eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebownisko › Remont odcinka drogi gminnej wraz z remontem przepustu na rzece Świerkowiec w km 0+100 - 0+205

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-20

Trzebownisko: Remont odcinka drogi gminnej wraz z remontem przepustu na rzece Świerkowiec w km 0+100 - 0+205
Numer ogłoszenia: 52883 - 2009; data zamieszczenia: 20.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko , Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, tel. 017 7713700, faks 017 7713719.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont odcinka drogi gminnej wraz z remontem przepustu na rzece Świerkowiec w km 0+100 - 0+205.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usługi obejmuje: 1. branżę drogową: - przesunięcie osi istniejącej drogi na odc. 0+120 - 0+205 ( szerokość jezdni 5,5 m) i wykonanie na odcinku przepustu chodnika o szerokości 1,5 m, -konstrukcja nawierzchni do wykonania (na istniejącej nawierzchni); w/wa wyrównawcza gr. 2-11 cm , w/wa wiążąca gr. 5 cm, w/wa ścieralna gr. 5 cm) - konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu; w/wa ścieralna gr 5 cm, w/wa wiążąca gr. 5 cm, w/wa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm, w/wa dolna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 18 cm, w/wa odsączająca z kruszywa naturalnego gr. 15 cm, - odwodnienie powierzchniowe drogi poprzez wykonanie ścieków po obu stronach remontowanego odcinka drogi. 2. branżę mostową w zakresie: - wydłużenia istniejącego przepustu i jego remont (podbicie fundamentu, podbetonowanie bloku betonowego, remont i wyspoinowanie muru ścianek czołowych), - wzmocnienie konstrukcji nośnej poprzez zamontowanie łukowej konstrukcji stalowej, wykonanie przepustu z blachy stalowej falistej typu MultiPlate MP200-VA45 o przekroju otwartym opartej na fundamencie istniejącym (przepuście istniejącym) i dobudowanym fundamencie z betonu, ( parametry przepustu: rozpiętość - 5,70m; wysokość - 2,36m; wysokość od dna rzeki - 3,16 m; długość - 15m; ), - usztywnienia końca konstrukcji stalowej przy pomocy wieńca z betonu, - wypełnienia wolnych przestrzeni między starym sklepieniem przepustu a konstrukcją stalową chudym betonem, - zapewnienia na czas budowy w rejonie przepustu tymczasowego przejścia dla pieszych przez rzekę Świerkowiec w postaci tymczasowej kładki bądź wydzielenia na remontowanym przepuście pasa dla pieszych 3. branża hydrotechniczna: - wypełnienie (oskałowanie) rozmytego dna rzeki, - ubezpieczenie skrzyniami siatkowo-kamiennymi lewej krawędzi rzeki przed przepustem, - podparcie lewej skarpy za przepustem skrzyniami siatkowo-kamiennymi (powstrzymanie osuwiska), - ukształtowanie skarp za ścianami skrzyń z dowiezionej ziemi z ubezpieczeniem brukiem ponad skrzyniami i obsianiem powyżej, - ukształtowanie koryta rzeki przed przepustem z prawej strony z ubezpieczeniem skarp brukiem kamiennym na podsypce cementowo piaskowej, - wykonanie obrukowania dna rzeki w przepuście z kamienia na podsypce cementowo-piaskowej, - wykonanie gurtów (progów) poprzeczek w korycie rzeki za przepustem z betonu, zabezpieczających dno przed rozmyciem 4. branża inżynierii ruchu: - wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu samochodowego i pieszego, - odtworzenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu prac, 5. obsługa geodezyjna prowadzonych robót; 6. inwentaryzacja powykonawcza, obejmuje także inwentaryzację stałej organizacji ruchu; 7. przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu poprzedniego, w tym również odtworzenie terenów zielonych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie ma wymogu wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. Dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. tekst jednolity Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej - min. jedna osoba - mostowej - min. jedna osoba oraz posiadającymi ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. Wykonanie minimum 2 robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów mostowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b) dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d) przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Właściwe uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej - mostowej wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów 3.2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie budowy, przebudowy lub remontu obiektów mostowych o wartości co najmniej 500 000,00 zł. brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzebownisko, 36-001 Trzebownisko 976, po dokonaniu wpłaty 100 zł w kasie Urzędu Gminy lub za zaliczeniem pocztowym (100 zł + koszt przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: - P. Tadeusz Głód - kierownik Referatu Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego tel. (017) 77 13 715 - P. Zbigniew Pawlarczyk - Referat Budownictwa i Rozwoju Gospodarczego tel. (017) 77 13 737.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.