Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-04-01
Ogłoszenie nr 528312-N-2020 z dnia 2020-04-01 r.
Zespół Szkół Elektrycznych: Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
AUTOMATYK to Twoja przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Elektrycznych, krajowy numer identyfikacyjny
29243933000000, ul.
ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego
8
,
25-317
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 680 570, e-mail
zse@zse-kielce.edu.pl, faks
413 442 120.
Adres strony internetowej (URL): www.zse-kielce.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zse-kielce.edu.pl/index.php/przetargi-ogloszenia
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zse-kielce.edu.pl/index.php/przetargi-ogloszenia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Zespół Szkół Elektrycznych w Kielcach, ul. Prezydenta Kaczorowskiego 8 25-317 Kielce
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach
Numer referencyjny:
1/RPO/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 zadań: Zadanie 1 - Stanowiska dydaktyczne. 1) (poz. budżet 1.5) Stanowiska egzaminacyjne PLC dla kwalifikacji EE.17 - 6 szt. 2) (poz. budżet 1.6) Sprężarka do zestawu egzaminacyjnego- wykonanie specjalne - 6 szt. 3) (poz. budżet 1.29) Stanowisko: regulacja ciśnienia powietrza regulatorem przemysłowym - 1 szt. 4) (poz. budżet 1.30) Stanowisko: regulacja temperatury regulatorem przemysłowym - 1 szt. 5) (poz. budżet 1.31) Stanowisko: regulacja poziomu cieczy regulatorem przemysłowym - 1 szt. 6) (poz. budżet 1.32) Stanowisko: regulacja przepływu cieczy regulatorem przemysłowym - 1 szt. 7) (poz. budżet 1.33) Stanowisko: serwonapęd ze sterownikiem PLC - 2 szt. 8) (poz. budżet 1.34) Silnik krokowy ze sterownikiem PLC - 2szt. 9) (poz. budżet 1.35) Płyta egzaminacyjna montażowa pozioma - 6 szt. 10) (poz. budżet 1.36 Czujniki) - zestaw dydaktyczny - 6 szt. 11) (poz. budżet 1.37) Elektropneumatyka - zestaw dydaktyczny - 6 szt. 12) (poz. budżet 1.44) Stanowisko: Sterowanie sygnalizacją uliczną - 6 szt. 13) (poz. budżet 1.45) Stanowisko: Model dźwigu szybowego (windy) - 2 szt. 14) (poz. budżet 1.46) Stanowisko: Transport i sortowanie - 1 szt. 15) (poz. budżet 1.47) Stanowisko: Model sortownika - 1 szt. 16) (poz. budżet 1.48) Stanowisko: MicroSCARA - manipulator dydaktyczny z pneumatyczną osią Z - 1 szt. 17) (poz. budżet 1.49) Stanowisko: Moduł magazynu grawitacyjnego - 2 szt. 18) (poz. budżet 1.50) Stanowisko: Moduł transportu - 2 szt. 19) (poz. budżet 1.51) Stanowisko: Moduł magazynu z manipulatorem Pick&Place stacją rozdzielającą - 2 szt. Zadanie 2 - Podzespoły i elementy do wykonania stanowisk dydaktycznych 1) (poz. budżet 1.38) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie czujników indukcyjnych - 6 zestawów 2) (poz. budżet 1.39) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badania czujników optycznych - 6 zestawów 3) (poz. budżet 1.40) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie czujników pojemnościowych i ultradźwiękowych - 6 zestawów 4) (poz. budżet 1.41) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: badanie układów bezpieczeństwa - 6 zestawów 5) (poz. budżet 1.53) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: programowania paneli operatorskich i sterowników PLC - 6 zestawów 6) (poz. budżet 1.54) Podzespoły i elementy do wykonania stanowiska: programowanie PLC w języku IL lub FBD - 6 zestawów Zadanie 3 - Programowanie sterowników PLC i sterowanie silnikami 1) (poz. budżet 1.42) Stanowisko dydaktyczne z silnikiem krokowym - 2szt. 2) (poz. budżet 1.43) Stanowisko dydaktyczne do regulacji prędkości obrotowej silników indukcyjnych - 4 szt. 3) (poz. budżet 1.52) Stanowisko: Walizka szkoleniowa T-Box - 4szt. Zadanie 4 - Elementy, urządzenia i materiały elektryczne 1) (poz. budżet 1.78) 3-faz silnik indukcyjny klatkowy na łapach (12szt) 2) (poz. budżet 1.82) silnik elektryczny 3-fazowy (1szt) 3) (poz. budżet 1.79) 1-faz silnik indukcyjny klatkowy na łapach (6szt) 4) (poz. budżet 1.83) silnik elektryczny 1-fazowy (1szt) 5) (poz. budżet 1.80) Zestaw: silnik bezszczotkowy prądu stałego, sterownik, akumulatory, ładowarka do akum. (2 szt.) 6) (poz. budżet 1.81) Silnik (szczotkowy) prądu stałego (2 szt.) 7) (poz. budżet 1.84) Transformator 1 -fazowy (4 szt. ) 8) (poz. budżet 1.85) Transformator 3 - fazowy (4 szt.) 9) (poz. budżet 1.86) Falownik, filtr, przewody ekranowane (3 szt.) 10) (poz. budżet 1.87) Softstart do silników indukcyjnych (12 szt.) 11) (poz. budżet 1.88) Zestaw do pomiaru prędkości obrotowej: enkoder, licznik, wyświetlacz (3 szt.) 12) (poz. budżet 1.89) Autotransformator 1 - fazowy (3 szt.) 13) (poz. budżet 1.90) Autotransformator 3 - fazowy (1 szt.) 14) (poz. budżet 1.100) Wykładzina elektroizolacyjna (30 metrów) 15) (poz. budżet 1.101) Elektroniczny licznik impulsów (10 szt.) 16) (poz. budżet 1.102) Zasilacz impulsowy (10 szt.) 17) (poz. budżet 1.103) Panel operatorski dotykowy (5 szt.) 18) (poz. budżet 1.104) Styczniki wraz ze stykami pomocniczymi różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 19) (poz. budżet 1.105) Przekaźniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 20) (poz. budżet 1.106) lampki sygnalizacyjne różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 21) (poz. budżet 1.107) Przyciski i styki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 22) (poz. budżet 1.108) Przełączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 23) (poz. budżet 1.109) Wyłączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 24) (poz. budżet 1.110) Czujniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 25) (poz. budżet 1.111) Końcówki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 26) (poz. budżet 1.112) Gniazda i wtyki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 27) (poz. budżet 1.113) Rozłączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 28) (poz. budżet 1.114) Łączniki różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 29) (poz. budżet 1.115) Rozdzielnice różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 30) (poz. budżet 1.116) Osprzęt do zabezpieczania silników (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 31) (poz. budżet 1.117) Pulpit/szafa sterownicza z osprzętem (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 32) (poz. budżet 1.118) Przewody różnego rodzaju (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 33) (poz. budżet 1.120) Dzwonek (4 szt.) 34) (poz. budżet 1.121) Automat zmierzchowy (4 szt.) 35) (poz. budżet 1.122) Programator (2 szt.) 36) (poz. budżet 1.123) Sterownik czasowy (3 szt.) 37) (poz. budżet 1.124) Elementy sterowania radiowego (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 38) (poz. budżet 1.125) Automatyczny przełącznik faz 16A (4 szt.) 39) (poz. budżet 1.126) Ogranicznik przepięć (2 szt.) 40) (poz. budżet 1.127) Eelektrozaczep -24VAC/DC (2 szt.) 41) (poz. budżet 1.128) Regulator temp. z sondą (2 szt.) Zadanie 5 - Elementy elektroniczne 1) (poz. budżet 1.13) Przewody typu banan- banan - 180 zestawów 2) (poz. budżet 1.14) Przewody typu BNC- BNC - 36 zestawów 3) (poz. budżet 1.15) Elementy elektroniczne (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) 4) (poz. budżet 1.95) Ładowarka do akumulatorów AA/AAA/9V - 2 zestawy 5) (poz. budżet 1.96) Akumulatorki AA zestaw 4 szt. - 3 zestawy 6) (poz. budżet 1.97) Akumulatorki AAA zestaw 4 szt. - 3 zestawy 7) (poz. budżet 1.98) Akumulator 9 V - 8 zestawów Zadanie 6 - Urządzenia i elementy pomiarowe 1) (poz. budżet 1.7) Zasilacze stabilizowane - 18 szt. 2) (poz. budżet 1.8) Generatory funkcyjne - 18 szt. 3) (poz. budżet 1.9) Multimetr cyfrowy - 18 szt. 4) (poz. budżet 1.10) Mostki LCR - 18 szt. 5) (poz. budżet 1.11) Oscyloskop analogowy - 9 szt. 6) (poz. budżet 1.12) Oscyloskop cyfrowy - 9 szt. 7) (poz. budżet 1.69) Dwubiegowy wskaźnik napięcia - 1 szt. 8) (poz. budżet 1.70) Miernik rezystancji uziemienia - 1 szt. 9) (poz. budżet 1.71) Tablica demonstracyjna do pomiarów parametrów instalacji - 1 szt. 10) (poz. budżet 1.72) Cyfrowy wykrywacz przewodów - 1 szt. 11) (poz. budżet 1.73) Tester kolejności faz i kierunku obrotów silnika - 2 szt. 12) (poz. budżet 1.74) Miernik-tester napięcia AC/DC z automatycznym wyborem poziomu mierzonego nap. - 4 szt. 13) (poz. budżet 1.75) Miernik cęgowy do pomiaru prądu AC/DC - 4 szt. 14) (poz. budżet 1.76) Miernik do pomiaru prędkości obrotowej - 6 szt. 15) (poz. budżet 1.77) Miernik do pomiaru rezystancji izolacji - 3 szt. \ Zadanie 7 - Narzędzia 1) (poz. budżet 1.93) Wiertarko wkrętarka z zestawem bitów - 2 szt. 2) (poz. budżet 1.94) Szlifierka kątowa z zestawem tarcz 125mm - 1 szt. 3) (poz. budżet 1.129) Zestaw narzędzi (rodzaj i ilość zgodnie z zał. 6 SIWZ) Zadanie 8 - Stoły elektrotechniczne 1) (poz. budżet 1.65) Stoły elektrotechniczne - 12 szt. Zadanie 9 - Komputery i osprzęt 1) (poz. budżet 1.16) Zestaw komputerowy (jednostka centralna, mysz, monitor, klawiatura, oprogramowanie Windows10) - 20 zestawów 2) (poz. budżet 1.17) Oprogramowanie Office - 20 szt. 3) (poz. budżet 1.18) Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt. 4) (poz. budżet 1.19) Projektor multimedialny - 2 szt. 5) (poz. budżet 1.20) Ekran projekcyjny - 2 szt. 6) (poz. budżet 1.21) Uchwyt do projektora - 2 szt. UWAGA: Wykonawca uprawniony jest do złożenia wniosku do Urzędu Skarbowego o zakwalifikowanie przedmiotu zamówienia stosowanie do zapisów art. 83 ust.1 pkt 26a ustawy o VAT do zaliczenia go w 0 stawce podatku VAT W przypadku pozytywnego rozpatrzenia złożonego wniosku Wykonawca złoży korektę wystawionej faktury zmniejszającej o podatek VAT. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga, aby podane przez Wykonawcę ceny w formularzu ofertowym składanym w ww. postępowaniu, w celu porównania ofert zawierały stawkę VAT 23%. 2. Charakterystyka przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie oraz będzie liczona od daty podpisania protokołu z odbioru i uruchomienia przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy
II.5) Główny kod CPV: 30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
31700000-3 |
42661000-7 |
32351300-1 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium dla każdego z zadań w wysokości:
Zadanie 1 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100 groszy)
Zadanie 2 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100 groszy)
Zadanie 3 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100 groszy)
Zadanie 4 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 groszy)
Zadanie 5 - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy)
Zadanie 6 - 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100 groszy)
Zadanie 7 - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy)
Zadanie 8 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy)
Zadanie 9 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 groszy)
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena brutto | 60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-10, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa mebli różnych do nowej siedziby
- Świadczenie usług pocztowych w 2024 r.
- Wykonanie remontu pochylni dla osób z niepełnosprawnościami przy budynkach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Poprawa transportowej mobilności mieszkańców Kielc - odcinki 4-5
- Świadczenie usług restauracyjnych dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Sandomierzu
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Zakupu serwera wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- "Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody - stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych - edycja 4".
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- DOSTAWA SYSTEMU NAGŁOŚNIENIOWEGO - DOPOSAŻENIE TECHNIKI SCENY NA POTRZEBY TEATRU ŻYDOWSKIEGO IM. ESTERY RACHEL I IDY KAMIŃSKICH - CENTRUM KULTURY JIDYSZ.
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.