Ogłoszenie nr 528156-N-2020 z dnia 2020-03-31 r.
Miasto i Gmina Ostrzeszów: Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto i Gmina Ostrzeszów, krajowy numer identyfikacyjny
25085514000000, ul.
ul. Zamkowa
31
,
63-500
Ostrzeszów, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 320 600, e-mail
kom@ostrzeszow.pl, faks
627 320 601.
Adres strony internetowej (URL): http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.ostrzeszow.nowoczesnagmina.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://e-publicznydoradca.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pocztą, kurierem
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Misto i Gmina Ostrzeszów, ul.Zamkowa 31, 63-500 Ostrzeszów
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Tak
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
https://e-publicznydoradca.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów
Numer referencyjny:
IDR.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Podział na zadania: 1. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych 2. Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy 3. Remont dróg gruntowych tłucznikiem i destruktem bitumicznym W zakresie zadania nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamówienie obejmuje: I. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (nakładki bitumiczne): 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach (drogi) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie (wyznaczenie granicy oraz szerokości pasa drogowego); 2. Rozebranie istniejących krawężników z ławą betonową i wywozem gruzu do 5 km; 3. Ułożenie krawężników drogowych (15x30) na lawie betonowej; 4. Przełożenie istniejących krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej; 5. Przełożenie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej w celu dostosowania wysokości do nowo osadzonych krawężników; 6. Sfrezowanie nawierzchni bitumicznej na głębokość do 5cm w celu połączenia z nawierzchniami sąsiednich ulic; 7. Ścinkę poboczy na szerokości 1 metra przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km; 8. Regulacja wysokości studni oraz zaworów; 9. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 5 cm; 10. Rozebranie podbudowy tłuczniowej (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km) o grubości 20 cm; 11. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 12. Studzienka ściekowa uliczna betonowa z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 13. Kanały z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką), o średnicy zewnętrznej 160 mm; 14. Demontaż i ponowny montaż studni ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów z osadnikiem bez syfonu; 15. Zasypanie wykopów w gruncie kat. I-II z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 16. Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 28 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 17. Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 18. Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II; 19. Mechaniczne ścinanie drzew z wywiezieniem pni do 10 km wraz z uporządkowaniem terenu oraz karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km; 20. Mechaniczne karczowanie pni wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km; 21. Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60% powierzchni) wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km; 22. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu na istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 23. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm grubości 5 cm po zagęszczeniu w celu wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniowej; 24. Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych drogowych wraz z wywozem na plac zamawiającego (transport do 5 km); 25. Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie fikcji 0-63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 26. Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 23 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm. grubości 23 cm po zagęszczeniu (materiał zamawiającego); 27. Wykonanie koryta drogi o śr. głębokość do 33 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z gruntobetonu Rm=2,5MPa o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0- 63 mm grubości 23 cm po zagęszczeniu; 28. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją podbudowy z kruszywa łamanego; 29. Ułożenie geosiatki z włókien szklanych powleczonych żywicami bitumicznymi o wytrzymałości na rozciąganie nie mniej niż 100 kN/m i wydłużeniu przy zerwaniu nie więcej niż 3%, odporności termicznej do 220 stopni C na uprzednio skropionej warstwie wyrównawczej; 30. Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II (125 kg/m'); 31. Dowóz piasku wraz z wbudowaniem oraz zagęszczeniem o średniej gr. warstwy 10 cm na powierzchni 100 m'; 32. Dowóz gruntu na uzupełnienie poboczy wraz z wbudowaniem i zagęszczeniem (średnia grubość nawiezionego gruntu na uzupełnienie poboczy 10 cm, szerokość 0,5 metra); 33. Oczyszczenie i skropienie emulsją nawierzchni bitumicznej; 34. Wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno bitumiczną grubości 2 cm standard II (50 kg/m'); 35. Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa ścieralna) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm standard II (100 kg/m'); 36. Wykonanie nawierzchni pobocza drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-31,5 mm. grubości 5 cm po zagęszczeniu (szerokość pobocza 0,5 metra); 37. Malowanie przejść dla pieszych, linii warunkowego zatrzymania farbą akrylową do znakowania jezdni; 38. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej; 39. Rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 40. Rozebranie nawierzchni bitumicznej chodnika wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 41. Rozebranie nawierzchni z trylinki betonowej wraz z podbudową i wywozem do 5 km; 42. Zebranie gruntu na głębokość 20 cm; 43. Wykonanie koryta pod chodnik; 44. Ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 8x25 na betonie BIO; 45. Ułożenie krawężników betonowych najazdowych 15x22 na ławie betonowej z zaokrągloną krawędzią; 46. Ułożenie krawężników betonowych skośnych 15x30 na ławie betonowej przy zjazdach; 47. Wykonanie podbudowy z betonu B10 grubości 10 cm; 48. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (czerwona) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 49. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 50. Ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm typu cegła (szara) na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 10 cm (po zagęszczeniu) z wypełnieniem spoin piaskiem; 51. Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m' z demontażem zdeformowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 52. Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu; 53. Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 54. Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 400 mm; 55. Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 56. Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 600 mm; 57. Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 800 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 58. Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 800 mm; 59. Zasypanie wykopów w gruncie kat. I - I I z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 60. Wykonanie koryta w poboczu drogi o śr. głębokość do 10 cm wraz z zagęszczeniem i profilowaniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni; 61. Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm grubości 10 cm po zagęszczeniu; 62. Wykonanie podbudowy w poboczu drogi z destruktu stabilizowanego mechanicznie grubości 10 cm po zagęszczeniu 63. Oczyszczenie jezdni, wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej z podwójnym rozsypaniem grysów; 64. Sfrezowanie minimum 20 % nawierzchni bitumicznej jezdni na głębokość do 5cm w celu wyrównania pod warstwę nakładki bitumicznej; 65. Oczyszczenie rowu z namułu na średnią głębokość 30 cm wraz z wywozem, wyprofilowanie dna i skarp; 66. Umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40 na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) gr. 1 Ocm; 67. Ścieki uliczne z dwóch rzędów kostki betonowej 10x20 gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej (1:4) wraz z ławą betonową z oporem - beton klasy Cl2/15; 68. Wykonanie syfonu na przykanaliku z rur kanalizacyjnych PCW łączonych na wcisk (rury łącznie z uszczelką),o średnicy zewnętrznej 160 mm; 69. Kanały z rur drenarskich o śr. Zewn. 160 mm wraz z geowłókniną; 70. Studnie chłonne o średnicy 1,5 m i głębokości 2 m 71. Wykonanie drenażu korytkowego w gruncie suchym lub o normalnej wilgotności z owinięciem geowłókniną (wytrzymałość > 20 kN/m, wydłużenie > 65%, wodoprzepuszczalność > 0,05 m/s, masa > 300g/m') o przekroju rowka drenażowego 30x60 cm. Dolna warstwa ze żwiru frakcji 40-80 mm grubości 30 cm, górna warstwa ze żwiru 10-20 mm grubości 30 cm; 72. Ustawienie barier energochłonnej U-14a (rozstaw słupków co 2000 mm); 73. Ustawienie bariery rurowej U-12a typ la z rury stalowej ocynkowanej o średnicy 2" i grubości ścianki 3 mm malowanej na kolor biało-czerwony, długość 2000 mm; 74. Naprawa dróg destruktem bitumicznym poprzez jego rozścielenie równiarką samojezdną i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy destruktu po uwałowaniu 10cm; 75. Inwentaryzacja powykonawcza. II. Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych (remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych): 1. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej standard II i mieszanki mineralno -bitumicznej standard III. Remont polega na: wycięciu uszkodzonych miejsc poprzez sfrezowanie, oczyszczeniu remontowanej nawierzchni z usunięciem destruktu, skropieniu emulsją bitumiczną, oraz wypełnieniu ubytku mieszanką mineralno - bitumiczną i zagęszczeniu walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 2. Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej standard I I I , bez sfrezowania uszkodzonych miejsc. Remont polega na: oczyszczeniu z usunięciem destruktu i skropieniu emulsją bitumiczną naprawianego miejsca, rozścieleniu mieszanki w zależności od głębokości uszkodzenia, zagęszczeniu ułożonej mieszanki walcem, skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypaniu kruszywem; 3. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami polega na oczyszczeniu remontowanej powierzchni, skropieniu emulsją asfaltową i zasypaniu grysem a następnie zagęszczeniu walcem przy głębokości wyboi 1,5 cm, 3,0 cm, 4,0 cm i rakowin; 4. Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej polega na oczyszczeniu remontowanego miejsca ze skruszonego materiału, a następnie wypełnieniu ubytków tłuczniem lub klińcem, zagęszczeniu i usunięciu nadmiaru kruszywa przy głębokości wyboi do 7 cm; 5. Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową tłuczniową polega na wycięciu uszkodzonych miejsc w nawierzchni bitumicznej, wykorytowaniu (zebraniu istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz podbudowy) i wykonaniu podbudowy tłuczniowej (fikcja kamienia 0-63 mm) o grubości 23 cm po zagęszczeniu, skropieniu emulsją bitumiczną podbudowy, rozścieleniu i zagęszczeniu mieszanki mineralno - bitumicznej standard II (grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm), skropieniu bitumem górnej warstwy i zasypanie kruszywem; 6. Wycięcie i wykarczowanie korzeni drzew tworzących wyboje w nawierzchni polega na wycięciu nawierzchni i usunięciu korzeni; 7. Odwóz destruktu na wskazane miejsce na odległość do 3 km w ilości 45 ton i na każdy dalszy 1 km; 8. Uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej, polegające na oczyszczeniu połączeń nawierzchni i zalaniu ich asfaltem drogowym wraz z zasypaniem kruszywem; 9. Przełożenie kostki betonowej polegające na rozebraniu zapadniętej nawierzchni z kostki betonowej, wykonaniu nowej podbudowy i ponownym ułożeniu zdemontowanej kostki; 10. Wymiana uszkodzonych krawężników betonowych 15x30, polega na rozebraniu uszkodzonych krawężników i ułożeniu nowych na ławie betonowej z oporem - beton klasy C12/15. Opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 90% ceny ofertowej. Masa mineralno - bitumiczna użyta do remontów musi pochodzić z wytwórni mas bitumicznych. Nie dopuszcza się użycia masy z recyklera. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych, a w obrębie przejść dla pieszych krawężniki będą zaniżone. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Za kluczowe części zamówienia rozumie się: Ułożenie naw. bitumicznej (warstwa wiążąca) z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 5 cm standard II. W zakresie kluczowych części zamówienia przewidzianych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca musi dysponować własnym doświadczeniem i nie może powoływać się na doświadczenie innych podmiotów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia (roboty w zakresie nawierzchni dróg - nakładki bitumiczne i roboty w zakresie naprawy dróg - remonty cząstkowe). Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy. W zakresie zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy obejmujący: 1) Naprawę dróg gruntowych żużlem paleniskowym z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym. 2) Mechaniczne profilowanie dróg równiarką samojezdną. 3) Mechaniczne zagęszczenie nawierzchni walcem samojezdnym. 4) Ścinkę poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6- 8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. Opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny ofertowej. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. naprawie dróg gruntowych żużlem paleniskowym z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym, mechanicznym profilowaniu dróg równiarką samojezdną, mechanicznym zagęszczeniu nawierzchni walcem samojezdnym, ścince poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy. W zakresie zadania nr 3: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gruntowych tłucznikiem i destruktem bitumicznym obejmujący: 1) Roboty pomiarowe przy robotach liniowych (drogi), które polegają na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych dróg w terenie (wyznaczenie granicy oraz szerokości pasa drogowego). 2) Mechaniczną ścinkę drzew o średnicy pni pow. 60 cm wraz z wywiezieniem pni do 10 km oraz uporządkowaniem terenu. 3) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy pow. 60 cm wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km. 4) Mechaniczną ścinkę drzew o średnicy pni 30-60 cm wraz z wywiezieniem pni do 10 km oraz uporządkowaniem terenu. 5) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 30-60 cm wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km. 6) Mechaniczną ścinkę drzew o średnicy pni 16-30 cm wraz z wywiezieniem pni do 10 km oraz uporządkowaniem terenu. 7) Mechaniczne karczowanie pni o średnicy 16-30 cm wraz z wywiezieniem karpiny do 10 km. 8) Mechaniczne karczowanie zagajników (krzaków): średnich (od 31-60 % powierzchni) wraz z wywiezieniem gałęzi do 10 km. 9) Dowóz piasku wraz z załadunkiem wbudowaniem, profilowaniem i zagęszczeniem na podniesienie niwelety drogi. 10) Zebranie, załadunek i wywóz gruntu do 10 km w celu obniżenia niwelety drogi. 11) Ścinkę poboczy dróg na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. 12) Regulację wysokości: o Studni, o Zaworów, 13) Wykonanie koryta oraz nawierzchni z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm poprzez rozścielenie równiarką samojezdną, zaklinowanie klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia kamiennego po uwałowaniu 15 cm. 14) Wykonanie koryta oraz nawierzchni z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm poprzez rozścielenie równiarką samojezdną, zaklinowanie klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy tłucznia kamiennego po uwałowaniu 10 cm. 15) Naprawę dróg tłuczniem kamiennym ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem, zaklinowaniem klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowaniem. 16) Naprawę dróg destruktem bitumicznym poprzez jego rozścielenie równiarką samojezdną i uwałowanie walcem samojezdnym. Grubość warstwy destruktu po uwałowaniu l0cm. 17) Naprawę dróg gruntowych przekruszonym gruzem frakcji 0-100 mm z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym.. 18) Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej przy głębokości wyboi do 10 cm tłuczniem kamiennym ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm z rozścieleniem, zaklinowaniem klińcem kamiennym ze skały granitowej frakcji 4-10 mm i uwałowaniem; 19) Roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m' z demontażem zdeforomowanych rur oraz wybranie warstwy pod podbudowę (z wywozem materiału z rozbiórki na odległość do 3 km); 20) Wykonanie nowej podbudowy z tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 31,5-63 mm pod rurę gr. 20 cm po zagęszczeniu; 21) Dostawa i ułożenie rur Wipro żelbet 11 (RWZ-2) lub równoważne o średnicy 400 mm i wytrzymałości SN-8; 22) Dostawa i ułożenie rur Wipro żelbet 11 (RWZ-2) lub równoważne o średnicy 600 mm i wytrzymałości SN-8; 23) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 400 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 24) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 400 mm; 25) Przepusty pod koroną drogi, kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 0 600 mm z zasypaniem i zagęszczeniem; 26) Ścianki czołowe dla przepustów rurowych o średnicy 0 600 mm; 27) Zasypanie wykopów w gruncie kat. 1-11 w ilości 45 m', z zagęszczeniem mechanicznym, grubość zagęszczanej warstwy 30 cm; 28) Wykonanie koryta oraz rozłożenie i zagęszczenie tłucznia kamiennego ze skały granitowej frakcji 0-63 mm o gr. 15 cm po zagęszczeniu wraz z dowozem materiału do 10 km (materiał inwestora); 29) Mechaniczne profilowanie dróg o nawierzchni tłuczniowej równiarką samojezdną; 30) Mechaniczne zagęszczenie przeprofilowanej nawierzchni tłuczniowej walcem samojezdnym. Opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotne postanowienia umowy. Podane przez Zamawiającego ilości robót są ilościami szacunkowymi przyjętymi dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym dla oceny ofert. Rzeczywista, ostateczna ilość robót wykonywanych w okresie obowiązywania umowy, będzie uzależniona od faktycznych potrzeb, określonych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie sukcesywnie zlecał Wykonawcy roboty w miarę potrzeb, wynikających ze stanu technicznego dróg. Zamawiający gwarantuje wykonanie prac do wartości minimum 80% ceny ofertowej. Roboty wykonywane będą na czynnych dla ruchu drogach gminnych, przy zachowaniu obowiązujących przepisów i warunków bhp podczas prowadzenia robót drogowych. W zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych spadki podłużne jezdni nie przekroczą wartości dopuszczalnych. Miejsce wykonania zamówienia: drogi gminne na terenie miasta i gminy Ostrzeszów. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.). W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności polegające na wykonywaniu robót budowlanych określonych w opisie przedmiotu zamówienia tj. naprawie dróg gruntowych żużlem paleniskowym z rozścieleniem materiału równiarką samojezdną i uwałowaniem walcem samojezdnym, mechanicznym profilowaniu dróg równiarką samojezdną, mechanicznym zagęszczeniu nawierzchni walcem samojezdnym, ścince poboczy dróg równiarką na szerokości 0,5 m przy średniej grubości 0,10 m z zachowaniem spadku 6-8% oraz wywozem nadmiaru ziemi na odległość do 3 km. Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej i opisie przedmiotu zamówienia) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.).
II.5) Główny kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45233220-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W zakresie zadania nr 1:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
W zakresie zadania nr 2:
Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego, właściwego dla terenu objętego realizacja przedmiotu zamówienia, zezwolenia (decyzja i wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami - BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), na transport odpadu, tj. żużla paleniskowego.
Warunek dotyczy tych wykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji tej części zamówienia, w której wymagane jest posiadanie takich uprawnień, stosownie do podziału czynności pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie.
W zakresie zadania nr 3:
Wykonawca musi wykazać posiadanie ważnego, właściwego dla terenu objętego realizacja przedmiotu zamówienia, zezwolenia (decyzja i wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami - BDO), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), na transport odpadu, tj. destruktu bitumicznego.
Warunek dotyczy tych wykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji tej części zamówienia, w której wymagane jest posiadanie takich uprawnień, stosownie do podziału czynności pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca posiada doświadczenie.
W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni z mieszanki mineralnobitumicznej na powierzchni nie mniejszej niż 3300 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie.
W zakresie zadania nr 2:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie, w którego skład wchodziły :
1) roboty polegające na naprawie, utwardzeniu lub wyrównaniu dróg żużlem paleniskowym, łącznie w ilości co najmniej 200 m2 wbudowanego żużla;
2) roboty polegające na mechanicznym profilowaniu (równanie) dróg równiarką, łącznie na powierzchni co najmniej 5 000 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie.
W zakresie zadania nr 3:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedno zadanie, w którego skład wchodziły roboty polegające na naprawie, wyrównaniu, utwardzeniu dróg lub wykonaniu podbudowy dróg, kruszywem kamiennym łamanym (tłuczniem), łącznie na powierzchni co najmniej 2 000 m2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców spełni wymagany warunek samodzielnie.
Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.
W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami na drogach co najmniej klasy "lokalna" (L) w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.
U W A G A : ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień do kierowania robotami budowlanymi rozumie przez to określone uprawnienia budowlane, w tym przynależność - wpis na listę członków, właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów.
W zakresie zadania nr 2:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedna osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami na drogach co najmniej klasy "lokalna" (L) w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.
U W A G A : ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień do kierowania robotami budowlanymi rozumie przez to określone uprawnienia budowlane, w tym przynależność - wpis na listę członków, właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów.
W zakresie zadania nr 3:
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedna osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami na drogach co najmniej klasy "lokalna" (L) w rozumieniu przepisów o drogach publicznych.
U W A G A : ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień do kierowania robotami budowlanymi rozumie przez to określone uprawnienia budowlane, w tym przynależność - wpis na listę członków, właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy b) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W zakresie zadania nr 1:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub nie podleganiu wykluczeniu - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (składane wraz z ofertą),
b) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (składane na wezwanie Zamawiającego);
c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składane na wezwanie Zamawiającego);
d) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (składane wraz z ofertą - o ile dotyczy).
W zakresie zadania nr 2:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub nie podleganiu wykluczeniu - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (składane wraz z ofertą),
b) Ważne, właściwe dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia, zezwolenie (decyzja) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), na transport odpadu, t.j. żużla paleniskowego (składane na wezwanie Zamawiającego);
c) Wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami (BDO) wymagany przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 póżn. zm.), w odniesieniu do transportu odpadu tj: żużla paleniskowego, właściwe dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia (składane na wezwanie Zamawiającego);
d) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (składane na wezwanie Zamawiającego);
e) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składane na wezwanie Zamawiającego);
f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (składane wraz z ofertą - o ile dotyczy).
W zakresie zadania nr 3:
a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub nie podleganiu wykluczeniu - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ (składane wraz z ofertą),
b) Ważne, właściwe dla terenu objętego realizacją przedmiotu zamówienia, zezwolenie (decyzja) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm.), na transport odpadu, tj. destruktu bitumicznego (składane na wezwanie Zamawiającego);
c) Wpis do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarowania odpadami (BDO) wymagany przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 póżn. zm.), w odniesieniu do transportu odpadu, tj: destruktu bitumicznego (składane na wezwanie Zamawiającego);
d) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (składane na wezwanie Zamawiającego);
e) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (składane na wezwanie Zamawiającego);
f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (składane wraz z ofertą - o ile dotyczy).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Gwarancja jakości | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Gwarancja jakości | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Remont dróg gruntowych żużlem paleniskowym, profilowanie dróg równiarką, ścinka poboczy |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Gwarancja jakości | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Remont dróg gruntowych tłucznikiem i destruktem bitumicznym |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233142-6, 45233220-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin płatności | 10,00 |
Gwarancja jakości | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z OSTRZESZOWA
- Modernizacja ulic Okrzei, Towarowej oraz Leśnej w Ostrzeszowie
- Założenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 (BDOT500) dla jednostek ewidencyjnych powiatu
więcej: przetargi w Ostrzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 97+033 (98+954) do km 104+829 (106+750) - nr postępowania 100/24
- Modernizacja dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Głuchołazy
- Utrzymanie szlaków zrywkowych i dróg leśnych w Nadleśnictwie Dynów w 2024r
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie gminy Lubraniec
- Przebudowa drogi gminnej w Gulbiu - etap I
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.