Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-14
Zabrze: Roboty wykończeniowe - remont pomieszczeń nr 38,39,40,44,45,49,50,51,52,53,55 w budynku główny Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla
Numer ogłoszenia: 52882 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2710041, fax 032 2710809.
- Adres strony internetowej zamawiającego: office@ichpw.zabrze.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty wykończeniowe - remont pomieszczeń nr 38,39,40,44,45,49,50,51,52,53,55 w budynku główny Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty wykończeniowe - remont pomieszczeń nr 38,39,40,44,45,49,50,51,52,53,55 w budynku główny Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla polegajace na: prace tynkarskie, kładzenie i pokrywanie podłóg, prace malarskie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 000,00 zł., słownie: jeden tysiąc złotych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, - dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, - udzielą co najmniej rocznej gwarancji na wykonane roboty i urządzenia, dostarczą wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: 1. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, 2. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, 3. o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, 4. o udzieleniu gwarancji na wykonane roboty i urządzenia. Zaświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykazy: 1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, urządzeń oraz narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca: - mieszarka elektryczna (napięcie znamionowe, częstotliwość: 230 V, 50-60 Hz) do mieszania materiałów budowlanych takich jak: gips, wapno, beton, zaprawy cementowe oraz klejowego w ilościach mniejszych, gdzie betoniarka jest zbędna. - betoniarka elektryczna (napięcie znamionowe, częstotliwość: 230 V, 50-60 Hz) związane z poziomem hałasu pracy, im mniej decybeli tym wyżej oceniana, - poziomnica laserowa z dokładnością 0.06°, - maszyna do cięcia kafelek elektryczna (skrócenie czasu pracy), - prace malarskie wykonywane za pomocą wałków (oszczędność materiału i czasu pracy) jedynie w miejscach niedostępnych dla wałków - pędzle pomocnicze, - pace do rozprowadzania klejów, zapraw, gładzi, szpachle do gładzi gipsowych oraz do prac przygotowawczo-malarskich, - kielnie do prac remontowych wykończeniowych, - zdzieraki do wyrównywania tynków (w zależności od rodzaju tynku), -mieszalniki do zapraw i farb, pojemniki na farby i różnego rodzaju zapraw, 2. Wykaz podwykonawców, jeżeli wykonawca decyduje się na realizację części zamówienia przez podwykonawców, wraz z wyszczególnieniem zakresu prac, które zamierza im powierzyć do wykonania, i szacunkową wartość tych robót. 3. Wykaz wykonanych robót o podobnym profilu i wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł z ostatnich 3 lat, a jeśli firma funkcjonuje krócej - to z tego okresu (min. 2) Uwaga: W sytuacji podpisania dokumentów przez pełnomocnika wymagany jest oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez mocodawcę lub notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin realizacji - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: office@ichpw.zabrze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1 41-803 Zabrze w pokoju nr 231.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa 1 41-803 Zabrze w pokoju nr 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest wspólfinansowany ze srodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków bużetu państwa Projekt nr WKP_1/1.4.2/2/2005/3/84/258
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Dostawa sprzętu jednorazowego do cewnikowania serca i urządzeń do stymulacji serca dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- Dostawa odczynników.
- Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- ,,Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2024 r. na część 2" II półrocze
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
- REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ WRAZ Z BUDOWĄ PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z ZADASZENIEM, REMONT BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ (..) (MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KLENICY)
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont pomieszczeń Urzędu Gminy Pilchowice
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.