eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki Śląskie › BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LUBNOWIE



Ogłoszenie z dnia 2006-10-12

POZYCJA 52929

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oborniki Śląskie: BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LUBNOWIE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Oborniki Śląskie, do kontaktów: Marek Pendyk, Andrzej Małkiewicz, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, fax 071 3102295, e-mail: inwestycje@oborniki-slaskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.oborniki-slaskie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W LUBNOWIE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Lubnów, gmina Oborniki Śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: 1) budowie budynku technologicznego - budynek jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony o rozczłonkowanej bryle z dachem stromym, wielospadowym, krytym blachą dachówkopodobną w kolorze \ceglastym w nachyleniu 73%: a) konstrukcja budynku: - fundamenty betonowe (ławy wylewane, ściany z bloczków betonowych); - ściany zewnętrzne murowane z pustaków ceramicznych gr. 25 cm na zaprawie cementowo-wapiennej, docieplone styropianem gr. 8 cm, wykończone tynkiem akrylowym; - ściany wewnętrzne z cegły dziurawki na zaprawie cementowo-wapiennej; - dach wielospadowy z więźbą drewnianą o ustroju krokwiowo-jętkowym, ocieplony wełną mineralną; - pokrycie dachu blachą dachówkopodobną; - kominy wentylacyjne murowane z cegły budowlanej pełnej, powyżej połaci dachowej z cegły klinkierowej; b) dane liczbowe budynku: - powierzchnia zabudowy 128,31 m2; - powierzchnia użytkowa 104,30 m2; - wysokość budynku w kalenicy 5,00 m; - kubatura 641,55 m3; c) pomieszczenia: - korytarz - 3,8 m2 (posadzka ceramiczna); - sanitariat - 3,7 m2 (posadzka ceramiczna); - hala filtrów - 77,0 m2 (posadzka ceramiczna); - chlorownia - 6,0 m2 (posadzka ceramiczna kwasoodporna); - pomieszczenie agregatu prądotwórczego - 13,8 m2 (posadzka ceramiczna); d) instalacje: - wodociągowa i kanalizacyjna; - centralnego ogrzewania; - elektryczna; 2) budowie instalacji technologicznej z elementami: a) desorber: - średnica d = 2000 mm; - wysokość całkowita H = 3,0 m; - wysokość czynna h = 1,5 m; b) pompy drugiego stopnia (dwie pompy pracujące w układzie 1+1) o parametrach: - Q = 59,72 m3/h - H = 15,93 m H2O - N = 4,0 kW c) filtry pospieszne (3 filtry ciśnieniowe) wyposażone w drenaż płytowy z dyszami filtracyjnymi oraz ruszt do dodatkowego naruszania złóż filtracyjnych (wypełnienie filtrów złożem warstwowym: żwir, defeman, piasek filtracyjny)), o parametrach dla jednego filtra: - średnica d = 2000 mm; - powierzchnia filtracyjna F = 3,14 m2; - ciśnienie robocze p = 6,0 bar; d) dmuchawa do wzruszenia złoża filtracyjnego o parametrach: - wydajność - Q = 178 m3/h; - nadciśnienie robocze - 600 mbar; - moc - N = 5,5 kW; e) zestaw 2 pomp do płukania złoża o parametrach: - Q = 169,6 m3/h; - H = 10,0 m H2O; - N = 7,5 kW; f) instalacja dezynfekcji wody - profilaktyczna dezynfekcja wody uzdatnionej minimalną dawką podchlorynu sodowego, z elementami: - pompa dozująca; - zbiornik technologiczny PE - V = 60l, przystosowany do montażu pompy dozującej z mieszadłem ręcznym; - sonda chloru z rejestratorem; g) zestaw do chemicznego utleniania - zestaw dozujący składający się ze zbiornika technologicznego o pojemności 60dm3 i pompy dozującej; 3) remoncie i modernizacji istniejącej pompowni wody: a) demontaż wszystkich urządzeń i rurociągów technologicznych; b) montaż nowych rurociągów - PE zgrzewane; c) wykonanie odwodnienia komory na zestaw hydroforowy z odprowadzeniem rurociągiem d = 160 mm do kanału zrzutowego wody ze spustu lub przelewu ze zbiornika S1; d) docieplenie ścian zewnętrznych i dachu styropianem gr. 8 cm, docieplenie istn. drzwi stalowych; e) wykonanie wentylacji grawitacyjnej nawiewno-wywiewnej; f) likwidacja pomieszczenia na umywalkę i wc; g) wykonanie posadzek z płytek ceramicznych - 43,2 m2; h) wyłożenie ścian płytkami ceramicznymi do wys. 220 cm - 49,4 m2; i) wyłożenie płytkami ceramicznymi pomieszczenia na zestaw hydroforowy - 14,4 m2; j) uzupełnienie tynków; k) malowanie ścian powyżej płytek ceramicznych oraz malowanie sufitów; l) wymiana instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych; m) modernizacja automatyki sterowania; n) wymiana rynien i rur spustowych; 4) budowie obiektów towarzyszących i pomocniczych: a) odstojnik popłuczyn - przeznaczony do zatrzymania popłuczyn z jednego filtra: - objętość czynna części ściekowej Vcz = 15,7 m3; - wysokość czynna części ściekowej - H = 1,60 m; - pojemność osadowa odstojnika - Vo = 1,8 m3; - wysokość części osadowej - H = 0,35 m; - wysokość całkowita odstojnika - H = 2,65 m; b) pompownia wód zrzutowych: - pompownia popłuczyn z rur o śr. 1000 mm umieszczonych na płycie fundamentowej żelbetowej; - przykrycie przepompowni - płyta żelbetowa z otworem montażowym w postaci włazu typu ciężkiego i rurami wentylacyjnymi; - wyposażenie - pompa zanurzeniowa z wirnikiem otwartym; c) neutralizator podchlorynu sodu: - ścieki z chlorowni powstałe w przypadku ew. awarii pompki dawkującej instalacji dozownika lub rozlania się reagentów oraz podczas zmywania posadzki, zostaną odprowadzone do szczelnego zbiornika bezodpływowego z polietylenu wysokiej gęstości, o pojemności V = 1500 l i poddane neutralizacji tiosiarczanem sodu; d) rurociągi międzyobiektowe: - rurociąg wody surowej z rur PE - d = 160mm, l = 22,0 m; - przepięcie rurociągu wody surowej z rur PE - d = 110 mm, l = 7,5 m; - przepięcie rurociągu wody surowej z rur PE - d = 160 mm, l = 24,0 m; - rurociąg wody do płukania z rur PE - d = 200 mm, l = 38,0 m; - rurociąg wody uzdatnionej do zbiornika z rur PE - d = 160 mm, l = 24,5 m; - obejście budynku SUW z rur PE - d = 160 mm, l = 1,0 m; - wymiana kanału ze zbiorników z rur PE - d = 315 mm, l = 15,5 m; - rurociąg popłuczyn z rur PE - d = 160 mm, l = 6,0 m; - rurociągi popłuczyn z rur PE - d = 90 mm, l = 14,0 m; - rurociąg tłoczny od pompowni do rowu z rur PE - d = 90 mm,l = 17,0 m; - kanał grawitacyjny do pompowni wód zrzutowych z rur PVC - d = 200 mm, l = 26,5 m; - odwodnienie komory w budynku hydroforni z rur PVC - d = 160 mm,l = 18,5 m; - kanał z chlorowni do neutralizatora z rur PVC - d = 160 mm,l = 3,2m; - kanał ścieków bytowo-gospodarczych do istn. zbiornika bezodpływowego z rur PVC - d = 160 mm, l = 2,2 m; - studzienki rewizyjne - d = 1200 mm i d = 600 mm; e) drogi, chodniki, ogrodzenie i zieleń. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ przedmiar robót. Zamawiający żąda, przed złożeniem oferty, zapoznania się z dokumentacją budowlano-wykonawczą oraz wizji lokalnej w terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonanie tego żądania przez wykonawców zamawiający odnotuje w prowadzonym przez siebie wykazie, a wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem będącym załącznikiem do oferty. Wizyty dotyczące zapoznania się z dokumentacją budowlano-wykonawczą i wizją lokalną w terenie należy umówić z zamawiającym faksem z min. 3-dniowym wyprzedzeniem. Roboty muszą być wykonane zgodnie z posiadaną przez zamawiającego dokumentacją projektową opatrzoną stosownym pozwoleniem na budowę, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi normami technicznymi i prawnymi. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami, protokołami, dopuszczeniami do użytkowania oraz dokumentacją geodezyjną powykonawczą. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń, obsługi geodezyjnej i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4) Informacja z banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) Wykaz kadry wyznaczonej do realizacji zamówienia z Dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8) Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy z kopią uprawnień 9) Oświadczenie o realizacji zadania środkami własnymi 10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Jak w opisie przedmiotu zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 40.000,- zł (słownie: czterdzieści tysięcy 00/100 zł) Dopuszczalne formy wadium: - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Obornikach Śląskich o numerze: 83 9583 0009 0000 1007 2000 0017) - Poręczenia oraz gwarancje bankowe - Gwarancje ubezpieczeniowe - Poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. 4) Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://oborniki-slaskie.ibip.wroc.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2006 godzina 09:55. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2006, godzina 10:00, Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. 12; ul. Trzebnicka 1; 55-120 Oborniki Śląskie.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.10.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.