eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z ich sukcesywną dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2012-12-27

Gdańsk: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z ich sukcesywną dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 527842 - 2012; data zamieszczenia: 27.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30148 93, faks 0-58 301 48 94.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych wraz z ich sukcesywną dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy z rozładunkiem materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Oddziału Regionalnego KRUS w Gdańsku oraz odbioru od Zamawiającego kaset i pojemników po zużytych tonerach i tuszach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i parametrów poszczególnego asortymentu zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ, który po wypełnieniu przez Wykonawcę stanowić będzie Załącznik do Formularza Oferty. Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów równoważnych przy zachowaniu wymagań określonych w SIWZ. 3. Wykonawca musi zapewnić bezpłatną dostawę i rozładunek towaru do siedziby Oddziału Regionalnego w Gdańsku przy ul. Trakt św. Wojciecha 137 w dni robocze w godzinach pracy Oddziału tj. 700 -1500. 4. Materiały eksploatacyjne będą dostarczane sukcesywnie w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od zgłoszenia, zgodnie z postanowieniami umowy, przy czym termin ten liczony jest od następnego dnia od dnia złożenia zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.20 - Taśmy do drukarek 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe SAMFIX - PAPIER Grzegorz Badtke, Dagmar Badtkeova sp. j., ul. Hallera 132, 80-416 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120912,35

  • Oferta z najniższą ceną: 120912,35 / Oferta z najwyższą ceną: 254019,74

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zmawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Przedmiotowe dostawy tj. tonery, tusze, bębny itp. są typowe i Zamawiający może porównać ceny takich produktów oferowanych przez wielu dostawców poprzez podanie ich nazwy i określenie podstawowych ich parametrów. W konsekwencji możliwe jest zastosowanie wyboru wykonawcy w trybie zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.