eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja pomieszczenia nr 331 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki. Oznaczenie sprawyOZ/B/17/3/AL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 52920 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Gliwice: Modernizacja pomieszczenia nr 331 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/B/17/3/AL
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 30485


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, krajowy numer identyfikacyjny 000001637, ul. Akademicka  2A, 44-100  Gliwice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 322371334, faks 322371334, e-mail oz@polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczenia nr 331 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Energetyki. Oznaczenie sprawy: OZ/B/17/3/AL

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZ/B/17/3/AL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: demontaż zabudowy meblowej, usunięcie uszkodzonych fragmentów tynku, kafli ściennych, uzupełnienie, wycyklinowanie i polakierowanie parkietu drewnianego, roboty tynkarskie, malarskie ścian i sufitów, malowanie grzejników i stolarki drzwiowej, b) Roboty elektryczne: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, rur, tablicy piętrowej oraz osprzętu instalacyjnego, montaż tablicy piętrowej T-11K wraz z aparaturą zabezpieczającą, wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego, wykonanie instalacji gniazd wtykowych montowanych p/t dla zasilania stanowisk komputerowych, wykonanie instalacji gniazd wtykowych ogólnych, zasilania klimatyzacji, wykonanie sieci LAN (kat.5E) w rurach i istniejących korytach instalacyjnych z PCV z serwerowi, wykonanie sieci teletechnicznej (kat. 5E) w rurach i istniejących korytach instalacyjnych z łącznicy teletechnicznej RT w korytarzu obok windy, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych i sieci LAN, c) Roboty instalacyjne: remont "kącika" sanitarnego polegający na demontażu istniejącej umywalki z baterią ścienną, rurociągu i podejść wod-kan, oraz montażu nowej umywalki, baterii stojącej i podgrzewacza elektrycznego podumywalkowego wraz z podłączeniem odpływu do istniejącego pionu wod-kan. d) Wywóz i utylizacja gruzu oraz utylizacja źródeł światła. 2. CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane, CPV 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne, CPV 45.31.00.00-3 Roboty instalacyjne elektryczne, CPV 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne. 3. Termin wykonania zamówienia: do 28 dni od dnia zawarcia umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45453000-7, 45310000-3, 45332200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT15201.92
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Robert Modzelewski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "REM-BUD" Robert Modzelewski,  ,  ul. Sokolska 80/211,  40-087,  Katowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16604.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16604.69
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19983.04
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.