eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › remont i adaptacja budynku szpitala



Ogłoszenie z dnia 2005-10-07

POZYCJA 52830

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: remont i adaptacja budynku szpitala

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny Nr 4 im. Wiktora Degi Akademii Medycznej SPZOZ w Poznaniu, do kontaktów: mgr inż. Bożena Grybionko - kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310331, fax 061 8310242, 8334421, e-mail: sk4@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont i adaptacja budynku szpitala. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych w budynku szpitala wraz z wyposażeniem. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba zamawiającego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: brutto 4 572 000 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 13;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 23 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Złożą wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wymagane dokumenty określone w niniejszym rozdziale ogłoszenia w wymaganej formie. 3. Wykonali z należytą starannością minimum 1 zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie służby zdrowia na kwotę minimum 2 000 000 zł. 4. Wykonali z należytą starannością minimum 1 zamówienie w obiekcie użyteczności publicznej, polegające na ułożeniu wykładziny termozgrzewalnej o powierzchni minimum 750 m kw. Wymagane dokumenty: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, zawierający: - nazwę zamówienia nadaną przez zamawiającego, - dane zamawiającego, - dokładne dane wykonawcy, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust.1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust.1 i ust. 2 Ustawy - p.z.p., - oświadczenie o wyrażeniu zgody na 90-dniowy termin płatności faktur wystawionych za prace wykonane w 2006 r. 2) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, podpisane przez osobę/osoby do tego umocowane, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ewentualnie zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (dotyczy: osób fizycznych, wspólników w przypadku spółki jawnej, partnerów lub członków zarządu w przypadku spółki partnerskiej, komplementariuszy w przypadku spółki komandytowej oraz spółki komandytowo-akcyjnej, urzędujących członków organu zarządzającego w przypadku osób prawnych). (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia te muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 7) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się dokumentami, z których będzie wynikać, że nie posiada strat. 8) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9) Wykaz osób, które będą pełniły funkcje kierownicze wraz z załączeniem kserokopii aktualnego wpisu do izby inżynierów budownictwa a także uprawnień budowlanych, wynikających z ustawy - Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r z późniejszymi zmianami. 10) Udokumentowanie wykonania z należytą starannością minimum 1-go zamówienia, polegającego na ułożeniu wykładziny termozgrzewalnej o powierzchni minimum 750 m2 w obiekcie użyteczności publicznej. 11) Certyfikat potwierdzający, że wykonawca został przeszkolony w zakresie wykonywania posadzek z wykładzin termozgrzewalnych. 12) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat robót budowlanych w obiektach służby zdrowia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest załączenie dokumentów wystawionych przez odbiorców wymienionych w wykazie i potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokół odbioru lub list referencyjny). Warunek uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się udokumentowanym zrealizowaniem co najmniej 1-go zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie służby zdrowia na kwotę min. 2 000 000 zł. OCENA SPEŁNIENIA WARUNKU: Najwyższa ilość potwierdzonych robót budowlanych wykonanych w obiektach służby zdrowia na kwotę minimum 2 000 000 zł ze wszystkich wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej. Uwaga obcokrajowcy ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 3, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w punkcie 3, 4, 5 i 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Forma składanych dokumentów : - Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wszystkie pozostałe dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Dokumenty urzędowe złożone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. - Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych "za zgodność z oryginałem" przez osobę uprawnioną / upoważnioną do reprezentacji wykonawcy. Oświadczenie "za zgodność z oryginałem" winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. - Dokumenty muszą być aktualne, czyli powinny odzwierciedlać rzeczywisty, nadal utrzymujący się stan faktyczny i prawny. - Wskazane jest aby wniosek w swej treści zawierał ilość stron i tytuły wszystkich składanych załączników.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.09.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.