eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radziejów › Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Radziejów na rok 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Radziejów: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Radziejów na rok 2013
Numer ogłoszenia: 528154 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 488608 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radziejów, ul. Kościuszki 20/22, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2853686, faks 54 2853337.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego, będących własnością gminy Radziejów na rok 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakupienie paliwa w 2013 r. na stacji paliw Wykonawcy z umożliwieniem tankowania do samochodów i sprzętu mechanicznego Gminy Radziejów, dla potrzeb: 1) Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej, 2) Ochotniczych Straży Pożarnych. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: a) olej napędowy w ilości do 16 000 l. a) benzyna bezołowiowa Pb 95 w ilości do 800 l. 3. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliwa mogą ulec zmianie, na którą Zamawiający nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwości do przewidzenia potrzeb. 4. Nie zrealizowanie zamówienia w całosci przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. 5. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) oraz określone odpowiednio w normach. 6. Zamawiający wymaga by marża (upust) do ceny jednostkowej netto producenta jaką określi Wykonawca w formularzu oferty była stała przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. 7. Zamawiający wymaga aby tankowanie pojazdów odbywało się na stacji paliwowej czynnej we wszystkie dni robocze co najmniej w godzinach od 7:00 do 16:00, zgodnie z potrzebami Zamawiajacego, na wskazanej przez Wykonawcę stacji paliw zloalizowanej w odległości nie większej niż 4 km od siedziby Zamawiajacego, tj. budynku Urzedu Gminy Radziejów, ul. Kościuszki 20/22. 8. Wskazana jest dostępność w innych porach (np. na wezwanie telefoniczne) w sytuacjach nadzwyczajnych np. w czasie trwania działań ratowniczych. 9 .Realizacja zakupu paliw odbywać się będzie w formie bezgotówkowej Upoważnione osoby, fakt zakupu potwierdzać będą swoim podpisem w prowadzonych przez stację paliw zestawieniach sprzedaży - oddzielnie dla potrzeb: 1) Sekcji Obsługi Techniczno-Gospodarczej, 2) Ochotniczych Strazy Pozarnych. 10. W prowadzonych zestawieniach będą podowane następujące informacje: 1) data i godzina tankowania, 2) numer rejestracyjny pojazdu, 3) rodzaj sprzetu silnikowego w przypadky tankowania do pojemników 4) rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, 5) cena jednostkowa obowiazująca na stacji paliw w dniu tankowania, 6) nazwisko i imię osoby dokonującej zakupu, 7) czytelny podpis osoby dokonującej zakupu, 8) czytelny podpis osoby sprzedającej. 11. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę na Gminę Radziejów dwa razy w miesiącu, tj. za okresy rozliczeniowe: od pierwszego dnia miesiąca do 15 dnia miesiaca (pierwszy okres rozliczeniowy) oraz od 16 dnia miesiąca do końca miesiaca (drugi okres rozliczeniowy). 12. Faktury będą wystawiane na podstawie prowadzonych przez stację paliw zestawień sprzedaży, które będą załączone do faktur. Zestawienia muszą traktować oddzielne Sekcję Obsługi Techniczno-Gospodarczj oraz Ochotnicze Straże Pożarne. 13. Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.42.00 - Paliwo diesla .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Transportu Handlu i Usług Benedykt Rakowski, ul. Leśna 38, 88-220 Osięciny, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73856,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90842,88

  • Oferta z najniższą ceną: 90842,88 / Oferta z najwyższą ceną: 90842,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.