eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont kapitalny budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-08

Poznań: Remont kapitalny budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 52830 - 2013; data zamieszczenia: 08.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest kompleksowe wykonanie remontu kapitalnego budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą: Projekt remontu budynku Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71C, Projekt renowacji i kolorystyki elewacji Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B,C, Projekt przebudowy węzła cieplnego, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Ponieważ budynek w czasie prowadzenia prac budowlano-instalacyjnych będzie użytkowany przez pracowników Uczelni i studentów przedmiot zamówienia został podzielony na etapy. A. Podstawowe dane budynku: - Powierzchnia zabudowy - 951 m2 - Powierzchnia użytkowa- 3.093 m2 - Kubatura - 14.367 m3 4.2. W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: a. Roboty budowlane:-rozbiórka ścian i przebicie otworów,- demontaż drzwi, - rozbiórka istniejących podłóg,-przygotowanie powierzchni sufitów i ścian,-wywóz i utylizacja materiałów,- wykonanie ścianek działowych,-wykonanie warstw podposadzkowych i warstw wykończeniowych posadzek, -wykonanie tynków i gładzi gipsowych ścian, malowanie ścian, układanie płytek ściennych,-montaż sufitów podwieszanych, tynki sufitowe,-wykonanie gzymsów, wykonanie i montaż stolarki drzwiowej,-wykonanie i montaż ślusarki architektonicznej,-wykonanie przebudowy węzła cieplnego (wg projektu węzła cieplnego) b. Roboty instalacyjne sanitarne: -trzyfunkcyjny węzeł cieplny, - instalacja wentylacji mechanicznej, -instalacja centralnego ogrzewania,- przebudowa węzła cieplnego,- instalacja wodociągowa i hydrantowa, - kanalizacja sanitarna, - biały montaż, c. Roboty instalacyjne elektryczne:-Rozdzielnice elektryczne, - Kable i przewody, - Gniazda i łączniki, - Oświetlenie, - Instalacja uziemienia i połączeń wyrównawczych, - Instalacje multimedialne,- Badania i pomiary, - Instalacja monitoringu wizyjnego CCTV, -Instalacja okablowania strukturalnego, - Montaż rur z tworzyw sztucznych w stropach i ścianach do instalacji SAP i DSO (na podstawie projektu SAP i DSO ułożyć rury) 4.3. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 4.3.1. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.3.2. kosztorysy ślepe oraz przedmiary, 4.3.3. SIWZ. 4.4 Zakres i etapowanie robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu kapitalnego budynku Kolegium Cieszkowskich Stare i części 1 piętra Kolegium Cieszkowskich Nowe Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na etapy: - etap 1 - poddasze i 2 piętro,- etap 2 - 1 piętro w budynku Kolegium Cieszkowskich Stare, - etap 3 - 1 piętro w budynku Kolegium Cieszkowskich Nowe, - etap 4 - trzy sale wykładowe na parterze, 1 piętrze i 2 piętrze (od 01.06 do 15.09.2013 r.), - etap 5 - parter i piwnica, W czasie prowadzenia robót instalacyjnych Zamawiający czasowo udostępni użytkowane przez siebie pomieszczenia w celu wykonania pionów c.o., elektrycznych itp. niezależnie od wymienionych wyżej etapów. Termin wykonania tych robót należy uzgodnić z Zamawiającym. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:- wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - zagospodarowania placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) do akceptacji przez inwestora, - obsługi geodezyjnej, geologicznej w trakcie realizacji robót oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi mapami, - płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych i rozruchu, - dozorowanie budowy, koszt ochrony, - korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, - stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych, - oznakowanie pionowe i poziome dróg i placów wewnętrznych, - ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót, - wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania obiektu do użytkowania, Wszystkie wymienione powyżej zakresy robót należy wycenić i uwzględnić w cenie oferty. 4.5. Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.6. Wykonanie robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: a. Dokumentacje projektowe budowlane i wykonawcze L.p.Tytuł projektu 1.projekt budowlany - Projekt remontu budynku Kolegium Cieszkowskich - architektura2. projekt budowlano-wykonawczy - Instalacje elektryczne 3. projekt budowlany - Instalacje sanitarne 4. projekt budowlany - Renowacja i kolorystyka elewacji 5. projekt wykonawczy - Modernizacja węzła cieplnego 6. projekt wykonawczy - Instalacja SAP i DSO b. Kosztorysy ślepe i przedmiary robót L.p.Zakres prac Załącznik nr 1 kosztorys ślepy - Prace remontowo-budowlane 1 2 kosztorys ślepy - Instalacje wod-kan i wentylacja 2 3 kosztorys ślepy - Instalacje elektryczne i teletechniczne 3 4 kosztorys ślepy - Modernizacja węzła cieplnego 4 5 kosztorys ślepy - Instalacja SAP i DSO 5 c. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł Specyfikacji symbol specyfikacji 1.specyfikacja - STWIORB ROBOTY BUDOWLANE STB 00. 00 2.SPECYFIKACJA TECHNICZNA INSTALACJI SANITARNYCH 3. SPECYFIKACJA TECHNICZNA - WĘZEŁ CIEPLNY S.07.00.00 4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROBOTY ELEKTRYCZNE I TELETECHNICZNE ST 4 4.7. Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 71C 4.8. Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (czyt. Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 4.9. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń - użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 4.10. Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 4.11. Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 4.12. W okresie trwania gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzania według wskazań Producenta wszelkich usług serwisowych i konserwacyjnych zamontowanych urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w ramach zaoferowanej ceny ofertowej. 4.13. Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 4.14. W celu identyfikacji osób wykonujących prace Zamawiający wymaga aby na terenie budynku w którym dokonywany będzie remont kapitalny, pracownicy nosili strój roboczy z logo firmy Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 w zakresie remontów pomieszczeń.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 275.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) w terminie do dnia 06 marca 2013 r. do godz. 08:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada aktualne, ważne zezwolenie lub decyzję właściwego organu Ochrony Środowiska dla miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów (zgodnie z art. 21a ust. 2 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jednolity - Dz. U. z dnia 14. 09. 2010 r., nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: odpady z budowy, remontu i demontażu (kod odpadu:17 09)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia polegające na remoncie lub przebudowie obiektu budowlanego w branży ogólnobudowlanej (budynek wraz z instalacjami i urządzeniami) o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 złotych brutto każde,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zadysponują do wykonania zamówienia następujące osoby: 3a) Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń z co najmniej trzyletnim stażem pracy na stanowisku kierownika budowy, 3b) Kierownika robót sanitarnych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń z co najmniej trzyletnim stażem pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, 3c) Kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń z co najmniej trzyletnim stażem pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót, 3d) Kierownika robót teletechnicznych, posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej w ograniczonym zakresie z co najmniej dwuletnim stażem pracy na stanowisku kierownika budowy lub robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 3 000 000 PLN - (słownie: trzy miliony złotych) 4b) posiadają aktualną opłaconą polisę ubezpieczeniową OC lub inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 000 000 PLN (słownie: trzy miliony złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty wymagane w ofercie: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca załącza do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Ważne zezwolenie lub decyzję właściwego organu Ochrony Środowiska dla miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów (zgodnie z art. 21a ust. 2 pkt. 1 i 3 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach tekst jednolity - Dz. U. z dnia 14. 09. 2010 r., nr 185 poz. 1243 z późn. zm.), zatwierdzającą przedstawiony przez Wykonawcę program gospodarki następującymi odpadami: odpady z budowy, remontu i demontażu 2) Wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdz. 6 pkt. 6.1.1 ppkt. 2-4 i w rozdz. 7 pkt. 7.7-7.12 SIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca załączy do oferty: 1) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w rozdz. 7 ppkt. 7.1 do 7.6 SIWZ; 3. Ponadto Wykonawca załączy: 1) Oświadczenie dot. dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia z wyszczególnieniem dokumentacji opisującej zakres zamówienia- załącznik Nr 1 2) Wypełniony Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego - załącznik Nr 2 3) Kosztorys ofertowy prac objętych zamówieniem sporządzony w formie kosztorysu uproszczonego wraz z zestawieniem materiałów w ujęciu ilościowo-wartościowym. 4) Zestawienie wskaźników cenotwórczych wg załącznika nr 12 5) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem zakresów do wykonania na druku - załącznik Nr 4. 6) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiotowe zamówienie zostanie wykonane z zastosowaniem rozwiązań wskazanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, czyli bez zastosowania rozwiązań równoważnych. (załącznik nr 11). 7) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiotowe zamówienie zostanie wykonane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych. (Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich równoważność co do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej). (załącznik nr 11a) Do oferty Wykonawca składa jedno z oświadczeń wymienionych w pkt. 6 i 7 według przyjętych rozwiązań. 8) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa - jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, 9) Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie niniejszej Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2013 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego,w budynku Collegium Maximum ul. Wojska Polskiego 28 w Biurze Zamówień Publicznych, IV piętro, pokój 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.