eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › dostawa odzieży medycznej , obuwia medycznego oraz odzieży i bielizny operacyjnej i kaftaników dla niemowląt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Bydgoszcz: dostawa odzieży medycznej , obuwia medycznego oraz odzieży i bielizny operacyjnej i kaftaników dla niemowląt
Numer ogłoszenia: 52895 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, fax 052 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odzieży medycznej , obuwia medycznego oraz odzieży i bielizny operacyjnej i kaftaników dla niemowląt.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa odzieży medycznej , obuwia medycznego oraz odzieży i bielizny operacyjnej i kaftaników dla niemowląt Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi posiadać min. 12-miesięczny okres gwarancji. Przedmiot zamówienia ( poza grupą 10 i 11 ) musi być oznakowany logo szpitala o wymiarach 4,5 cm x 4,5 cm , w formie haftu natomiast dla grupy 7 logo w formie haftu nie jest wymagane, jednakże logo musi być trwałe . Wzór nazwy wraz z logo stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia dla grupy 5, 6 i 7 musi być zgodny z normą PN-EN 13795. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą bezpłatnej partii próbnej przedmiotu zamówienia-w ilości podanej w SIWZ .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 19.33.00.00 - Obuwie ochronne Kod CPV wg słownika 2008: 18.83.00.00 - Obuwie ochronne Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 17.21.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.82.00 - Prześcieradła używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Na podstawie złożonych dokumentów , wg zasady : spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) dostaw, odpowiadających rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg niniejszej SIWZ, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z potwierdzeniem, że zostały one wykonane należycie, zgodnie z Zał. Nr 6 do SIWZ. -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . -.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie z art. 22 ustawy PZP Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia : -Katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające dane techniczne tkanin lub w przypadku braku informacji o jakości tkanin w katalogach , Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty Certyfikat jakości tkaniny z której wykonany będzie przedmiot zamówienia, potwierdzający dane techniczne tkanin określone przez Zamawiającego w Zał. Nr 1 do SIWZ . -Deklaracja zgodności CE lub wpis do rejestru Wyrobów Medycznych - dotyczy grupy 6,7,8, - oświadczenie o braku konieczności impregnacji tkaniny , wystawione przez producenta tkaniny , z której wykonany jest przedmiot zamówienia - dotyczy grupy 6, 7 i 8 - dokument wystawiony przez producenta materiału potwierdzający przystosowanie do prania w temp. min. 90 st.C oraz sterylizacji, przy zachowaniu właściwości materiału w 100 cyklach prania - dotyczy grupy 6,7 i 8 - bezpłatna partia próbna przedmiotu zamówienia wg wymagań określonych w Zał. Nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. ocena jakościowa - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek E, pokój nr 32.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek E, pokój nr 1- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Garsonka damska : żakiet +spodnie, koloru białego ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garsonka damska : żakiet +spodnie, koloru białego . Żakiet- rękaw krótki kończący się tuż przed łokciem, szerokość rękawa dostosowana do rozmiaru , krój rękawa prosty , dł. żakietu do bioder, żakiet bez kołnierza szpic, zapinany na napy, 3 kieszenie- 2 dolne(głębokie) 1 górna (z lewej strony). Kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) w formie haftu, lamówka wąska koloru seledynowego- na kieszeniach i rękawach, garsonka musi posiadać wzmocnione szwy. Spodnie- Proste, bez kieszeni wysoki stan Garsonka powinna być wykonana z materiału : elanobawełna, ciężar 195 g.m2 ( +/- 10 g m 2) , o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po 3 praniach : max 2 % . Wyrób musi być przystosowany do prania w temperaturze 90 ° C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubranie męskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie męskie Marynarka - biała, zapinana na napy, kołnierz wykładany, 3 kieszenie- 2 dolne(głębokie) 1 górna (z lewej strony), krótki rękaw . Kieszeń górna z logo szpitala (wielkości według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ), w formie haftu. Spodnie - białe, proste, 2 kieszenie. Ubranie musi posiadać wzmocnione szwy. Ubranie powinno a być wykonana z materiału : elanobawełna, ciężar 195g m 2 ( +/- 10 g m 2) , o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po trzech praniach : max 2 % . Wyrób musi być przystosowany do prania w temperaturze 90 ° C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Garsonka damska : żakiet +spódnica, koloru białego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Garsonka damska : żakiet +spódnica, koloru białego Żakiet- rękaw krótki kończący się tuż przed łokciem , szerokość rękawa dostosowana do rozmiaru , krój rękawa prosty , dł. żakietu do bioder, żakiet bez kołnierza szpic, zapinany na napy, 3 kieszenie- 2 dolne(głębokie) 1 górna (z lewej strony). Kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ), w formie haftu , lamówka wąska koloru ciemno bordowego- na kieszeniach i rękawach. Spódnica- prosta bez kieszeni w pasku gumki po bokach , zapinana z tyłu na guzik + rozporek na zamek, rozporek dolny z tyłu w środkowej części długość do kolan. Garsonka musi posiadać wzmocnione szwy. Garsonka powinna być wykonana z materiału : elanobawełna, ciężar 195 g.m2 ( +/- 10 g m 2), o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po trzech praniach : max 2 % . Wyrób musi być przystosowany do prania w temperaturze 90 ° C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Komplet damski , koloru białego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet damski , koloru białego Żakiet- rękaw krótki kończący się tuż przed łokciem , szerokość rękawa dostosowana do rozmiaru , krój rękawa prosty, dł. żakietu do bioder, żakiet bez kołnierza szpic, zapinany na napy, 3 kieszenie- 2 dolne(głębokie) 1 górna (z lewej strony). Kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) w formie haftu , lamówka wąska koloru ciemno bordowego- na kieszeniach i rękawach. Spodnie- Proste, bez kieszeni wysoki stan. Ubiór musi mieć wzmocnione szwy. Komplet powinien być wykonany z materiału : elanobawełna, ciężar 195 g.m2( +/- 10 g m 2) , o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po trzech praniach : max 2 % . Wyrób musi być przystosowany do prania w temperaturze 90 ° C..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Ubranie operacyjne damskie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie operacyjne damskie: bluza chirurgiczna - koloru wrzosowego przód wykończony podwójnym karczkiem w kształcie koperty, rękaw krótki, trzy kieszenie. Kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) w formie haftu . Spodnie - koloru wrzosowego nogawki proste, w pasie z wiązaniem na troki wg potrzeb. Ubranie musi posiadać wzmocnione szwy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Ubranie operacyjne damskie:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubranie operacyjne damskie: bluza chirurgiczna -koloru wrzosowego, przód wykończony podwójnym karczkiem w kształcie koperty, rękaw krótki, trzy kieszenie, kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) w formie haftu . Spódnica - koloru wrzosowego , długość do kolana, w pasie wiązana w troki wykończona paskiem z gumą. Ubranie musi posiadać wzmocnione szwy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Fartuchy operacyjne, bluzy, spodnie , spódnice, serwety operacyjne, prześcieradła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy operacyjne, bluzy, spodnie , spódnice, serwety operacyjne, prześcieradła Kieszeń górna ubrań z pozycji 1-4 musi posiadać trwałe logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) . Pozycje 5-7 również muszą być oznakowane logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3, 17.21.82.00-5, 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Fartuch lekarski damski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch lekarski damski kolor biały, krój klasyczny z kołnierzykiem, zapinany na napy, trzy kieszenie, rękaw 3/4, długość do kolan. Fartuch musi posiadać wzmocnione szwy. Kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ )w formie haftu . Fartuch powinien być wykonany z materiału : elanobawełna, ciężar 195 g.m2( +/- 10 g m 2) , o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po trzech praniach : max 2 % . Wyrób musi być przystosowany do prania w temperaturze 90 ° C..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Fartuch lekarski męski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch lekarski męski kolor biały, krój klasyczny z kołnierzykiem, zapinany na napy, trzy kieszenie, rękaw 3/4, długość do kolan, posiadający wzmocnione szwy. Kieszeń górna z logo szpitala (według wzoru podanego w zał. Nr 7 do SIWZ ) w formie haftu . Fartuch powinien być wykonany z materiału : elanobawełna, ciężar 195 g.m2( +/- 10 g m 2) , o składzie : 65% poliester , 35 % bawełna, kurczliwość materiału po trzech praniach : max 2 % . Wyrób musi być przystosowany do prania w temperaturze 90 ° C..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Obuwie dla personelu medycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie dla personelu medycznego białe, skórzane- wewnętrzna powierzchnia buta(wyściełane), posiadają wewnątrz wyprofilowaną wkładkę,. Podeszwa - klejona, posiadająca właściwości antypoślizgowe, Okolice palców zakryte, wierzchnia powierzchnia buta dziurkowana. Buty powinny posiadać regulowany pasek na piętę z możliwością odpięcia ew. przemieszczenia go do przodu (na wierzchnią powierzchnię buta), pasek musi być trwały i silnie podtrzymywać piętę. Buty muszą wykazywać wytrzymałość połączenia spodu z wierzchem oraz być wytrzymałe na rozdzieranie wierzchu. Obuwie musi posiadać minimum 12 -miesięczną gwarancję ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.33.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kaftaniki niemowlęce , nie oznakowane logo szpitala.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaftaniki niemowlęce , nie oznakowane logo szpitala.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.