eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego (od strony Amfiteatru) - etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-28

Ogłoszenie nr 52775 - 2017 z dnia 2017-03-28 r.

Opole: Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego (od strony Amfiteatru) - etap II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31142-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 51432500000, ul. ul. Piastowska  14, 45082   Opole, państwo Polska, woj. opolskie, tel. 774 524 690, faks , e-mail zamowienia_publiczne@opole.uw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opole.uw.gov.pl
Adres profilu: www.opole.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego (od strony Amfiteatru) - etap II

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BOU.V.6.2017.EG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Roboty budowlane polegające na wykonaniu renowacji i modernizacji stolarki okiennej i drewnianych rolet Opolskiego Urzędu W (od strony Amfiteatru Opolskiego) - etap II. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu renowacji i modernizacji 12 segmentów 6 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem drewnianych rolet oraz 5 segmentów 7 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem drewnianych rolet w poniższych pomieszczeniach biurowych: I piętro budynku: pok. 117, pok. 118, pok. 119, pok. 120, pok. 121; II piętro budynku: pok. 218, pok. 219, pok. 220, pok. 221, pok. 222; III piętro budynku: pok. 319, pok. 320, pok. 321, pok. 322, pok. 323, pok. 323a; IV piętro budynku: pok. 419, pok. 420, pok. 421, pok. 422; V piętro budynku: pok. 517, pok. 518, pok. 519, pok. 520, pok. 521; VI piętro budynku: pok. 617, pok. 618, pok. 618a, pok. 618b. Zamawiający realizuje projekt w zakresie wybranych segmentów. Zakres czynności do wykonania w przedmiocie zamówienia: OKNA: zdemontowanie skrzydeł; zabezpieczenie wnęk okiennych; rozszklenie skrzydeł; zdemontowanie okuć; pogłębienie felców; usunięcie powłok malarskich; przeszlifowanie; renowacje narożników; piórkowanie; wymiana okapników na nowe dębowe; dopasowanie istniejących skrzydeł okiennych do ościeżnic; wymiana uszkodzonych elementów okuć okiennych; flekowanie i wymiana elementów zagnitych lub uszkodzonych; uszczelnienie metodą rowkową; uzupełnienie okitowania (sylikonem);gruntowanie impregnatem i malowanie okien; szklenie; uszczelnienie; renowacja/uzupełnienie istniejących elementów mechanizmu ograniczenia otwarcia okna (trójkąt i grzebień);renowacja istniejących klamek lub uzupełnienie brakujących klamek. ROLETY: demontaż rolet i elementów mechanizmu; zdemontowanie kaset z możliwością otwierania; oczyszczenie elementów mechanizmu, zakonserwowanie i dokonanie bieżących napraw; wymianę taśm; wymianę metalowych prowadnic lub ich renowację; usunięcie powłok malarskich; szlifowanie, dopasowanie, gruntowanie; malowanie; montaż rolet. UWAGA: ZABEZPIECZENIE SZKLANEGO DACHU. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek wykonania osłony (zabezpieczenia) szklanego dachu w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, przylegającego do ściany (elewacji) budynku Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Opolu Piastowska 14 od strony Amfiteatru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Architektoniczno-Konserwatorską LINEAPROJEKT, z siedzibą: ul. Strzelecka 44/5, 45-524 Opole, w tym: projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiar robót (dotyczy segmentu 6 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem rolet), stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ; przedmiar robót (dotyczy segmentu 7 okiennych okien skrzynkowych wraz z systemem rolet), stanowiący Załącznik nr 4A do SIWZ przedmiar robót (dotyczy wykonania osłony (zabezpieczenia) szklanego dachu), stanowiący Załącznik nr 4B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45453000-7,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT646353.47
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
FHU TABASZEWSKI Wiesław Tabaszewski,  info@fhutabaszewski.pl,  ul. Tkacka 1A/2U,  48-300,  Nysa,  kraj/woj. opolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 795014.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 795014.77
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 795014.77
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.