eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białogard › ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO W RAMACH DZIAŁAŃ INFRASTRUKTURALNYCH NA RZECZ POPRAWY STANU ŚRODOWISKA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSĘTY - PROJEKT NR KIK/48CZĘŚĆ 2. TERMOMODERNIZACJA KOTŁOWNI, MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I OCIEPLENIE PODDASZA W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W BIAŁOGARDZIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-12

Białogard: ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO W RAMACH DZIAŁAŃ INFRASTRUKTURALNYCH NA RZECZ POPRAWY STANU ŚRODOWISKA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSĘTY - PROJEKT NR KIK/48: CZĘŚĆ 2. TERMOMODERNIZACJA KOTŁOWNI, MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I OCIEPLENIE PODDASZA W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W BIAŁOGARDZIE
Numer ogłoszenia: 52809 - 2016; data zamieszczenia: 12.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64288 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu, ul. 1-go Maja 18, 78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3122310, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO W RAMACH DZIAŁAŃ INFRASTRUKTURALNYCH NA RZECZ POPRAWY STANU ŚRODOWISKA W OBIEKTACH UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE DORZECZA PARSĘTY - PROJEKT NR KIK/48: CZĘŚĆ 2. TERMOMODERNIZACJA KOTŁOWNI, MODERNIZACJA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I OCIEPLENIE PODDASZA W BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W BIAŁOGARDZIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego w ramach Działań infrastrukturalnych na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty - projekt KIK/48: Część 2. Termomodernizacja kotłowni, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ocieplenie poddasza w budynku użyteczności publicznej - Szkole Podstawowej nr 5 w Białogardzie (działka ewid. nr 15 obręb 011 m. Białogard). 2. Zamówienie współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) w ramach budowy kotłowni gazowej: a) przebudowę pomieszczenia technicznego na kotłownię gazową, w tym obniżenie posadzki o 15 cm oraz roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne (wykonanie nowych nadproży); b) wykonanie dwóch przewodów kominowych stalowych dwupłaszczowych O200 prowadzonych przez stropy międzykondygnacyjne wewnątrz budynku (wykonanie przebić, roboty montażowe) wraz z zabudową i murowanym kominem z cegły od stropu poddasza do wys. 30 cm ponad dachem (roboty betonowe i murowe); c) wykonanie fundamentów żelbetowych pod kotły gazowe i podgrzewacz pojemnościowy; d) wymiana drzwi wejściowych do kotłowni; e) budowlane roboty remontowe projektowanego pomieszczenia kotłowni; f) montaż opomiarowania; g) przeprowadzenie prób i sprawdzeń wykonanych instalacji; h) sporządzenie dokumentacji powykonawczej; 2) w ramach remontu instalacji c.o.: a) uzupełnienie brakującej i niesprawnej armatury; b) wymiana grzejników o niewystarczającej mocy cieplnej; c) czyszczenie i regulacja hydrauliczna instalacji; 3) w ramach ocieplenia poddasza budynku: a) ocieplenie wełną mineralną gr. 20 cm stropu nad III piętrem i pomieszczeniami ogrzewanymi na poddaszu; b) ocieplenie styropianem gr. 12 cm ścian wewnętrznych poddasza oddzielających pomieszczenia ogrzewane od nieogrzewanych; c) roboty tynkarskie. 4. Kody według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) Instalowanie kotłów; 2) 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 3) 45.33.30.00-0 Roboty instalacyjne gazowe; 4) 45.33.12.10-1 Instalowanie wentylacji; 5) 45.33.22.00-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 6) 45.33.23.00-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 7) 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 8) 45.26.25.00-6 Roboty murarskie i murowe; 9) 45.44.20.00-7; Nakładanie powierzchni kryjących; 10) 45.42.11.31-1 Instalowanie drzwi; 11) 45.32.10.00-3 Izolacja cieplna; 12) 45.41.00.00-4 Tynkowanie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa budowlana, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiące załączniki do SIWZ. 6. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej obiektu, o którym mowa w pkt 1, po uprzednim pisemnym poinformowaniu zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia wszelkich niezbędnych, fabrycznie nowych, wyprodukowanych nie wcześniej niż w 2015 r., pozbawionych wad urządzeń i wyposażenia, stanowiących przedmiot umowy; 2) dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego robót w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy; 3) zorganizowania zaplecza robót oraz urządzenia i zabezpieczenia na własny koszt terenu budowy (koszty bieżącej eksploatacji sieci wodociągowej, elektrycznej, zapewnienie ogrzewania itp. podczas realizacji przedmiotu umowy będzie ponosić Wykonawca); 4) sporządzenia przed rozpoczęciem robót budowlanych planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 5) zapewnienia na terenie budowy oraz terenach przyległych należytego ładu i porządku, przestrzegania przepisów bhp, ochrony obiektów i sieci znajdujących się na terenie robót; 6) zgłaszania inspektorowi nadzoru terminu zakończenia robót zanikających; jeżeli Wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na własny koszt; 7) wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, harmonogramem rzeczowofinansowym przedłożonym Zamawiającemu oraz oddania przedmiotu umowy w terminie; 8) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz składowania urządzeń i materiałów w sposób nie powodujący kolizji; 9) zapewnienia na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Ocenę przydatności materiału rozbiórkowego należy skonsultować z przedstawicielem Zamawiającego. Przed wywiezieniem materiału rozbiórkowego sporządzić protokół ilościowy oraz przedstawić go do akceptacji przedstawicielowi Zamawiającego; 10) stosowania się do zaleceń Zamawiającego w zakresie ewentualnych zmian dokumentacji i wprowadzania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych; 11) skompletowania wszystkich wyników badań, pomiarów, świadectw jakości, certyfikatów, kart gwarancyjnych, schematów, instrukcji, w tym bhp i p.poż. przed zgłoszeniem robót do odbioru; 12) wykonania dokumentacji powykonawczej; 13) wykonania dodatkowych badań, pomiarów lub ekspertyz w porozumieniu z Zamawiającym w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do jakości robót lub stwierdzenia wad oraz poniesienie kosztów w przypadku wyników negatywnych; 14) zapewnienie wykonania i kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe; 15) po zakończeniu robót budowlanych doprowadzenia stanu terenu przylegającego do terenu budowy do stanu pierwotnego, uporządkowania terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu; 16) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wystąpieniu zdarzeń lub okoliczności, które mogą utrudnić terminową realizację części lub całości przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty wystąpienia zdarzenia; 17) zgłoszenia terminu zakończenia robót budowlanych; 18) udziału w przeglądach gwarancyjnych zwoływanych przez Zamawiającego; 19) przekazania Zamawiającemu instrukcji obsługi zainstalowanych urządzeń i przeszkolenia jednego pracownika Szkoły Podstawowej nr 5 w Białogardzie w zakresie obsługi tych urządzeń (cena ofertowa obejmuje koszt szkolenia); 20) ponoszenia wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 21) wykonywania serwisu gwarancyjnego oraz konserwacji zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji; 22) wykonania co najmniej jednego przeglądu serwisowego w roku; 23) ponoszenia wszelkich kosztów obsługi serwisowej (w tym wymiany części urządzeń) w okresie gwarancyjnym. 8. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do przystąpienia do usuwania wad przedmiotu zamówienia w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego. Termin na usunięcie wad określony zostanie każdorazowo przez Zamawiającego. W razie bezskutecznego upływu wyznaczonego terminu Zamawiający może zlecić usunięcie wad innemu podmiotowi a koszt usunięcia wad pokryje z kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi za wady przedmiotu umowy na okres równy okresowi udzielonej gwarancji. 9. Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania, co skutkowałoby zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 10. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.10-0, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.33.12.10-1, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.31.12.00-2, 45.26.25.00-6, 45.44.20.00-7, 45.42.11.31-1, 45.32.10.00-3, 45.41.00.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane przez Szwajcarię w ramach Szwajcarskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej w ramach projektu Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługowy Zakład Instalacyjno-Ogólnobudowlany spółka cywilna inż. Kazimierz Stankiewicz, ul. Budowlana 26a/7, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 479420,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528175,87

  • Oferta z najniższą ceną: 435408,13 / Oferta z najwyższą ceną: 625597,48

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.