eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Buku w ulicachDworcowej (od ul. Przykop - studnia S 100 - do ul. Poznańskiej), części ul. Przykop, części ul. Mury, Dobieżyńskiej, Glinki, Wojtczaka, Mickiewicza,, części ul. Szkolnej i Przemysłowej oraz ul. Szarych S

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-14

Buk: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Buku w ulicach: Dworcowej (od ul. Przykop - studnia S 100 - do ul. Poznańskiej), części ul. Przykop, części ul. Mury, Dobieżyńskiej, Glinki, Wojtczaka, Mickiewicza,, części ul. Szkolnej i Przemysłowej oraz ul. Szarych Szeregów.
Numer ogłoszenia: 52772 - 2008; data zamieszczenia: 14.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, fax 061 8140101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Buku w ulicach: Dworcowej (od ul. Przykop - studnia S 100 - do ul. Poznańskiej), części ul. Przykop, części ul. Mury, Dobieżyńskiej, Glinki, Wojtczaka, Mickiewicza,, części ul. Szkolnej i Przemysłowej oraz ul. Szarych Szeregów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć kanalizacji sanitarnej do wybudowania w w/w ulicach jest kolejnym etapem (do tej pory wybudowano sieć kanalizacji sanitarnej w ul. Dworcowej - do studni S-100 oraz w ul. Wegnera) inwestycji realizowanej w oparciu o dokumentację sporządzoną przez POZPROJEKT Poznań i decyzję pozwolenia na budowę Nr 17-100/02 z dnia 26.02.2002 r. - Nr AB-XVII-7351-17-100/02 . W bieżącym etapie planuje się wykonanie robót w cyklu dwuletnim: A. - w roku 2008: - ul. Dworcowa -od studni S-100 do S-104, - część ul. Mury - od ul. Dworcowej - studnia S-103 - do studni S-111 - w ramach starej dokumentacji oraz od studni S-111 do budynku Ratusza - ramach nowej dokumentacji także opracowywanej przez POZPROJEKT Poznań, - ul. Dobieżyńska -od Ronda (studnia S-istn.) do ul. Szarych Szeregów -studnia S-17, - część ul. Szkolnej od studni S-17 do S-18, - ul. Szarych Szeregów od studni S-17 do studni S-23 i od studni S-109 do studni S-100 w ul. Dworcowej, - część ul. Przemysłowej od studni S-2 do studni S-27. B. - w roku 2009: - ul. Glinki całość - od studni S-6 do studni S-81 i S-82, - ul. Wojtczaka całość - od studni S-7 do studni S-73 i od S-76 do S-61, - ul. Mickiewicza całość - od studni S-9 do studni S-64, - część ul. Przykop od studni S-100 do studni S-114. Razem - do wybudowania jest sieć kanalizacji sanitarnej składająca się z kolektora głównego o dług. ok. 2,35 km oraz z przykanalików o łącznej długości 0,55 km wraz ze studniami włączeniowymi w ilości 101 szt. Sieć kanalizacyjna winna być wykonana z następujących materiałów: - rury PVC kanalizacyjne klasy S ze ścianką litą, prod. WAVIN METALPLAST BUK*, o średnicy Dz=315, 250 mm układanych ze spadkiem minimalnym 0,3%, łączone na wcisk przy pomocy uszczelki gumowej, - kształtki kanalizacyjne z PVC, - studnie rewizyjne (na sieci) PVC typu TEGRA* prod. WAVIN METALPLAST BUK*, o średnicy 1000 mm, z włazami rewizyjnymi żeliwnymi typu ciężkiego. Włazy do studzienek rewizyjnych powinny być typu ciężkiego, nieklawiszujące, wykonanych na pierścieniu odciążającym z wkładką gumową i zabezpieczeniem antywłamaniowym. - na przykanalikach (rury PVC Dz 160 mm) - studnie niewłazowe PVC o średnicy 315 mm prod. WAVIN METALPLAST BUK*, przykryte włazami żeliwnymi typu A15 - wg rys. szczegółowych w projekcie budowlanym. * lub równoważne, o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane. Zamawiający zabrania używania do realizacji zadania koparek gąsienicowych, gdyż niszczą istniejącą nawierzchnię asfaltową a jej naprawa niesie ze sobą duże koszty naprawy - odtworzenie nawierzchni na całej szerokości jezdni. W przypadku stwierdzenia faktu prowadzenia robót sprzętem niezgodnym ze specyfikacją, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego wstrzyma roboty do czasu sprowadzenia przez Wykonawcę na plac budowy odpowiedniego sprzętu. Ww przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: A. projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Przedsiębiorstwo Projektowo-Usługowe POZPROJEKT z Poznania, B. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, C. obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, D. szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, E. zgodnie z decyzją nr 17-100/02 pozwolenia na budowę z dnia 26.02.2002r. Nr AB-XVII-7351-17-100/02 .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przed otwarciem ofert Oferent winien wpłacić wadium w wysokości: 75.000,00 złotych (słownie: siedemdziesiątpięćtysięcyzłotych). W przypadku wpłaty wadium gotówką - pieniądze należy wpłacać na konto Urzędu Miasta i Gminy w Buku: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. Uwaga! Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej w Ustawie z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - Dz.U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 Dowód wpłaty wadium należy załączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum), spełniający warunki określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ) oraz w SIWZ. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zgodnie z art. 22 ww Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. E. przygotują ofertę zgodnie ze SIWZ. F. wniosą w należytej formie i wysokości wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu jest także udokumentowanie doświadczenia zawodowego tj. wybudowania min. 2,3 km sieci kanalizacji sanitarnej w nawierzchniach asfaltowych wraz z ich odtworzeniem. Zamawiający będzie wymagał przedłożenia dokumentów np. referencji od inwestorów potwierdzających wykonanie min. 2,3 km sieci kanalizacji sanitarnej w nawierzchniach asfaltowych wraz z jednoznacznym stwierdzeniem inwestora, iż roboty, w tym odtworzeniowe dróg asfaltowych, wykonane zostały należycie. Zamawiający wymaga także przedłożenia informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 1.500.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załączając ksero zaświadczenia wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić zgodność zaświadczenia z oryginałem). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Spełnianie wymaganych warunków opisanych w punkcie powyżej będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w punkcie poniżej, na zasadzie: spełnia lub nie spełnia wymaganych warunków lub w przypadku nie złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Oświadczenia: -o okresie ważności oferty, -o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnieniu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) o przyjęciu istotnych warunków umowy bez zastrzeżeń. 3. Należy załączyć również następujące zaświadczenia: A. od właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu w uiszczaniu podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert (załączając kserokopię wykonawca winien uwierzytelnić zgodność z oryginałem), B. z właściwego ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu w uiszczaniu opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem składania ofert (załączając kserokopię wykonawca winien uwierzytelnić zgodność z oryginałem), C. aktualny# odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. # aktualny - nie wcześniejszy ## niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. ## dokument może być również wystawiony w okresie wcześniejszym, jednak wówczas winien być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. D. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich: wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty np. referencje od inwestorów, potwierdzające wykonanie min. 2,3 km sieci kanalizacji sanitarnej w nawierzchniach asfaltowych wraz z jednoznacznym stwierdzeniem inwestora, iż roboty, w tym odtworzeniowe dróg asfaltowych, wykonane zostały należycie. E. dowód wpłaty w należytej formie i wysokości wadium, F. kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z niniejszą SIWZ, G. kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem uprawnień kierownika budowy do prowadzenia robót kanalizacyjnych - branża sanitarna oraz kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przynależności kierownika budowy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, H. informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 1.500.000,00 zł. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert -załączając ksero zaświadczenia wykonawca zobowiązany jest uwierzytelnić zgodność zaświadczenia z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. A,B,C składa dokumenty potwierdzające, że 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie z innymi wykonawcami -konsorcjum- wymagana jest informacja wskazująca ustanowionego pełnomocnika -lidera- do reprezentowania wszystkich wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie wymagał od Wykonawców występujących wspólnie dostarczenia przed podpisaniem umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie. -Wymóg ten dotyczy również spółek cywilnych. Umowa konsorcjum musi być zgodna z zapisami Kodeksu cywilnego i obejmować zarówno okres realizacji zamówienia, jak również okres gwarancji i rękojmi. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Urzędu Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1, pok. nr 31..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.