eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont mostu nad rzeką Ruda w ciągu ul. Stalowej w Rybniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Rybnik: Remont mostu nad rzeką Ruda w ciągu ul. Stalowej w Rybniku.
Numer ogłoszenia: 529012 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu nad rzeką Ruda w ciągu ul. Stalowej w Rybniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont mostu nad rzeką Ruda w ciągu ul. Stalowej w Rybniku. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - wykonanie tymczasowego mostu objazdowego 1 szt. - rozbiórkę warstw nawierzchni jezdni i chodników 348,88 m2, - rozbiórka izolacji 278,59 m2, - rozbiórka i odtworzenie wpustów 5 szt., - rozbiórka i odtworzenie umocnienia stożków przyczółków 7,10 m2, - rozbiórka i odtworzenie umocnienia skarp rzeki z trylinki 100,00 m2 - rozbiórka narzutu kamiennego 26,25 m3, - wykopy pod filar, przyczółki, stożki przyczółków 167,21 m3, - rozbiórka nieczynnego wodociągu O 250 mm 46,50 m, - rozbiórka betonu płyty pomostu, kap chodnikowych, przyczółków, filara wraz z częścią fundamentu, 127,26 m3 - demontaż konstrukcji stalowej 31556,9 kg - czyszczenie i malowanie konstrukcji stalowej 407,70 m2, - wzmocnienie konstrukcji stalowej 5285,50 kg - scalenie konstrukcji stalowej 36842,4 kg - wymiana łożysk 24 szt. - beton niekonstrukcyjny C12/15 8,30 m3 - beton przyczółków, skrzydeł ścianki zaplecznej, płyt przejściowych i filara C25/30 84 m3 - beton płyty pomostu i kap chodnikowych C30/37 75,60 m3 - zbrojenie przyczółków, skrzydeł, ścianki zaplecznej, płyt przejściowych, filara, płyty pomostu, kap chodnikowych 15418,00kg - zasypanie przyczółka piaskami grubymi lub średnimi 163,71 m3 - sączki dla odwodnienia izolacji 10 szt - izolacja płyty pomosty z papy zgrzewalnej gr. 10 mm 288,00 m2 - krawężniki kamienne 20x20 70,02 m - krawężniki betonowe 15x25 cm na ławie oporowej 17,32 m - krawężniki betonowe 15x25 cm na płasko 4,86 m - obrzeża betonowe 8x30 cm na ławie oporowej 14,72 m - chodniki z betonowej kostki brukowej gr 8 cm 25,90 m2 - warstwa wiążąca z asfaltu lanego MA 11W gr. 5 cm 181,00 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm 181,00 m2 - podłoże ulepszone z kruszywa stabilizowanego cementem gr. 80 cm 54,18 m2 - podbudowa zasadnicza z kruszywa 0/63 na dojazdach gr. 20 cm 66,12 m2 - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego na dojazdach gr 10 cm 66,12 m2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 8 cm 71,10 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 5 cm 71,10 m2 - oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie i skropienie emulsją asfaltową 560,36 m2 - dylatacja bitumiczna 19,54 m - nawierzchnia kap chodnikowych z bitumów modyfikowanych polimerami 98,00 m2 - demontaż, naprawa, czyszczenie strumieniowo ścierne do drugiego stopnia czystości, cynkowanie, montaż balustrady z płaskowników 70,00 m - odtworzenie palisady drewnianej w korycie rzeki 57 m - iniekcyjne wzmocnienie gruntu metodą jet grouting 224 m - ścianka szczelna z grodzic G62 długości 8 m 27,26 m - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych płyty pomostu, przyczółków i filara nurtowego 357,50 m2 - powłokowa izolacja bitumiczna filara i przyczółków 127 m2 Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 2. Materiały z rozbiórki we wszystkich branżach przedmiarowych, które Zamawiający uzna za przydatne do ponownego wykorzystania, na polecenie Zamawiającego na własny koszt należy dostarczyć w bezzwrotnych workach lub na bezzwrotnych paletach do siedziby Rybnickich Służb Komunalnych. 3. Zamawiający zakłada, że roboty będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 - 06.00. 4. Remont mostu musi być prowadzony w sposób zapewniający ciągły przejazd i dojście do obiektów i nieruchomości zlokalizowanych po obu stronach rzeki. 5. W związku z powyższym Wykonawca robót zobowiązany jest do wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu uwzględniającej wykonanie tymczasowego mostu objazdowego z tymczasową drogą objazdową na podstawie wykonanego przez Wykonawcę robót projektu wraz z wszelkimi uzgodnieniami niezbędnymi do zgłoszenia robót. 6. Wykonawca robót zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane dokona w imieniu Miasta Rybnik, na podstawie udzielonego Wykonawcy pełnomocnictwa, zgłoszenia budowy tymczasowego mostu objazdowego wraz z tymczasową drogą objazdową w Wydziale Architektury tut. Urzędu na 30 dni przed zamierzonym jej rozpoczęciem wraz z pozytywnym uzyskaniem zgłoszenia. 7. Most tymczasowy wraz z drogą dojazdową powinien być zlokalizowany na działkach oznaczonych numerem: 908/28, 917/28, 919/28, 920/28, 921/28, 922/28, 928/20, 796/28, 798/20, 794/29, obręb Stodoły. Minimalna szerokość jezdni na tymczasowym moście powinna wynosić 4,00 m, szerokość chodnika 1,5 m (dopuszcza się pomost drewniany), minimalna szerokość jezdni drogi dojazdowej 4,00 m, chodnika 2,00 m (nawierzchnia drogi dojazdowej i chodnika utwardzona np. kruszywem). Most powinien umożliwiać przejazd pojazdu o masie całkowitej 30 t. 8. Rozbiórka remontowanego obiektu może nastąpić dopiero po wybudowaniu tymczasowego obiektu objazdowego wraz z drogą tymczasową, jednak nie wcześniej niż po zakończeniu przerwy zimowej tj. po 15 marca 2014 r. 9. Warstwę ścieralną nawierzchni jezdni należy ułożyć bezszwowo. 10. Nawierzchnie chodników należy wykonać z szarej kostki betonowej z uwzględnieniem 20% koloru czerwonego. 11. Złącza podłużne i poprzeczne nawierzchni bitumicznej należy pokryć taśmą przylepną asfaltowo-kauczukową o minimalnej grubości 2mm. Taśmę należy zastosować przy krawężnikach i elementach żeliwnych. 12. Przed przystąpieniem do robót budowlanych, oraz po ich zakończeniu obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie inwentaryzacji stanu technicznego obiektów budowlanych położonych przy ul. Stalowej nr 10, 13, 17, 19, celem stwierdzenia wpływu robót budowlanych na budynki położone w bezpośrednim sąsiedztwie placu budowy. Zakres inwentaryzacji winien obejmować między innymi: przedmiot i cel inwentaryzacji, lokalizację obiektu na gruncie wraz z załącznikiem mapowym, stan zagospodarowania nieruchomości wraz z ogrodzeniem, stan techniczno-użytkowy wraz z opisem elewacji budynku, dokumentację zdjęciową. Inwentaryzację nieruchomości winien wykonać rzeczoznawca (osoba posiadająca stosowne uprawnienia). Szczegółowy zakres prac precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 58.000,00 zł (pięćdziesiąt osiem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane, każda z nich obejmująca swym zakresem roboty o wartości minimum 1.000.000 PLN (milion PLN) brutto polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej dwoma budowami, z których każda obejmowała swym zakresem roboty o wartości minimum 1.000.000 PLN (milion PLN) brutto polegające na remoncie, budowie, przebudowie obiektów mostowych (most, wiadukt, estakada, kładka). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w niżej opisanych przypadkach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji gdy organy wydające niezbędne pozwolenia, uzgodnienia i opinie konieczne do uzyskania pozytywnego zgłoszenia robót, przekroczą ustawowy termin potrzebny do ich wydania, w takim razie termin wykonania umowy zostanie przedłużony o udokumentowaną liczbę dni kalendarzowych przekroczenia terminu ustawowego, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie zdarzeń losowych (w szczególności: klęska żywiołowa, znaleziska niewybuchów oraz archeologiczne), 3) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót ze względu na wystąpienie kolizji z dotychczasowym uzbrojeniem (nie wykazanym lub inaczej wykazanym w projekcie) oraz aktualizacji uzgodnień branżowych, w tym również zmian wymagań wprowadzonych do tych aktualizacji, 4) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiającego z powodu stwierdzenia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane, 5) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały ciągłe opady deszczu nieprzerwalnie w okresie powyżej 5 dni (udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru), które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 6) przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile będą trwały warunki atmosferyczne (udokumentowane wpisem w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru) - inne niż opady deszczu, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, z wyłączeniem okresu zimowego do 15 marca, 7) przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia protestów społecznych uniemożliwiających realizację umowy, o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej. Przedłużenie terminu nastąpi w oparciu o aneks do umowy. Podstawą sporządzenia aneksu do umowy będzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiający potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczności opisanych w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10% ceny (z podatkiem VAT) podanej w ofercie. Zabezpieczenie należy wnieść przed zawarciem umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.