakładu Materiałów Ściernych, worków papierowych - wentylowych, klejonych: worek 25 kg typu WK 2/40 x 40 x 13, w specyfikacji: 2 x semi-clupak 90 g/m2, z nadrukiem w jednym kolorze; Zamawiający określa zamówienie podstawowe na dostawę łącznie 130 000 szt. wyżej określonych worków w okresie trwania umowy. Minimalna ilość jednorazowego zamówienia wynosi 35 000 szt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zakupu dodatkowej ilości wyżej określonych worków do 50 000 szt. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, w cenie i okresie obowiązywania umowy. Realizacja opcjonalnej części zamówienia będzie uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego i wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 12 miesięcy. Dopuszcza się realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu. W cenę worków będzie wliczona wartość palet, na których będą dostarczone worki. Miejsce dostawy: magazyn Zakładu Materiałów Ściernych w Głogowie (ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice, teren Huty Miedzi Głogów II). Dostawa, tj. koszty transportu oraz ubezpieczenia, odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, własnymi środkami transportu lub będącymi w jego dyspozycji. Nadruk na workach wykonany zostanie zgodnie z projektem Zamawiającego (nadruk w jednym kolorze). Projekt nadruku Zamawiający dostarczy w terminie umożliwiającym należyte rozpoczęcie i prowadzenie produkcji worków przez Wykonawcę. Projekt przekazany zostanie w wersji elektronicznej (pocztą elektroniczną, bądź na płycie CD) lub za zgodą Wykonawcy w postaci worka z nadrukiem lub innej formie wcześniej uzgodnionej między Zamawiającym a Wykonawcą. Inne wymagania zostaną podane w treści zamówienia. Udostępnienie projektu nadruku przed złożeniem oferty na wniosek wykonawcy. Nadruki będą wykonane zgodnie z opracowaniem graficznym zatwierdzonym i dostarczonym przez Zamawiającego. Koszt kliszy polimerowej dla wzoru nadruku ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia towaru nie spełniającego założonych wymagań. Oceny przydatności worków dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w formie pisemnej, a wysłanych faksem lub pocztą e-mail. Zamówienie będzie zawierać następujące informacje: ilość (w sztukach) przewidzianą do realizacji w danym miesiącu, termin dostawy. Termin realizacji poszczególnych zamówień wynosi maksymalnie do 20 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Każde zamówienie Zamawiającego potwierdzone będzie pisemnie przez Wykonawcę nie później jak w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania. Czas realizacji liczony jest od daty zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia do Zakładu Materiałów Ściernych ul. Żukowicka 1, 67-231 Żukowice (teren HM Głogów II). Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Podstawą zapłaty za dostarczony Zamawiającemu towar stanowić będzie faktura VAT, którą Wykonawca zobowiązuje się wysłać w terminie 7 dni roboczych od daty dostarczenia partii towaru. Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zleceniu będzie potwierdzana dokumentem dostawy, który ma obowiązek sporządzić Wykonawca. Na podstawie sporządzonego dokumentu dostawy potwierdzonego podpisem pod względem merytorycznym przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.1 SIWZ, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.1 SIWZ, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.1 SIWZ, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.1 SIWZ, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 6.1.1 SIWZ, Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.98
  • 2 - Termin realizacji dostawy - 0.02

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.legnica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 09:50, miejsce: IMN O/Legnica - sekretariat ul. Złotoryjska 89 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.