eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-19

Police: Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police
Numer ogłoszenia: 527922 - 2013; data zamieszczenia: 19.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach , ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymanie zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. W ramach zamówienia należy wykonać prace związane z wycinką drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police. 2. Rodzaj zamówienia- usługa. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Główny przedmiot: kod 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze, 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew, 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew. 3. Zamówienie obejmuje wykonanie prac związanych z wycinką drzew i krzewów wraz z pielęgnacją zieleni w pasach drogowych dróg gminnych oraz utrzymaniem zieleni wzdłuż ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police, w tym: prace ogrodnicze wycinka oraz pielęgnacja drzew. 4. Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem niniejszego postępowania stanowi - Załącznik nr 2 do SIWZ 5. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach nr 19A i 19B do SIWZ, tj.: a. Zakres i harmonogram prac na 2014 r. - Załącznik nr 19A b. Zakres i harmonogram prac na 2015 r. - Załącznik nr 19B 6. Bilans terenów objętych zakresem prac określają załączniki 2-9 do SIWZ tj. : a) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police objętych przedmiotem zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ b) Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 1 x na tydzień - Załącznik nr 3 do SIWZ c) Wykaz terenów wskazanych do utrzymywania czystości 2x w miesiącu - Załącznik nr 4 do SIWZ d) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 6 krotnego koszenia - Załącznik nr 5 do SIWZ. d) Wykaz dróg gminnych na terenie Gminy Police przewidzianych do 5 krotnego koszenia - Załącznik nr 6 do SIWZ. e) Lokalizacja miejsc do cięcia skupin i żywopłotów oraz odchwaszczania - Załącznik nr 7 do SIWZ. f) Wykaz dróg gminnych oraz żywopłotów wskazanych do wygrabiania liści na terenie Gminy Police - Załącznik nr 8 do SIWZ. g) Wykaz ścieżek rowerowych na terenie Gminy Police - Załącznik nr 9 do SIWZ 7. Wykonawca składa tylko jedną ofertę w przedmiocie Zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6) ustawy PZP. Zlecenie prac uzupełniających wymaga zawarcia odrębnej umowy. Rozliczenie prac uzupełniających na podstawie stawek podanych w ofercie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium. 2. Wadium wynosi: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 3. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 stycznia 2014 r., do godziny 9:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia, Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków: Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej zgodnie z przedmiotem zamówienia, tj. obejmującej w swym zakresie pielęgnację zieleni przydrożnej oraz wycinkę drzew i krzewów. Szczegółowy wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymienione są w dziale VII SIWZ. Warunki będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty w jednym egzemplarzu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w tym: - w okresie ostatnich trzech lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują należycie usługi zgodne z przedmiotem zamówienia: o łącznej wartości co najmniej 200 000 zł. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII SIWZ). Warunki będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty w jednym egzemplarzu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: dysponują minimum: b1) ciągnikami rolniczymi - min. 2 szt. b2) przyczepami ciągnikowymi - min. 2 szt. b3) podnośnikiem koszowym - minimum 18 m b4) piłami spalinowymi - minimum 2 szt. b5) kosiarkami spalinowymi z koszem, - min. 5 szt. b6) kosami spalinowymi - min. 3 szt. b7) kosiarką bijakową do poboczy - 1 szt. b8) frezarką do pni drzew - 1 szt. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII SIWZ). Warunki będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty w jednym egzemplarzu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: dysponują minimum: 1) 1 osobą nadzorującą prace bezpośrednio w terenie, posiadającą wykształcenie wyższe lub średnie o profilu ogrodniczym, ponadto doświadczenie min. 3 lata w branży ogrodniczej, kursy itp. 2) 1 osobą z wykształceniem wyższym lub średnim o profilu ogrodniczym lub zbliżonym takim jak: rolnicze, architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, technika rolnicza i leśna, mechanizacja rolnictwa, mającą doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z przedmiotem Zamówienia w tym, w pielęgnacji zieleni przydrożnej oraz wycinki i pielęgnacji drzew i krzewów. 3) 1 osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i ochrony drzew (ukończony właściwy kurs w tym zakresie), Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII SIWZ). Warunki będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty w jednym egzemplarzu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki te spełnią Wykonawcy, którzy załączą dokumenty i oświadczenia, potwierdzające spełnienie tych warunków (wymienione w rozdziale VII SIWZ). Warunki będą spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty w jednym egzemplarzu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie referencji co najmniej do 3wykonanych (wykonywanych) usług - Załącznik nr 12 2. Oświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 13, że: 1) firma spełnia wymogi art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj.: 2) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 3) posiada wiedzę i doświadczenie; 4) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 5) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a także, że: a) przedstawiona w ofercie cena jest kompletna b) Wykonawca zapoznał się z SIWZ i przyjmuje ją bez zastrzeżeń c) w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do podpisania umowy w ciągu 7 dni od dnia ogłoszenia wyników przetargu, chyba że zostanie wniesione odwołanie. 3. Wypełniony kosztorys ofertowy - Zakres i harmonogram prac na 2014 r., Zakres i harmonogram prac na 2015 r., Zakres i harmonogram prac na 2016 r.- zgodnie z Załącznikiem nr 19 A i 19B do SIWZ. 4. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium w formie pieniężnej lub wadium w pozostałych formach - w oryginale. 5. Kserokopia umowy na odbiór odpadów przez specjalistyczne firmy prowadzące działalność w zakresie składowania, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. 6. Oświadczenie o tajemnicy przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wg Załącznika nr 20 SIWZ) - o ile Wykonawca chce zastrzec jakieś dokumenty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy: Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, będzie możliwa tylko na warunkach i w zakresie przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia jeżeli zmiany te są dla Zamawiającego korzystne lub wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w szczególności w przypadkach wymienionych poniżej: Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnej zmiany w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) Zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, 2) Termin realizacji przedmiotu umowy: a) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. 3) Termin ważności zabezpieczeń należytego wykonania umowy a) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn określonych w pkt a) - dopuszczalna jest także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności zabezpieczeń. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wydała zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany jest skorzystać z innych form zabezpieczenia. 4) Zmiany kierownika robót po warunkiem posiadania przez osobę uprawnień określonych w dziale VI pkt. 1 ppkt. 2 lit. c.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip@police.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Policach ul. Stefana Batorego 3 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Policach przy ul. Stefana Batorego 3, pok. nr 30 w terminie do dnia 10 stycznia 2014 r. do godz. 9:00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.