eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › Zagospodarowanie terenu skwerku przy ul. Gliwickiej w Toszku i stworzenie miejsca integracji społecznej, rekreacji i atrakcji turystycznej pn.TOSZKOLAND - Integrujmy pokolenia w grach, zabawach i ćwiczeniach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Toszek: Zagospodarowanie terenu skwerku przy ul. Gliwickiej w Toszku i stworzenie miejsca integracji społecznej, rekreacji i atrakcji turystycznej pn.: TOSZKOLAND - Integrujmy pokolenia w grach, zabawach i ćwiczeniach
Numer ogłoszenia: 52772 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 2378020, faks 32 2334141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl, www.bip.toszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu skwerku przy ul. Gliwickiej w Toszku i stworzenie miejsca integracji społecznej, rekreacji i atrakcji turystycznej pn.: TOSZKOLAND - Integrujmy pokolenia w grach, zabawach i ćwiczeniach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu skwerku przy ul. Gliwickiej w Toszku i stworzenie miejsca integracji społecznej, rekreacji i atrakcji turystycznej pn.: TOSZKOLAND - Integrujmy pokolenia w grach, zabawach i ćwiczeniach. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) pielęgnację zieleni obejmującą: - wycinkę pni w ilości 20 szt. - pielęgnację pni w ilości 34 szt. b) oświetlenie terenu obejmujące: - dostawę i montaż 11 szt. słupów oświetleniowych o wysokości 5 m wraz z oprawami oświetleniowymi - dostawę i montaż 10 szt. naświetlaczy (oświetlenie iluminacyjne zieleni) - dostawę i montaż 8 szt. opraw oświetleniowych zewnętrznych altany - dostawę i montaż 2 szt. naświetlaczy wewnętrznych altany - ułożenie linii kablowych - ułożenie rur ochronnych dla systemu monitoringu c) zagospodarowanie terenu obejmujące wykonanie alejek oraz nawierzchni pod urządzenia placu zabaw: - ciągi komunikacyjne o nawierzchni z kostki brukowej o łącznej powierzchni 245 m2 - ciągi komunikacyjne o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni 147 m2 - ciągi komunikacyjne o nawierzchni mineralnej bez obrzeży o łącznej powierzchni 80 m2 - nawierzchnia bezpieczna o powierzchni 177 m2 - nawierzchnia piaskowa o grubości 20 cm o powierzchni 56,7 m2 - nawierzchnia piaskowa o grubości 35 cm o powierzchni 49,0 m2 d) dostawę i montaż urządzeń do zabaw i fitness: - zestawu zabawowego, który swą formą nawiązuje do zamku, składającego się z min. trzech wież, trzech mostków, trzech wejść oraz zjeżdżalni - 1 kpl. - piramidy wspinaczkowej (układ lin) o wysokości ok. 3,5 m - 1 kpl. - huśtawki podwójnej z siedziskami: dla maluchów i dzieci starszych - 1 kpl. - piaskownicy ośmiokątnej o długości boku 1,5 m - 1 kpl. - karuzeli - 1 kpl. - huśtawki na sprężynach - 3 szt. - płotków do przeskoków - 1 kpl. - ścianki drewnianej o długości 7,2 m i wysokości 2,2 m do malowania - 1 kpl. - urządzenia fitness do ćwiczeń typu biegacz - 1 kpl. - urządzenia fitness do ćwiczeń typu motyl - 1 kpl. - urządzenia fitness do ćwiczeń typu rowerek - 1 kpl. - urządzenia fitness do ćwiczeń typu twister - 1 kpl. - urządzenia fitness do ćwiczeń brzucha - 1 kpl. - zestawu drążków do ćwiczeń - 1 kpl. e) remont istniejącej altany o rzucie w kształcie ośmioboku o długości 4,6 m obejmujący: - wykonanie nowej nawierzchni posadzkowej z kostki brukowej 85,00 m2 - wymianę poszycia dachowego o pow. 140,00 m2 - remont konstrukcji obiektu - wykonanie murków okalających (długość ~14,6 m, wysokość 0,40 m, szerokość 0,34 m) wraz z siedziskami oraz balustradami - 2 szt. - wyposażenie altanki: stoły do gier: w szachy - 1 szt., warcaby - 1 szt., chińczyka - 1 szt., karty - 1 szt.; ławki - 4 szt. f) ogrodzenie (w tym remont i rozbudowa istniejącego ogrodzenia): - odrestaurowanie istniejących słupów: wysokich - 14 szt., niskich - 8 szt. - zakup i montaż nowych przęseł ogrodzeniowych stalowych ozdobnych do istniejących słupów o średniej rozpiętości 2,65 m i wysokości ogrodzenia 1,60 m - 18 szt. (w tym bramy - 3 szt.) - zakup i montaż słupków blokujących wjazd - 4 szt. - zakup i montaż systemowego ogrodzenia panelowego z siatki na słupkach stalowych oraz cokołem prefabrykowanym o długości 73 mb i wysokości 1,2 m wraz z furtkami - 2 szt. g) dostawę i montaż elementów małej architektury i wyposażenia: - tablic informacyjnych z regulaminem - 2 szt. - ławek parkowych - 12 szt. - koszy na śmieci - 7 szt. - stojak na rowery - 1 szt. h) pozostałe zagospodarowanie terenu: - wykonanie kwietników o powierzchni 13,5 m2 - wykonanie trawników wraz z nawożeniem na całej powierzchni nie zajętej przez inne nawierzchnie - żywopłot wzdłuż ogrodzenia - nasadzenie krzewów w miejscach oznakowanych kwietnikami i) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej certyfikaty wyposażenia placu zabaw i urządzeń fitness oraz powykonawczego pomiaru geodezyjnego wraz z mapą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę z każdego rodzaju określonego poniżej, tj.: - jedną robotę polegającą na wykonaniu zagospodarowania terenów zieleni wraz nawierzchniami ciągów komunikacyjnych (np. parków, zieleńców, terenów rekreacyjnych) o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - jedną robotę polegającą na budowie placu zabaw o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100), - jedną robotę polegającą na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego o wartości co najmniej 160.000,00 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Zamawiający dopuszcza również możliwość łączenia ww. zakresów robót, tj. wykazania jednego zamówienia (obejmującego wszystkie ww. zakresy robót o wartości co najmniej 300.000,00 zł) lub dwóch zamówień (uwzględniających połączenie dwóch ww. rodzajów robót - np. jedno zamówienie obejmujące zagospodarowanie terenów zieleni i wykonanie oświetlenia na kwotę minimum 230.000,00 zł i drugie zamówienie obejmujące budowę placu zabaw na kwotę minimum 70.000,00 zł)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394), tj.: - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie placu zabaw lub zagospodarowaniu terenów zielonych, - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności, - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności. Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających jedno lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), co zostanie potwierdzone stosowną informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach jak niżej i w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą Stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmiany (wydłużenia) terminu realizacji zamówienia, w tym również zmiany (wydłużenia) terminów wynikających z harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego - tylko na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego, w tym m. in. w przypadku: wystąpienia opóźnienia w przekazaniu terenu budowy Wykonawcy robót z winy Zamawiającego, wystąpienia braków, wad lub konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach dotyczących budowy, wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót, wystąpienia opóźnienia w rozpoczęciu czynności odbiorowych oraz prób końcowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez organ właściwy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, opóźnienia związanego z uzyskaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl Prawa budowlanego dokumentów lub innych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy, konieczności wykonania robót dodatkowych, - zmiany w harmonogramie rzeczowo-terminowo-finansowym - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za pisemną zgodą Zamawiającego, - konieczności wykonania robót zamiennych, - zmian sposobu pełnienia świadczenia, tj.: zmian technologicznych w szczególności - konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w SIWZ , gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia, konieczności usunięcia wad i braków lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem do SIWZ, spowodowanych odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych - nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia i konieczności zmiany umówionego wynagrodzenia, - zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą wysokości brutto wynagrodzenia umownego, - wprowadzenia, usunięcia lub zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia oraz zawarcie umowy Podwykonawcy z dalszym Podwykonawcą - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego, - zmiany osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie ze strony Zamawiającego i Wykonawcy - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego i tylko pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, - zmiany sposobu i formy zapłaty wynagrodzenia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.toszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Toszku, Referat Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, pokój nr 27, tel. (32) 237-80-22,30, za opłatą 104,04 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, sekretariat - pokój nr 19 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi 4 - Leader Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. Uwagi dotyczące terminu wykonania zamówienia - termin 3 miesięcy liczony jest od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy Wykonawcy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.