Ogłoszenie z dnia 2005-10-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Areszt Śledczy, do kontaktów: Tomasz Czaja, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568250, fax 8568252. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienia na dostawę; Część A - boczku wędzonego surowego b/k b/s (1500 kg), boczku wędzonego parzonego b/k b/s (1500 kg), metki wędzonej (2500 kg), szynek: mielonej (680 kg), prasowanej (2000 kg), wieprzowej parzonej (1100 kg); wołowiny b/k (200 kg), szynka b/k b/s (300 kg), karkowki wieprzowej (b/k (1500 kg), łopatki wieprzowej b/k b/s (2200 kg), wołowiny gulaszowej, (3500 kg), mięsa mielonego wołowo-wieprzowe (7000 kg), wątroby wieprzowej (700 kg), żołądków wieprzowych parzonych (2600 kg), salcesonu białego (2500 kg), salcesonu czarnego (1600 kg), wątrobianki wędzonej (2000 kg), kasznaki (1000 kg), mielonki wieprzowej (1000 kg), kiełbas: białej (300 kg), mortadeli (6500 kg), jarmarcznej (1000 kg), litewskiej (3000 kg), szynkjowej (2000 kg), parówkowej (2000 kg), śląskiej (150 kg), zwyczajnej (7000 kg), cienkich parówek (3000 kg), konserwa turystyczna (600 kg) Część B - parówki drobiowej (1700 kg), mielonki drobiowej (2500 kg), noga z kurczaka (3500 kg), mortadeli z kurczaka (2000 kg), filetu z piersi kurczaka (1000 kg), polędwicy drobiowej (600 kg), szynki drobiowej (700 kg), pasztetów drobiowych-konserwy (3000 kg), pasztet drobiowy zapiekany (1000 kg). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1. Areszt śledczy w Poznaniu, 2. Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Poznaniu ul. Nowosolska 40. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.10.00 - Mięso wołowe Oryginalny kod CPV: 15.13.11.32 - Wędliny wołowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.33 - Wędliny wieprzowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.30 - Wędliny Oryginalny kod CPV: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.13.13.10 - Pasztety Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.13.10 - Pasztety Oryginalny kod CPV: 15.13.15.00 - Produkty drobiowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.15.00 - Produkty drobiowe Oryginalny kod CPV: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Oryginalny kod CPV: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.00.00 - Produkty mięsne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: Część A - 7 000 zł, Część B - 2 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zamawiający żąda złożenia dokumentów zgodnie z przepisami par. 1-2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 poz. 645).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.11.2005, osobiście w siedzibie zamawiającego pok. nr 101, lub może być przesłana pocztą za zaliczeniem pocztowym, po otrzymaniu wniosku o jej przekazanie, cena - nie dotyczy. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.11.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.11.2005, godzina 10:00, siedziba zamawiającego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 26.09.2005.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa narzędzi medycznych
- Utrzymanie nawierzchni chodników, ścieżek rowerowych, peronów zatok autobusowych, ścieków, wysp rozdziału wg wskazanej lokalizacji poprzez usuwanie przerastającej zieleni na terenie RDW w Kole
- Aranżacja zabytkowego wnętrza holu w budynku Collegium Minus (tablice)
- Sukcesywna dostawa szkła i materiałów laboratoryjnych dla jednostek UAM przez okres 12 miesięcy z prawem opcji
- Remont i wyposażenie pomieszczeń w Poznańskim Ośrodku Zdrowia Psychicznego znajdujących się na parterze Ośrodka.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - strzykawki z solą
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej im. Józefa Żurawia w Brzózie Królewskiej w II połowie 2024 roku z podziałem na części
- Sukcesywne dostawy artykułów ogólnospożywczych dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16 05-840 Brwinów
- Zakup wraz z dostawą mięsa wołowo-wieprzowego oraz produktów mlecznych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Ośrodka Pomocy Społecznej w Czechowicach-Dziedzicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.